"lopettaminen"... :(

Fishu

Minun pitäisi lopettaa kultakala ja yksi monni.. Mikä olisi kivuton ja "paras" tapa tehdä tämä? "/ En todellakaan aio vetäistä niitä vain vessan pytystä alas.. Kuulin kerran puhuttavan jostain aineesta, jota myydään esim. jossain Näppäränäpissä tai muissa askarteluliikkeissä..? Sitten olen kuullut myös keittämisestä jostain eläinkaupasta.. :| Neuvoja?

7

1767

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisuu

Minkä kokoisia kultakala ja monni on?Minkä lajinen monni on(vai maatiaismonni)?VOisin ottaa sulta,postitatko?

• rim

Samalla tavalla kun muutkin kalat. Kunnon lyönti niskaan tai kaula katki, ihan samalla tavalla kun ongitutkin kalat tapetaan.

• Fishu

Kultakala on päästä pyrstöön jotain 10 cm? Saattaa parilla cm heittää suuntaan tai toiseen.. Monni on partamonni. Miten kaloja voi postittaa..? :D Hieman tyhmä olen juu.. x)

• .....
        Fishu kirjoitti:

Kultakala on päästä pyrstöön jotain 10 cm? Saattaa parilla cm heittää suuntaan tai toiseen.. Monni on partamonni. Miten kaloja voi postittaa..? :D Hieman tyhmä olen juu.. x)

matkahuollon kautta voi lähettää kaloja.. on vaan ehkä vähän riskaappelia, mutta kukin mmäritelköön itse haluaako lähettää niitä.
        Lopettamisesta sen verran, että paras tapa on nuijalla päähän tai katkaista kaula. raa-alta tuntuu ainakin minusta, mutta onneksi ei ole minun heiniäni meillä nuo lopetus hommat.. jossain myös sanottu, että laittaa kylmään tai kiehuvaan veteen, mutta silloin kala ehtii hiukan kärsiä ja ei minusta muutenkaan kovin hyvä tapa..

• fisuu
        Fishu kirjoitti:

No saanko mailisi,että voidaan sopia kaloista

• Fishu
        fisuu kirjoitti:

No saanko mailisi,että voidaan sopia kaloista

Pitää vielä miettiä tätä asiaa. Vanhemmat ei kuulostanu oikeen innostuneilta asiasta.. "/ Laitan tänne varmaan viimeistään perjantaina viestiä jos saan ne postittaa.

• fisuu
        Fishu kirjoitti:

Pitää vielä miettiä tätä asiaa. Vanhemmat ei kuulostanu oikeen innostuneilta asiasta.. "/ Laitan tänne varmaan viimeistään perjantaina viestiä jos saan ne postittaa.

On kait tuo toiselle antaminen armollisempaa kuin lopettaminen...Onko partis muute koiras vai naaras?Entä kultis minkä ikäinen?Niin,ja voin tietenkin maksaa postikulut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      1020
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      113
      974
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      910
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      814
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      71
      693
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      3
      644
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      186
      602
    8. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      25
      587
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73
      587
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      57