pitääkö tämä paikkansa että matti on tulossa urheiluchatin vieraaksi??
jos pitää niin se on pakko katsoa!! olen niin mieletön mattifani että on ihan pakko saada tietää mitä hänelle kuuluu:)
matti on selkeästi maailman paras talviurheilija ja sitä ei kukaan pysty kieltämään!!!!!!!!!!!!!
niinku mitä ihmettä????
9
973
Vastaukset
- Aikamuoto
Matti OLI maailman paras talviurheilija.
- tietää
Kuulin että mati olis alkanu taas reenaamaan ja mäkeen olis menossa.
- helmeeeeeeee
tietää kirjoitti:
Kuulin että mati olis alkanu taas reenaamaan ja mäkeen olis menossa.
näin on ja jos tuo pitää paikkansa niinon pakko katsoa se ohjelma niin pääsee kysyyn siltä suoraan
- jussi.
helmeeeeeeee kirjoitti:
näin on ja jos tuo pitää paikkansa niinon pakko katsoa se ohjelma niin pääsee kysyyn siltä suoraan
-masalta onnistuu.hyppäsi kuokkalan sillalta jokeen ,allavettä sen verran että suomi laiva ei revi pohjaansa auki.kyllä hyppää vielä laajarin mäestä.
- tälläinen
vierailu pitäs tapahtua???
- hhhhhhhhhhhhhhhhh
31.8 kuulemma olis just äsken katsoin
- u-chat fan
hhhhhhhhhhhhhhhhh kirjoitti:
31.8 kuulemma olis just äsken katsoin
kyllä näin on !! ja kerrankin joku muukin kun jääkiekonpelaaja!!!!
ei voi muuta sanoo kun että hyvä homma ja aion varmasti katsoa!
itse olen seurannut matin uraa jo nuoresta pojasta lähtien ja kiinnostaa ihan muutenkin että mikä hän on miehiään??
loistava homma!!! - teksti tv:llä
on siitä juttu
- :) iiiiiii
teksti tv:llä kirjoitti:
on siitä juttu
pitääpä katsoa se!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337882Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213410Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_222382Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521620Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291457PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831436- 1461325
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport531198Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1791096- 401012