Käykö miehille usein niin, että jos he jostakin syystä laukeavat jo siinä vaiheessa, kun ovat saaneet hepin pään naisen sisään - siis jos nainen on tiukka - , he eivät halua yrittää uutta yhdyntää esim. 15 minuutin palautumisajan jälkeen? Minun taannoinen kumppanini lähti kerran pois tällaisen äkkilaukeamisen jälkeen, vaikka hänen olisi pitänyt jäädä odottamaan palautumista. On tarpeetonta sanoa, että olin pettynyt, ja eräs toinen mieskin piti tällaista käytöstä varsin omituisena. Tämän vuoksi olen jopa kysynyt etukäteen joiltakin miehiltä, kuinka pitkä heidän palautumisaikansa on.
Kysymys
7
1887
Vastaukset
- PITÄNYT jäädä
Mietitkö lainkaan, että ehkä halusi lähteä paikalta koska häkeltyi tapahtuneesta niin, ettei kehdannut kohdata sinun reaktiotasi?
- Tia;0)
ja varmasti myös sen näytit ulospäin. Eiköstä vain? Kumppani oli todella nolona tapahtuneesta, jolloin sinun olisi pitänyt mieluusti tukea häntä ja hyväksyä ne reaktiot jotka tapahtunut aiheutti. Sitten kun alat latelemaan vaatimuksia siitä, kuinka hänen pitäisi odotella vartti... ihme jottei ikkunasta hypännyt :)
- aika outoa
Vartin palautumisaika? Kait se on ihan normaalia että minuutissa palautuu, oma mies voi jatkaa melkein samantien jos otan suihin laukeamisen jälkeen..
- Tia;0)
aika outoa kirjoitti:
Vartin palautumisaika? Kait se on ihan normaalia että minuutissa palautuu, oma mies voi jatkaa melkein samantien jos otan suihin laukeamisen jälkeen..
tässä jutussa oli outoa aivan kaikki. Miksi ihmeessä pitää kysellä miehiltä kuinka pitkä heidän palautumisaikansa on? Kyllä sitä itsekin tietysti mielellään rakastelee useita kertoja peräkkäin, mutta tällaisia palautumisaika asioita ei kyllä ole tullut mieleeni kysellä. Sinä mainitsitkin jo suihinoton joka on hyvä keino minimoida palautumisaika :)
Pointtini oli se että parisuhteessa pitäisi kummallakin olla oikeus päättää harrastetaanko seksiä ilman, että toinen osoittaa mieltään. Mies varmaankin nolostui teinipoikamaisesta "räpsäytyksestään" ja asian olisi mielestäni saanut antaa olla. - M:2
Tia;0) kirjoitti:
tässä jutussa oli outoa aivan kaikki. Miksi ihmeessä pitää kysellä miehiltä kuinka pitkä heidän palautumisaikansa on? Kyllä sitä itsekin tietysti mielellään rakastelee useita kertoja peräkkäin, mutta tällaisia palautumisaika asioita ei kyllä ole tullut mieleeni kysellä. Sinä mainitsitkin jo suihinoton joka on hyvä keino minimoida palautumisaika :)
Pointtini oli se että parisuhteessa pitäisi kummallakin olla oikeus päättää harrastetaanko seksiä ilman, että toinen osoittaa mieltään. Mies varmaankin nolostui teinipoikamaisesta "räpsäytyksestään" ja asian olisi mielestäni saanut antaa olla.Se on henkilökohtainen, toiset saattavat olla valmiita hyvinkin nopesati uuteen rakastelu kertaan.
- Juha -70
Tia;0) kirjoitti:
Pointtini oli se että parisuhteessa pitäisi kummallakin olla oikeus päättää harrastetaanko seksiä ilman, että toinen osoittaa mieltään. Mies varmaankin nolostui teinipoikamaisesta "räpsäytyksestään" ja asian olisi mielestäni saanut antaa olla.Tiasta näkee että on fiksu nainen. Mieskään ei ole kone eli ei joka kerralla homma mene samalla lailla (onneksi!). Toi uudelleen tuleminen riippuu niin monesta asiasta. Jos nainen jää venaamaan että milloin se kovenee taas uudelleen että saa sen sisäänsä niin eihän siitä mitään tule. Mulla on ainakin niin, että laukeamisen jälkeen muutama minuutti ei jaksa jutella vaan nauttii vielä menneestä ja naisen läheisyydestä. Hetken päästä jos nainen osaa taitavasti toimia, kiihottaa miestä (tässä on siis näköaistiin perustuva kiihottuminen hyvin tärkeää) niin taatusti homma jatkuu.
Näin hieman vanhemmalla iällä täytyy sanoa, että saa suunnattomasti tyydytystä myös siitä että osaa keskeyttää yhdynnän ajoissa ennen laukeamista ja hyväilee naista ja taas kun tuntuu että voi jatkaa laukeamatta, jatketaan - se on nannaa! Sillä lailla meillä nainen voi saada parhaimmillaan pari kolmekin orgasmia. Mut tiedän että kaveri tekee (vaimonsa) yhdenkin orgasmin eteen kovasti töitä..
Ihmiset on yksilöitä ja hetket yksilöllisiä, täytyy siis oppia tuntemaan toinen ja toisen halut. Siksi yhden illan jutut ei kiinnosta vaikka nainen olis kuinka kaunis minunkin silmissäni!
- suomi-poika 28
joskus kun olen ollut niin helkkarin kiihottunut, niin olen lauennut noin minuutin kuluttua, kun olen ollut naisen sisällä,
yleensä voin saada siemensyöksyn rakastellessani jopa 3kinkertaa.
en jätä ikinä naista tyydyttämättä, hyi mikä häpeä miehet jos ette ole naista saaneet tyydytetyksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078853
- 936770
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656530Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345381Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634577- 553531
- 503365
- 513112
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906