Vinkki ;-)
Keksin vahingossa tämän kun koodia väsäilin- eipä ole vastaan netistä tullut
Kokeileppas tehdä erikoissuodatus jostakin Taul1 alueesta vain ainutkertaiset tietueet vaihtoehdolla ja kopioi toiseen paikkaan esim. Taul2 solu A1.
Ei onnistu kun Excel herjaa "Suodatettuja tietoja voi kopioida vain aktiiviseen taulukkoon "...
Näin se onnistuu...
1. Aktivoi Taul2 ja ruksit Kopioi toiseen paikkaan ja Vain ainutkertaiset tietueet
2. Luetteloalueeksi valitset normaalisti Taul1 alueen
3. Kopioi kohtaan joku Taul2 solu
4. Ok
ja siinä se!!!
tätä olinkin tarvinnut monesti, mutta olen sen joutunut kiertoteitse koodaamalla tekemään mutta nyt se meneekin todella iisisti. Eli kopioi Taul1 A1:A100 ainutkertaiset tietueet Taul2 soluihin C1:CXX
Sheets("Taul2").Activate
Sheets("Taul1").Range("A1:A100").AdvancedFilter Action:=xlFilterCopy, CopyToRange:=Range("C1"), Unique:=True
Erikoissuodatus
0
1058
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381