KENEN MIELESTÄ CONNERY ON RAUTAA
PARAS BOND
14
1407
Vastaukset
- roger moooore
on paras.
- Hatun nosto Sir Connerylle!
Connery on mielestäni pars miesnäyttelijä maailmassa. Vain muutama yltää lähelle. Bondina hän on ollut minulle aina ehdoton ykkönen. Karisma, miehekkyys,(sarkastinen?)huumorintaju, kyky luoda ja ylläpitää jännite sekä henkilöhahmonsa elokuvassa kuin elokuvassa on haltioittavaa!
Olisi mielenkiintoista tietää enemmän miehestä ja hänen elämästään! Nettisisutojen osoitteita?- tietenkin
...
- Watcheri
tietenkin kirjoitti:
...
Mooren kannalla mieki oon.
- ????
Älä nyt tyhmiä kysele! Tietenkin Connery on parempi kuin kaikki muut yhteensä!
- Bondaaja
Se on se paras bond se on se paras bond JEIMS BOND JEIMS BOND tytty ty tyy laala lalta taa holalala
- HulluBondi
Kyllä se on paras ihan totaalisesti!
HulluBondi - Peli-expertti
Mielestäni Sean Connery on hyvä Bond näyttelijä, mutta kuitenkin sanoisin, että Roger Moore on paras. Moore vain jotenkin osasi hommansa mielestäni.
- ....
Roger Moore on paras!
- ylyppö
on paras Bond.
Mooren leffoissa on toimintaa, huumoria ja kauniita naisia... kaikki ne elementit, jotka tekevät hyvän leffan! Moore on rautaa!!! - on yhä paras
On aina ollut
- Kagg
Sean Connery...Mutta ei Roger Moore paljoa häviä...
- On Her Majesty´s Secret Ser...
Kyllä näin on ja tulee olemaan!!!
- Slazer89
...Timothy Dalton!
Dalton on aivan liian aliarvostettu Bond. Hän on tunnetusti ollut tähän mennessä kaikkein eniten Flemingin luoman Bondin kaltainen. Lisäksi Dalton on ainut Bond-näyttelijä, joka on toteuttanut itse suurimman osan stunteistaan.
Dalton olisi halutessaan päässyt jo Lazenbyn tähdittämään Bondiin, mutta kieltäytyi, koska oli vain 24-25 vuotias. Sittemmin häntä pyydettiin "007-Kuurakettiin" --> ei suostunut vieläkään. No hän sitten teki 80-luvun lopussa kaksi mainiota Bondia ja kolmannen piti saapua teattereihin 1991 - "The Property Of A Lady"...tämä kuitenkin peruttiin tuotannollisten syiden vuoksi. Ja mikä ärsyttävintä, Pierce Brosnan näytteli Goldeneyessä, joka oli varta vasten suunniteltu tähditettäväksi Daltonilla.
Hän on siis mielestäni kuuden Bondin mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232396- 1181516
- 621365
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261241- 1171114
KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.341106Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711064Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571027Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31960Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53956