Mietityttää

miten sopii

Tapasin veskarimiehen ja tässä ny tutustellaan. Ite oon skorpion ja mietityttää miten nää kaks sopii yhteen?
Aina suhteen alussa tietysti on mukavaa ja mielenkiintoista, mut miten pidemmän päälle? Kokemuksia???

3

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simba

Vesimiehet ovat varsin jänniä ja vempuloita tapauksia, itse olen myös skorpioni ja kehittelemässä juttua veskarimiehen kanssa (= välillä kaikki on hyvin ja sitten kun asiat on huonosti niin ne todella ovat huonosti, veskarimiehet ovat salaperäisiä ja siksi niin kiehtovia tapauksia. suosittelen lämpimästi vesimies-miehiä, mutta varo että et jää koukkuun ! ;)

• Ite oon veskari ja mieheni skorppari.Kyllä meillä sujuu ainakin oikein hyvin,molemmat kaipaa läheisyyttä mutta molemmat tarvitsee omaa rauhaa.Kyllä suosittelen,mutta kieroilu,käskyttäminen ja "luuleminen" pois!

• kikkelis kokkelis

Olen ollut skorpion kanssa naimisissa, se alku,se oli todella kiihkeetä,nam...no avioliitto kaatui sitten vuosia myehemmin ,ehkä vikaa oli vähän minussakin.
      Mutta minun mielestä tämä pari on loista yhdistelmä siinä on sopivasti kiihkeyttä ja rakkautta. Tilaa täytyy vesimiehelle antaa sopivasti, muttei liikaa ettei mopo karkaa käsistä.
      Mies nauttii vahvasta naisesta joka ei ripustaudu liikaa tähän ja niin molemminpuolista kunnioitusta ei parane väheksyä .
      Ottaisin kyllä mielelläni uudestaankin skorppioonin vierelleni !!
      Minulla on tuttavia joilla on sama yhdistelmä,kaikilla menee ihan kivasti ,pieniä töyssyjä tietysti on aina joka jutussa löytyy mutta melkein aina niistä selviää puhumalla.
      Pieni itse kehu on aina paikallaa,sanotaa että "kuka kissan hännän nostais jollei kissa itte "
      Tämä merkki on salaperäinen, ohitse pääsemätön ja ainutlaatuinen ja kaikessa vittumaisuudessakin rakastettava ihminen, EIKÄ saa provosoitu tyylistä MINÄ TIEDÄN,anna olla,kyll se siitä.
      Hyvää jatkoa teille !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe