mulla sit todettiin verivirtsaisuutta sekä valkuaista virtsassa..voi itku:( nyt sit joudun kseskussairaalaan tutkimuksiin ja ei nyt fiilikset kamalan katossa taas oo..kuulemma ei pidä huolestua,että halutaan vaa tutkia, ja terkkarilääkäri halus raskauden takia mut keskussairaalaan käymään..onko kellään ollut tämmöstä?verivirtsaisuutta??kun muistelen joskus muksuna kun ittellä oli toistuvia virtsiksiä, niin oli tuota verivirtsaisuutta,mutta ei löytyny syytä..virtsistä ei oo, ja joku verikoe otettiin munuaisiin liittyen, ja kunnossa oli.
verivirtsaisuus
9
3602
Vastaukset
- Leena- Liinu
todettiin se verivirtsaisuus ? Oliko veri tikulla katsottuna monellako plussalla vai näkykö sitä pissassa ? Mulla on jatkuvasti veri / . Ollut jopa kolmellakin plussalla. Ei tulehdusta. Kerrotko sitten, miten sua sairaalassa tutkittiin ? ja saatiinko selville syy ?
- santses
ensin tikutettuna oli 3 ..mutta ollu aiemminkin, et epäilen ettei liity tähän..sit kun oli valkuainen2 , niin pistettiin uuteen testiin josta ilmeni että verisoluja pissassa, puhui siis verivirtsaisuudesta, sekä leukkarit koholla ja sitä valkuaista edelleen..elikkä viljelystä kävi ilmi verivirtsa..tulen sit kertomaan miten käy, vrk pissan jouduin keräämään, ne vastaukset saan pe, ja jos jotain ilmenee liitetään ne sinne SAKS:n lähetteeseen vain..tuun heti kertoon kun jotain selviää..=)
- Kokemusta
santses kirjoitti:
ensin tikutettuna oli 3 ..mutta ollu aiemminkin, et epäilen ettei liity tähän..sit kun oli valkuainen2 , niin pistettiin uuteen testiin josta ilmeni että verisoluja pissassa, puhui siis verivirtsaisuudesta, sekä leukkarit koholla ja sitä valkuaista edelleen..elikkä viljelystä kävi ilmi verivirtsa..tulen sit kertomaan miten käy, vrk pissan jouduin keräämään, ne vastaukset saan pe, ja jos jotain ilmenee liitetään ne sinne SAKS:n lähetteeseen vain..tuun heti kertoon kun jotain selviää..=)
Väitettiin että joillakin vain tulee verta kusessa toisinaan. No niin tuli yli kaksi vuotta ja sitten vaatimalla vaadin ultraan ja syöpäkasvihan se oli rakossa, jo komean kokoinenkin. Ei ne tutki jos ei melkein nyrkillä uhaten vaadi.
- santses
Kokemusta kirjoitti:
Väitettiin että joillakin vain tulee verta kusessa toisinaan. No niin tuli yli kaksi vuotta ja sitten vaatimalla vaadin ultraan ja syöpäkasvihan se oli rakossa, jo komean kokoinenkin. Ei ne tutki jos ei melkein nyrkillä uhaten vaadi.
eipä olisi ehkä tullut mieleen..ihmettelen kyl suuresti miksei olla otettu tulehdusarvoja tai tehty sisätutkimusta koko aikana..vkojkin jo 16 6..syynätään vaan virtsaa ja tutkitaan sitä..ja tulin km:n jälkeen suoraa raskaaksi, sekä minulla on kysta häppärissä..joten mietin voisiko tästä mistään johtua tämä????noista olen neuvolaan ja lekurille puhunut,mut ei..
- sulla
Kokemusta kirjoitti:
verta silmin nähden virtsassa ? Eli virtsa oli siis veristä niinkö, vai labra testeilläkö todettiin ? Miten sitten edettiin ? Leikkkausko oli hoitona ? Oliko kasvain levinnyt jo ?
- santses
sulla kirjoitti:
verta silmin nähden virtsassa ? Eli virtsa oli siis veristä niinkö, vai labra testeilläkö todettiin ? Miten sitten edettiin ? Leikkkausko oli hoitona ? Oliko kasvain levinnyt jo ?
ollu mulle??=) kun mulla ei ole todettu kasvainta..mutta vastaan nyt kummiski että itselläni ei ole silmin havaittavissa virtsassa verta vaan selvis pissakokeesta..ja odotan edel.lähetettä sairaalaan että tiiän mistä johtuu..valkuaista myös liikaa virtsassa, sekin tutkinnan alla..
- selviä
Millä pois suljettiin tulehdus? Oliko bakteerit negatiiviset? Aina ei kuitenkaan voi tulehdustakaan pois sulkea jos virtsa on kovasti veristä, niin siitä ei saa tutkittua viljelyä.
Verivirtsaisuus on kuitenkin aina löydös mikä pitää tutkia, ei pelkästään raskaanaolevilta! Verivirtsaisuus voi olla viaton, ohimenevä tila tai vakava oire. Verivirtsaisuuden yleisimmät syyt nuoremmilla on virtsatieinfektio, vammat ja virtsateiden kivet sekä muut munuaisperäiset tulehdukset. Tavallisemmin vanhuksilla taustalla voi olla virtsateiden kasvain.
Ja eiköhän toi proteinuria eli valkuaista virtsassa tuonne munuaispuolelle viittaa.- santses
vastattu..kiitos tosi kovasti!!!=) tulehdusta ei ole vissiinkään poissuljettu millään, kun ei ole ainakaan puhuttu tulehdusarvojen ottamisesta, ja verikokeessa kävin,mutta se oli se joku crea....josta munuaisia katsottiin..crp on vissiinki tulehusarvot??ja niitä ei kyllä otettu,mitä ihmettelenkin,minulla kummiskin taipumusta tulehduksiin..ja jo pohdin voisiko se kystakin tossa häppärissä erittää..mielestäni bakteerit olivat negatiiviset..niin paljon tuli asiaa sillon etten mukana pysyny kunnolla..=)
- selviä
santses kirjoitti:
vastattu..kiitos tosi kovasti!!!=) tulehdusta ei ole vissiinkään poissuljettu millään, kun ei ole ainakaan puhuttu tulehdusarvojen ottamisesta, ja verikokeessa kävin,mutta se oli se joku crea....josta munuaisia katsottiin..crp on vissiinki tulehusarvot??ja niitä ei kyllä otettu,mitä ihmettelenkin,minulla kummiskin taipumusta tulehduksiin..ja jo pohdin voisiko se kystakin tossa häppärissä erittää..mielestäni bakteerit olivat negatiiviset..niin paljon tuli asiaa sillon etten mukana pysyny kunnolla..=)
jos on virtsiitti eli virtsati-infektio niin crp ei välttämättä nouse ollenkaan, mutta jos tulehdus on edennyt munuaistasolle eli pyelonefriitiksi niin silloin crp:kin kohoaa ja on kuumetta jne... selkeät tulehduksen merkit muutenkin. Ole kuitenkin rauhassa ja anna heidän selvittää asiat. Älä ota turhia paineita, usko kaikki selviää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841