yleisimmät

sairaudet...

tai heikoimmat kohdat. Mitkä teillä? Itselläni nilkat, koko ajan pitää pyöritellä ja illalla levottomat jalat...kun saan olla omissa oloissani päivässä jonkun aikaa, hermotkin on ihan ok, mutta muuten ihan hermo ja väsyn helposti. Jotenkin elän niin joka sekuntin täysillä ja pohdin asioita ja siksi viinin tissuttelu kuuluu viikonloppukivaan mukavassa seurassa tai yksin tietsikan ääressä. Eli jalat ja hermot. Mites muilla?

16

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pampula

      Tämä oli kuin omasta kynästäni.
      Molemmat nilkkani olleet paketissakin, toinen leikattu. Viikonloppuisin tissuttelua, ja hermot ei kestä ihmisiä kauaa. Taidat olla identtinen kaksoseni!! :D

      ELI SAMAT HEIKOT KOHDAT!

      • niin...

        taidan, kun mun nimimerkki on ollut pimpula pampula! Ihan oikeesti.


    • terve ku pukki 41v

      Mun nilkois ei o kyl mitään vikaa. Juoksen päivittäin ja muutenkin kuntoilen. Selkä on jo lapsesta aiheuttanut ongelmia, mut niistäkin pääsin kun aloitin oikein kunnon kuntoilun. Migreeni myös ollut lapsesta, aurallinen sellainen, mut senki kans voi elää ku ei tressaa ja ei litki kahvia liikaa.Nikkeliallergia löytyy, muttei sekään haittaa. En tarvi silmälaseja ja ei o mitään lääkityksiä, paitsi tietty migreenin varalle, mut muuten elämäni kunnossa.Et silleen..

      • vesinainen.

        kanssa ollut migreeni pienestä asti.
        Muuten suht terve mutta iän myötä allergiat (nikkelikin)alkanut vaivaamaan.
        Tissuttelu ei sovi mitenkään kuvioon,ennemminkin melkein absolutisti.;)


    • Veskari N-61

      Juuri näin minäkin olen ! Mukava kuulla että on muita samanlaisia.

    • Ei nilkoissa ongelmia ei,mut selkä p*llun päreinä,takareidet palasina ja siideri maistuu...:D

    • probleemeja

      No nilkat rikki, polvet rikki, selkä ei meinaa kestää vaikka kuinka on koettanut pitää kunnossa, olkapäät hajalla. Urheilullinen tyyppi kun olen niin osaltaan näitä peruja mutta selkeä taipumus pohjalla. Joskus kun kiirettä pukkaa niin stressi nostaa päätään melko helpostikin. Alkoholistiksi minusta ei ole, joskus opiskeluaikoina tuli vähän nappailtua mutta se oli enemmänkin sosiaalista juomista, yksinäni en viitsi, eikä ainakaan yhtä annosta enempää, sillä vaikka monet alkoholijuomat maistuu hyvältä niin päihtyminen on ikävää, joskus yksi pullo olutta on jo liikaa ja olo tulee kurjaksi.

    • *Tapsa*

      mielensairaudet: harhaluuloisuus ja persoonallisuushäiriöt

    • eräs veskariN

      Minua vaivaavat erilaiset allergiat, vatsa ja niska ja hartiaseudun kivut. Alkoholin käytöstä ei ole koskaan tullut liiallista. Olen myös helposti hermostuvaa tyyppiä.

    • vesN

      nivelreuma on (nilkka juuri tulehtunut). Sosiaalinen juomari, yksin ei juuri maistu. Tuskin ikinä päätyisin alkoholistiksi, 2 pvä putkeen on jo liikaa. Muutenkin inhoan jos olen jostain riippuvainen, lopetin röökin polton ja kahvin juonninkin.

      Mielenhäiriöistä vaivaa ajoittain ahdistuneisuus, paha unettomuus, maaninen yli-innokkuus, levottomuus, ei kuitenkaan koskaan masennus . Joskus epäiltiin ahdistushäiriötä, mutta ärsytti se psykologi, joten päätin itse poistaa ahdistava tekijöitä elämästäni. Yleensä ärsyttää kun muut neuvoo. en oikein jaksa kuunnella. Tiedän, että se on vähän huono piirre

    • Toivon Kipinä

      Nilkat on tämänkin veskarin heikoin kohta. Löysät nivelsiteet tekevät sen, että nilkat menevät helposti "yli", jos astuu johonkin epätasaiselle esim. pienen kiven päälle. Seurauksena hitaasti paraneva venähdys tai pahimmassa tapauksessa luunmurtuma. Toinen nilkkani on murtunut ja leikattu (jo) kaksi kertaa.

      Toinen vaiva on allergiset oireet, milloin millekin. Lapsena ja nuorena vaivasi pahat ihottumat ja aurinkoyliherkkyys. Nyt aikuisena autoimmuuniperäiset silmätulehdukset ja lievä astmakin puhkesi puolitoista vuotta sitten siitepölyaikaan. Hengitystiet tuntuvat muutenkin olevat herkät; saan kaikki flunssat, jos niitä vähänkään on liikkeellä tai lähietäisyydelläni on pärskivä ihminen.

      • kiva tyttö

        Mielenkiintoista. Itselläni useita autoimmuunitauteja ja löysät nivelsiteet. Jalat lumpsahteli nuorena kovassa kiireessä rappuja juostessa. Kyllä niveljutut ja atooppisuus ja allergiat ja astma vaan ovat samaa tautia. Itse huomaan allergiaoireena erilaiset kolotukset ja säryt. No, ei se mitään. Hyvinhän sitä pärjätään, päivä kerrallaan!


    • VesimiesN

      Tämä nyt ei johdu mitenkään siitä,että satun tietämään,että Vesimiehen arka alue on nilkat...Itselläni tosiaan on aina ollut ongelmia nilkkojen kanssa.En esim. ole koskaan kyennyt juoksemaan kunnolla,kun nilkat ei kestä.

      • VesimiesN

        Niin,ja migreenistä olen kärsinyt jo 12-vuotiaasta asti...


      • jkvm

        nilkat ei kestä juoksemista!


    • black_____star__

      ..on useimmiten selkä ja pää kipeimmät kohdat. En tiedä miksi ja yksi on kanssa kurkku joka on melkeen aina kipeänä. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe