No, vastatkaa? Vai onko jotai taka-ajatuksia aina! HÄH
Onko mukavat miehet oikeesti mukavia?
72
2988
Vastaukset
Kuules kuppi siinä porstuassa on sitä varten ett voi tiputtaa herneet siihen ja naulakko oikeella ett voi jättää alas valahtaneen sädekehän siihen ja taka-ajatuksia pitää aina olla on eri asia johtaako ne mihinkään ja ei ainaan tunnusteta jos vaikka johtais. Vastattu on vetääpi omat päätöksensä eli uskoa saa jos tahtoo tai sitten ei:DD HOH
- rusalka
minua alat arvioimaan...itteäsi pyysin arvioimaan.
rusalka kirjoitti:
minua alat arvioimaan...itteäsi pyysin arvioimaan.
Vaikee sanoo itestä sen mukavuuden arviointi on muiden puuhaa/näkemyksiä.Toivon ainaskin puheet ja teot on noin yhtäkuin.Yrittänyttä ei laiteta ja aikas lailla tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa
- miesmies
Sinua on joku mies kohdellut mukavasti ( miten hän kohtelee kaikkia miehiä ja naisia )
ja sä nyt etsit kaikki syyt miksi tää mies vois vaan olla kiinnostunut sinusta ( mikä ei pidä paikkansa)
näin
naiset on vähän tämmösiä mut tarvii ymmärtää- rusalka
Mukava kait voi ollamuuteski kuin ilman taka-ajatusta. HÄH!!
- miesmiesmies
suustani...naiset on tosiaan vähän tämmösiä.
- rusalka
miesmiesmies kirjoitti:
suustani...naiset on tosiaan vähän tämmösiä.
Saa kait naisetkin testata? HÄH!!
Siinäpä pulma...
- rusalka
Miks tee mua arvioitten, kun kysyn suoraan?
rusalka kirjoitti:
Miks tee mua arvioitten, kun kysyn suoraan?
Mä ketään arvioi...
Tuli vaan yhtäkkiä pakottava tarve selvittää mitä tuo rusalka tarkoittaa, mutta siitä olikin pari erilaista variaatiota, ethän naura minulle :)- rusalka
Richartti kirjoitti:
Mä ketään arvioi...
Tuli vaan yhtäkkiä pakottava tarve selvittää mitä tuo rusalka tarkoittaa, mutta siitä olikin pari erilaista variaatiota, ethän naura minulle :)Mulla oli joskus puoli vuotta sitten tuolla galleriassa pitkä tarina tästä aiheesta. Tykkään ite uimisesta ja tuntenut aina, että vesi minu elementtini.
No, jossain sitten sanottiin, että veden eri olomuodot kuvastavat naisen elämänvaiheita.
Rusalkat siis 'kuljettavat' vettä. Kansan tarinat kertoo keijuista, jotka vievät keväällä veden maan päältä pilviksi taivaalle ja sitten tuovat sen takaisin sateena tai lumena.
Minusta kaunista.
Mutta kyllä tuo toinenkin teema sopii. H.C. Andersenin satu Pieni Merenneito kertoo saman tarinan. Merenneito halusi jalat ja uhrasi äänensä, sillä rakastui ihmiseen...joka kuitenkin otti puolisoksi toisen. Vielä ennen muuttumistaan aaltojen vaahdoksi sai kuulla, että mies kuitenkin rakasti häntä vaikka otti toisen.
Song to the Moon kaunis. Rusalka laulaa rakkaudestaan kuulle, joka kertoo viestin rakastetulle. - rusalka
Richartti kirjoitti:
Mä ketään arvioi...
Tuli vaan yhtäkkiä pakottava tarve selvittää mitä tuo rusalka tarkoittaa, mutta siitä olikin pari erilaista variaatiota, ethän naura minulle :)mutta silleen hyväntahtoisesti... kuhertaen...sullen.
- clacies
Niin et ole mukavaan mieheen törmännyt. Mikäli mukavuus taas tarkoittaa "pelimiestä" joka tulee hymyillen itsevarmana latelemaan "kauneuksia" en juuri ihmettele. Mukavan miehen kun tunnistaa siitä että naiset jättää sen yleensä huomiotta ja siksi yleensä hiukka hiljaisempi tapaus, mutta niistä löytyy ne oikeasti mukavat. Jos varovaiset romanttiset odotukset ei ole taka-ajatuksia silloin kun ystävyyden laatu vielä avoin sanoisin että ei taka-ajatuksia:)
- rusalka
joku on mukava, muttei se mulle ole riittänyt... jos näin vois sen sanoa. Ei ole riittävän mukava... MULLE.
- clacies
rusalka kirjoitti:
joku on mukava, muttei se mulle ole riittänyt... jos näin vois sen sanoa. Ei ole riittävän mukava... MULLE.
Mitä vaaditaan että on RIITTÄVÄN mukava sulle:)
- rusalka
clacies kirjoitti:
Siittä tulee liian pitkä lista, etten halua vaivuttaa sinua epätoivoon. Kyllä sinulle varmaan joku löytyy...
- clacies
rusalka kirjoitti:
Siittä tulee liian pitkä lista, etten halua vaivuttaa sinua epätoivoon. Kyllä sinulle varmaan joku löytyy...
En ajatellutkaan kykeneväni paikkaa täyttämään;)
Ajattelin vaan katsoa onko lista sovitettavissa siihen ajatukseen mitä luulisin olevan tarjolla:)
Ja mitä itseen tulee aion pikkuhiljaa vetäytyä viettämään yksinäistä vanhuutta sillä olen jo luovuttanut ehkä kuukauden viel tääl roikkuu mut sit ostaa kiikkutuolin:) - sulla ...
clacies kirjoitti:
herkullinen kuva... Oliks ihan oma? Nami ;)
- clacies
sulla ... kirjoitti:
herkullinen kuva... Oliks ihan oma? Nami ;)
Omahan tuo ja lisää löytyy viel tuolt Treffeist;)
ainakin kuukauden sit taidan luovuttaa;) - rusalka
clacies kirjoitti:
Omahan tuo ja lisää löytyy viel tuolt Treffeist;)
ainakin kuukauden sit taidan luovuttaa;)Nyt ei mee mun viesti perille sullen. Sähköpostios.???
- clacies
rusalka kirjoitti:
Nyt ei mee mun viesti perille sullen. Sähköpostios.???
pitäisi tuolla galleriassa olla toimivaa osoitetta:)
- itsestäänselvyys
Ei olla mukavia, toosa on mielessä koko ajan. Seuraava kysymys ?
- rusalka
Ai eikö miehet ole mukavia... toosaa saa kuiteski ... nii eiku, ja mynää kans.
- Kolli_Kellinen
Millainen mies on mielestäsi mukava? Tarkoittaako mukava samaa asiaa kuin harmiton? Eikö mukava mies saa haluta ja himoita?
Mielestäni olen yleisesti ottaen aikas mukava ja sitten toisinaan taas en, vaan hyvinkin itsekäs ja kärkevä, alhaisten viettien ohjaama paskiainen. Toisaalta pyrin olemaan kaikkea tätä rehellisesti ja avoimesti, enkä edes yritä esittää muuta kuin olen. Jos nainen päättää ottaa Kollin, hän saa koko paketin kaikkine särmineen, eikä mitään siloteltua versiota aiheesta.- rusalka
minä mitään himoa tähän keksinyt. Tää on teitin johtopäätös. Miä kysyin vaa onko taka-ajatusta.
Otan Kollin, kiitos. - Kolli_Kellinen
rusalka kirjoitti:
minä mitään himoa tähän keksinyt. Tää on teitin johtopäätös. Miä kysyin vaa onko taka-ajatusta.
Otan Kollin, kiitos.Eli ilmeisesti minulla OLI jonkinlainen taka-ajatus, koskapa sen himon jostain riviesi välistä löysin... ;)
Tai sitten tämä foorumilla notkuminen on lopullisesti mädättänyt aivoni. Olen tainnut lukea liikaa nimim. Hymyn juttuja ja alkanut nähdä kaksimielisyyksiä siellä missä niitä ei edes ole. - hymy:)
Kolli_Kellinen kirjoitti:
Eli ilmeisesti minulla OLI jonkinlainen taka-ajatus, koskapa sen himon jostain riviesi välistä löysin... ;)
Tai sitten tämä foorumilla notkuminen on lopullisesti mädättänyt aivoni. Olen tainnut lukea liikaa nimim. Hymyn juttuja ja alkanut nähdä kaksimielisyyksiä siellä missä niitä ei edes ole.miekö oon kaksmielisyyksii kirijoottanut .. ei kyll oo ollunna tarkootus ..XD ja siitäkös siun aivot sitt "mätänis" .. taian lähteä puis .. yhyy
- hymy:)
hymy:) kirjoitti:
miekö oon kaksmielisyyksii kirijoottanut .. ei kyll oo ollunna tarkootus ..XD ja siitäkös siun aivot sitt "mätänis" .. taian lähteä puis .. yhyy
ja muista sitt kiittää minnuu .. eikös se oo niin, ett ku "latva lahhoo niin oksa kovvoo"
siitäs sait :-) - rusalka
Kolli_Kellinen kirjoitti:
Eli ilmeisesti minulla OLI jonkinlainen taka-ajatus, koskapa sen himon jostain riviesi välistä löysin... ;)
Tai sitten tämä foorumilla notkuminen on lopullisesti mädättänyt aivoni. Olen tainnut lukea liikaa nimim. Hymyn juttuja ja alkanut nähdä kaksimielisyyksiä siellä missä niitä ei edes ole.taka-ajatuksia, jotka kohdistan sinuun! ;)
Sehän menee näin. Mies on naiselle mukava, jos nainenkin on miehelle mukava, niin miehellä herää taka-ajatuksia. (Ei toki aina)
- rusalka
Ettäkös se NAISEN mukavuus miestä kohtaanko sitten aiheuttaaniittä taka-ajatuksia. No nyt tajuan mikä tässä hommassa kiikastaa. MINÄ OON NIIN MUKAVA MIEHILLE, ETTÄ KAIKILLA TULEE HETI TAKA-AJATUKSIA.
K A A M E E T A !!! rusalka kirjoitti:
Ettäkös se NAISEN mukavuus miestä kohtaanko sitten aiheuttaaniittä taka-ajatuksia. No nyt tajuan mikä tässä hommassa kiikastaa. MINÄ OON NIIN MUKAVA MIEHILLE, ETTÄ KAIKILLA TULEE HETI TAKA-AJATUKSIA.
K A A M E E T A !!!Eikös ne taka-ajatukset pidä ottaa kohteliaisuutena? Niin minä ainakin teen.
- rusalka
Richartti kirjoitti:
Eikös ne taka-ajatukset pidä ottaa kohteliaisuutena? Niin minä ainakin teen.
Tullut tämä ennekin. Yritän kovasti ottaa kohteliaisuutena...:)
Katsos, minulle jo tuolla aiemmin selitettiin, että esim. naisen kutsuminen huoraksi tarkoittaa itse asiassa naisen ilmeisen seksuaalisuuden kunnioittamista...ja kehumista!!
*oikeen pinnistän ja yritän ymmärtää... ei onnistu*
Olen sitä mieltä, ettei taka-ajatuksiaan pidä ilmaista, jollei osaa niitä positiiviseen sävyyn tuoda julki tai sitten varmistu, että vastaanotto ok. rusalka kirjoitti:
Tullut tämä ennekin. Yritän kovasti ottaa kohteliaisuutena...:)
Katsos, minulle jo tuolla aiemmin selitettiin, että esim. naisen kutsuminen huoraksi tarkoittaa itse asiassa naisen ilmeisen seksuaalisuuden kunnioittamista...ja kehumista!!
*oikeen pinnistän ja yritän ymmärtää... ei onnistu*
Olen sitä mieltä, ettei taka-ajatuksiaan pidä ilmaista, jollei osaa niitä positiiviseen sävyyn tuoda julki tai sitten varmistu, että vastaanotto ok."Olen sitä mieltä, ettei taka-ajatuksiaan pidä ilmaista, jollei osaa niitä positiiviseen sävyyn tuoda julki tai sitten varmistu, että vastaanotto ok."
- MMies
Pyydän kauniisti sua vaihtamaan ton kuvasi tuolta. Meinaan tuosta naamasta saa painajaisia.
- rusalka
No mercy. Tartteeks sitä koko ajan tuijottaa!
- MMies
Ensimmäinen wanna-be-Mies. Pitäiskö olla otettu?:)
- testanNut
Miehen mukavuus ilmenee siinä kuinka pitkälle nainen päästää hänet omien ajatustensa sisään.Nainen voi myötäillä hyvin pitkälle miehen egoa, jolloin lopulta paljastaa todellisen miehen mukavuuden.
Miehillä on melkein aina taka-ajatuksia, jotka eivät ole yhteneviä naisten ajatuksien kanssa.- rusalka
ne taka-ajatukset?
- AlmandaN
Tosi pettynyt jos ei Mukavalla miehellä ole taka-ajatuksia, vielä kun se taka-ajatus kohdistuisi minuun eikä naapurin Lissuun!;D
- rusalka
Miten miehen halu mukavuuteen on niin ailahtelevaa?
En ole löytänyt pitkäaikaiseen mukavuuteen taipuvaista miestä, jonka taka-ajatukset kohdistuvat vain ja ainoastaan minuun. :) - AlmandaN
rusalka kirjoitti:
En ole löytänyt pitkäaikaiseen mukavuuteen taipuvaista miestä, jonka taka-ajatukset kohdistuvat vain ja ainoastaan minuun. :)Teet virheen, ei niitä pidä totuttaa mukavuteen, mukavuudentuntu tuo arjen vastaan liian nopeasti ja sitten onki taas jo tylsää ja täytyy lähteä...
Ymmärsitkös yhtään mun sekoboltsi selityksestäni! - rusalka
AlmandaN kirjoitti:
Teet virheen, ei niitä pidä totuttaa mukavuteen, mukavuudentuntu tuo arjen vastaan liian nopeasti ja sitten onki taas jo tylsää ja täytyy lähteä...
Ymmärsitkös yhtään mun sekoboltsi selityksestäni!Ei pidä huolehtia liian kokonaisvaltaisesti.
Miehen pitää luulla, ettei se saa, vaikka sitten saakin. Juu ja se luulee sitä saavutukseksi tai valloitukseksi. Nainen ei saa antaa, mutta sen pitää antaa auliisti, kun pyytää nätisti ja näkee vähän vaivaa. - rusalka
rusalka kirjoitti:
En ole löytänyt pitkäaikaiseen mukavuuteen taipuvaista miestä, jonka taka-ajatukset kohdistuvat vain ja ainoastaan minuun. :)että mies olisi mukava minua kohtaan ja siinä vois olla maustena niitä tietynlaisia taka-ajatuksia...
- AlmandaN
rusalka kirjoitti:
että mies olisi mukava minua kohtaan ja siinä vois olla maustena niitä tietynlaisia taka-ajatuksia...
Yöllä niin hullusti, kun olin vastaamassa sinulle niin tulin kurkanneeksi ulos ja pellon pientareen reunamilla näkyi jotain, ensin aattelin että dayum vihdoin ja viimein löysi reitin tänne korpeen.
No, tsiikailin tarkemmin ja huomasin sen olevan vain karhun, sen verran kuitenkin ajatuksiani sekoitti että luetun ymmärtämiseni heitti volttia ja vastasin vähän mottipäisesti!;D - rusalka
AlmandaN kirjoitti:
Yöllä niin hullusti, kun olin vastaamassa sinulle niin tulin kurkanneeksi ulos ja pellon pientareen reunamilla näkyi jotain, ensin aattelin että dayum vihdoin ja viimein löysi reitin tänne korpeen.
No, tsiikailin tarkemmin ja huomasin sen olevan vain karhun, sen verran kuitenkin ajatuksiani sekoitti että luetun ymmärtämiseni heitti volttia ja vastasin vähän mottipäisesti!;Dniin muhkee!!!
- AlmandaN
rusalka kirjoitti:
niin muhkee!!!
Kuin "Muhkee", pidäthän näppisi erossa...pliis!;D
- rusalka
AlmandaN kirjoitti:
Kuin "Muhkee", pidäthän näppisi erossa...pliis!;D
Luulit sitten karhuksi...kun siellä harhaili illan hämärissä :D
Ajatteles, miten kipeä kaipuu tekee tepposia. Näkee jo näkyjä. Sydän pomppaa kurkkuun. Miehet ei tajuu tämmöstä. - AlmandaN
rusalka kirjoitti:
Luulit sitten karhuksi...kun siellä harhaili illan hämärissä :D
Ajatteles, miten kipeä kaipuu tekee tepposia. Näkee jo näkyjä. Sydän pomppaa kurkkuun. Miehet ei tajuu tämmöstä.Sulle, oon melko varma et löntystelijä oli kuitenkin dayum, koitti harhauttaa minua vetämällä karhun turkin niskaansa. Tunnistin mä sen kuitenkin, kunhan annoin kärvistellä... tekee sille ihan hyvää!;D
Mä mitään näkyjä nää, yhtenäkin yönä kenguru pomppi pihan poikki, naapurit väittivät sen kyllä olleen joku mutaatio rusakosta. No tasan tarkkaan en uskonut, ihan höhliä koko porukka!;D - rusalka
AlmandaN kirjoitti:
Sulle, oon melko varma et löntystelijä oli kuitenkin dayum, koitti harhauttaa minua vetämällä karhun turkin niskaansa. Tunnistin mä sen kuitenkin, kunhan annoin kärvistellä... tekee sille ihan hyvää!;D
Mä mitään näkyjä nää, yhtenäkin yönä kenguru pomppi pihan poikki, naapurit väittivät sen kyllä olleen joku mutaatio rusakosta. No tasan tarkkaan en uskonut, ihan höhliä koko porukka!;Dkauan korvessa, yksinäs? Tuu mun luo kyläileen. Täällä päin ei takuulla näe harhoja, ainakaan hiipivistä karhuista yön hämärissä...ehkä hernevarkaista(?) kylläkin. ;D
- AlmandaN
rusalka kirjoitti:
kauan korvessa, yksinäs? Tuu mun luo kyläileen. Täällä päin ei takuulla näe harhoja, ainakaan hiipivistä karhuista yön hämärissä...ehkä hernevarkaista(?) kylläkin. ;D
Ihana ihminen, kiitän kutsusta ja hyppään junaan määränpäänä...!
Kutsusi tuli oikealla hetkellä, oon ollut vähän alakuloinen, mutta kyllä se siitä, syödään herneitä ja manataan "madot" alimpaan hel...!;D - dayum
AlmandaN kirjoitti:
No, tsiikailin tarkemmin ja huomasin sen olevan vain karhun, sen verran kuitenkin ajatuksiani sekoitti että luetun ymmärtämiseni heitti volttia ja vastasin vähän mottipäisesti!;Daivan turhaan, yrität selitellä jotakin "karhu sekoitti ajatukseni" stooria! Totuus on kuitenkin sellainen, että kun ajattelit MUA niin sekosit ajatuksissasi. Ymmärtäähän tämän, sä olit niin innoissani kun luulit mun vihdoin saapuvan luoksesi.
Se pieni toivonkipinä heräsi mielessäsi :)
*ikään kuin en olisi yrittänyt, sopertelee hiljaa mielessään* - AlmandaN
dayum kirjoitti:
aivan turhaan, yrität selitellä jotakin "karhu sekoitti ajatukseni" stooria! Totuus on kuitenkin sellainen, että kun ajattelit MUA niin sekosit ajatuksissasi. Ymmärtäähän tämän, sä olit niin innoissani kun luulit mun vihdoin saapuvan luoksesi.
Se pieni toivonkipinä heräsi mielessäsi :)
*ikään kuin en olisi yrittänyt, sopertelee hiljaa mielessään*Minä mikset ole saapunut, karhun karvoissa vaan tsiikaillut sieltä pellon pientareelta!
Kas kun Tienviittana > Jalanluiskahtamavaara ja sitten se toinen kyltti, hmm... jossa lukee hyvin pienellä Kiimamaa.
Olen harkinnut pitkään toisen pois ottamista en vain sano kumman!;D - dayum
AlmandaN kirjoitti:
Minä mikset ole saapunut, karhun karvoissa vaan tsiikaillut sieltä pellon pientareelta!
Kas kun Tienviittana > Jalanluiskahtamavaara ja sitten se toinen kyltti, hmm... jossa lukee hyvin pienellä Kiimamaa.
Olen harkinnut pitkään toisen pois ottamista en vain sano kumman!;Dettä sekoitit minut karhuun. Kuitenkin tuli konttailtua nelinkontin kun en kahdella jalalla pysynyt pystyssä. Oli (taas) niin hauska ilta että...
Kerron sulle sen verran että tuolle karhuntaljallekkin on ihan looginen selitys. Kas kun löytiin siinä porukalla tyttöjen kanssa vetoa siitä, kuka voi juoda eniten.
Long story short: mä hävisin ja jouduin pukeutumaan siihen karhuntaljaan. Ja vain siihen. Saavuin kotitiellesi. Ekaksi kauhistuin sitä jalanluiskahtamavaara-kylttiä. Sit huomasin sen kiimamaa-kyltin. Kun ajattelin sua ja sun herkkupe..., niin voitin kyllä pelkoni - siis että jompikumpi jalkani luiskahtaisi.
En kuitenkaan kokonaan, joten tein epäonnisen ratkaisun ja aattelin kulkea luoksesi pellon poikki. Lopun jo tiedätkin... - AlmandaN
dayum kirjoitti:
että sekoitit minut karhuun. Kuitenkin tuli konttailtua nelinkontin kun en kahdella jalalla pysynyt pystyssä. Oli (taas) niin hauska ilta että...
Kerron sulle sen verran että tuolle karhuntaljallekkin on ihan looginen selitys. Kas kun löytiin siinä porukalla tyttöjen kanssa vetoa siitä, kuka voi juoda eniten.
Long story short: mä hävisin ja jouduin pukeutumaan siihen karhuntaljaan. Ja vain siihen. Saavuin kotitiellesi. Ekaksi kauhistuin sitä jalanluiskahtamavaara-kylttiä. Sit huomasin sen kiimamaa-kyltin. Kun ajattelin sua ja sun herkkupe..., niin voitin kyllä pelkoni - siis että jompikumpi jalkani luiskahtaisi.
En kuitenkaan kokonaan, joten tein epäonnisen ratkaisun ja aattelin kulkea luoksesi pellon poikki. Lopun jo tiedätkin...En uskonut naapurin Annaa kun sanoi löytäneensä miehen joka houri: kiimaperse tuu nyt, en jaksa odottaa pian pian, nyt nyt tulee!... No Annahan se tuli kattoon kuka siellä örisee!
Kovin oli jalkasi ollut turvoksissa nivusia myöten, oli siinä ambulanssimiehillä hommia että sinut sieltä sai ja minä kun luulin ambulanssin valoja revontuliksi, jos vain olisin tiennyt, niin...! - dayum
AlmandaN kirjoitti:
En uskonut naapurin Annaa kun sanoi löytäneensä miehen joka houri: kiimaperse tuu nyt, en jaksa odottaa pian pian, nyt nyt tulee!... No Annahan se tuli kattoon kuka siellä örisee!
Kovin oli jalkasi ollut turvoksissa nivusia myöten, oli siinä ambulanssimiehillä hommia että sinut sieltä sai ja minä kun luulin ambulanssin valoja revontuliksi, jos vain olisin tiennyt, niin...!Taas sä kävelit onnesi ohi kun annoit mun kärvistellä siellä luullen sen tekevän hyvää minulle. Onneksi Anna tuli avukseni ja ymmärsi antaa, siis apua minulle, että sain pääni pinnalle siitä ojasta johan meinas taju sammua. Olipa mukavaa päästää piipaa-autolla hospitaaliin, kun ne hoitsutkin niissä hoitsun asuissaan oli niin... oli niin... Voih! Ne muistuttivat sun herkullisesta... jota ilman taas jäin. Tämähän ei edes ollut eka kerta, senkin... senkin tyttöbakteeri!
- AlmandaN
dayum kirjoitti:
Taas sä kävelit onnesi ohi kun annoit mun kärvistellä siellä luullen sen tekevän hyvää minulle. Onneksi Anna tuli avukseni ja ymmärsi antaa, siis apua minulle, että sain pääni pinnalle siitä ojasta johan meinas taju sammua. Olipa mukavaa päästää piipaa-autolla hospitaaliin, kun ne hoitsutkin niissä hoitsun asuissaan oli niin... oli niin... Voih! Ne muistuttivat sun herkullisesta... jota ilman taas jäin. Tämähän ei edes ollut eka kerta, senkin... senkin tyttöbakteeri!
En ole tainnut kertoakkaan että olen hoitsuna kirralla, ja kuulin yökkökaveriltani niin uskomattoman jutun, ootas kun kerron > Niin, osastolle oli tuotu joku tyyppi joka oli murtanut jalkansa, kipsattuna jätkä ei voinut mennä veskiin joten tuotiin sorsa!
Nyt et usko, jätkällä oli sorsa vehkeessään kun meidän hoitsumme SexyLippe alkoi pöyhimään tyypin
sänkyä, no kaverilla alkoi tietty paisuun ja tyyppi vetään sitä ulos, jostain syystä elin meni kaksinkerroin seurauksella että se murtui! Aivan uskomatonta mutta totta, on siinä kaverilla selittämistä tyttöystävälleen, että sairaalassa... heh heh!
Ei helvata dayum, ne työkaverit puhuivat että sillä tyypillä oli ollut tullessaan karhun turkki! Ei juma, olitkos se SINÄ? - dayum
AlmandaN kirjoitti:
En ole tainnut kertoakkaan että olen hoitsuna kirralla, ja kuulin yökkökaveriltani niin uskomattoman jutun, ootas kun kerron > Niin, osastolle oli tuotu joku tyyppi joka oli murtanut jalkansa, kipsattuna jätkä ei voinut mennä veskiin joten tuotiin sorsa!
Nyt et usko, jätkällä oli sorsa vehkeessään kun meidän hoitsumme SexyLippe alkoi pöyhimään tyypin
sänkyä, no kaverilla alkoi tietty paisuun ja tyyppi vetään sitä ulos, jostain syystä elin meni kaksinkerroin seurauksella että se murtui! Aivan uskomatonta mutta totta, on siinä kaverilla selittämistä tyttöystävälleen, että sairaalassa... heh heh!
Ei helvata dayum, ne työkaverit puhuivat että sillä tyypillä oli ollut tullessaan karhun turkki! Ei juma, olitkos se SINÄ?Olenhan minä yrittänyt satuttaa tapaturmani niin ettet sinä olisi työvuorossa. Harmi ettei tuo vaitiolovelvollisuus koske hoitsuja, ikävää että pahantahtoiset, perättömät juorut leviävät kulovalkean tavoin. SE OLI KOLMINKERROIN!!
- AlmandaN
dayum kirjoitti:
Olenhan minä yrittänyt satuttaa tapaturmani niin ettet sinä olisi työvuorossa. Harmi ettei tuo vaitiolovelvollisuus koske hoitsuja, ikävää että pahantahtoiset, perättömät juorut leviävät kulovalkean tavoin. SE OLI KOLMINKERROIN!!
Virolaiset kandit, puhuvat niin huonoo suomee ja tämänkään kandin puheesta ei oikein saanut selvää, työkaveri kuuli kandin sanovan että, kipsatulla oli vaivanen kolme senttinen! Ilmankos osastonlääkäri repes kierrolla, kuului vielä sanoneen, poika ressu nyt menee vielä senttikin mitasta pois kipsauksen takia!
Että kolminkerroin, kummallista siitä ei kyllä kukaan puhunut mitään, Uskonhan minä sinua, uskon uskon! - dayum
AlmandaN kirjoitti:
Virolaiset kandit, puhuvat niin huonoo suomee ja tämänkään kandin puheesta ei oikein saanut selvää, työkaveri kuuli kandin sanovan että, kipsatulla oli vaivanen kolme senttinen! Ilmankos osastonlääkäri repes kierrolla, kuului vielä sanoneen, poika ressu nyt menee vielä senttikin mitasta pois kipsauksen takia!
Että kolminkerroin, kummallista siitä ei kyllä kukaan puhunut mitään, Uskonhan minä sinua, uskon uskon!että kun se oli kolminkerroin kipsattuna, se oli 3cm. Sen kun avaa, sen kipsin siis, niin siitä tulee 9cm. Sit kun se tässä vaiheessa on vielä kaksinkerroin, kuten sä alunperin kuulit, niin siitä tulee jo...
Harmi että sä kävit "istumassa" sen nysän päällä, mukamas salaa. Huvinsa kullakin. Mut kai sä jotain sait siitä, niinhän tuota posket punaisena lähdit jatkamaan kierrostasi. - AlmandaN
dayum kirjoitti:
että kun se oli kolminkerroin kipsattuna, se oli 3cm. Sen kun avaa, sen kipsin siis, niin siitä tulee 9cm. Sit kun se tässä vaiheessa on vielä kaksinkerroin, kuten sä alunperin kuulit, niin siitä tulee jo...
Harmi että sä kävit "istumassa" sen nysän päällä, mukamas salaa. Huvinsa kullakin. Mut kai sä jotain sait siitä, niinhän tuota posket punaisena lähdit jatkamaan kierrostasi.Kerroit niin arvata saattaa että kenkää tulee, siis töistä.
Oli se kyllä kaiken väärti, oonhan aina sanonut ei se pituus mutta paksuus ja vielä kipsin kera, eikä pidä unohtaa miten kova oli öhh...
Olihan se tietysti noloa sinulle kun sitä nitroa jouduit käyntini jälkeen pyytämään, noin nuori ja niin heikko sydän. Ihan itkettää puolestasi, nyt itkettää, anteeksi.
- Revolveri
hemmetistä tuon tiedän. Tuo kysymys pitäisi esittää naisille, jotka ovat tavanneet "mukavan miehen".
- rusalka
ole sitä taka-ajatusta? Kone lupasi sinut minulle, muistatko. No? ;)
- Lassssssse
sulla on ihailijatar, ota pois ennenkuin on myöhäistä.
- rusalka
Lassssssse kirjoitti:
Mitäs tähän sotkeennut? KoneXYZ sen lupasi, eikä mitää kihloissa olla...
Otatteko kaikki vakavasti, mitä täällä lukee?
UUPS! Pitää alkaa vähän ajattelemaankin, mitä kirjoitan. - rusalka
Lassssssse kirjoitti:
joku maalainen, kun täällä tommoiseen aikaan raapustathölmöjä viestejäsi.
Tupauuno? :D
- nannalii
siis mikä on mukava ja mikä on taka-ajatus? ;)
- rusalka
tuntuu sisäisenä tunteena, kun katsoo mukavaa miestä.
No, taka-ajatus paljastuu tai sitten ei. Parempi, ettei paljastu. Silleen pitää toimia, ettei taka-ajatus paljastu... mukavuuden vaikutelma säilyy. - nannalii
rusalka kirjoitti:
tuntuu sisäisenä tunteena, kun katsoo mukavaa miestä.
No, taka-ajatus paljastuu tai sitten ei. Parempi, ettei paljastu. Silleen pitää toimia, ettei taka-ajatus paljastu... mukavuuden vaikutelma säilyy.... ovat siis ristiriidassa? entäs jos on mukavia taka-ajatuksia? onko nekin parempi pitää piilossa?
- rusalka
nannalii kirjoitti:
... ovat siis ristiriidassa? entäs jos on mukavia taka-ajatuksia? onko nekin parempi pitää piilossa?
Tuossahan jo tuli esiin mukavat taka-ajatukset äskön.
Tässähän taka-ajatuksia tartte paljastaa. Yleensä vittuilijat paljastaa ne inhottavat taka-ajatuksensa... eivätkä muuta osaakaan.
Mukava osaa paljastaa myös taka-ajatuksiaan. Silleen, että ne tuntuu mukavalta...eikä miltään tusinapaskalta. Ajoitus ja toiminnan laatu ehkä tärkeetä, tason säilyttäminen.
Saa olla taka-ajatuksia, ei tartte kaikkee toteuttaa...tai SANOA ÄÄNEEN.
- FromInaWithLove
on aina taka-ajatuksia.
Kun tämän pitää mielessä, niin osaa luovia elämän karikkoisessa aallokossa sutjakkaasti.- sulo_vilen
Kyllähän toiminnalla tavallisesti on jokin motivaatio, taka-ajatus.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284548- 343326
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823135- 102168
- 1571730
- 121718
- 251681
- 1011257
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954