naisella on ollut useampi seksikumppani?
Perustelkaa mikä on se tekijä ,joka teidät saa sylkemään?
Mikä siinä on
36
2092
Vastaukset
- n30
minä lopetin laskemisen kun 40 kpl miehiä tuli linssiin.
- lainkaan
sä rohkenet elää ja nauttia..tsemppiä ja iloa!
.. ottais`´(ko) siskot mallia??
- kapakala ..
Haluan olla naiselle se paras ja ainoa. En kestä ajatusta, että se kulkisi jossain ja näkisi muita miehiä. Jos se on vielä pannut jotakuta, sellanen on h....
Sitä paitsi, jos edellisellä miehellä on ollut "asiat" paremmin, mulla ei ehkä edes seiso. Se akka voi vertailla, ja tosiasiassa mulla ei ole taatustikaan mitään mahkuja muihin miehiin verrattuna.
Siis ei horoja mulle.- juttu????
eli vertailun pelko..vertailevathan miehetkin naisia..haitannekko tuo?
- akkuliini
ikärakenteessasi alle parikymppisiin?
Nykyisin on harvinaista herkkua saada neitsyt-tyttö vaimoksi!
Jokainen nainen haluaisi miehellä olevan edes jonkinlaista naisen käsittelytaitoa ettei tarvitsis alkaa opettaan puuhun kiipeämistä. - herkkua???
akkuliini kirjoitti:
ikärakenteessasi alle parikymppisiin?
Nykyisin on harvinaista herkkua saada neitsyt-tyttö vaimoksi!
Jokainen nainen haluaisi miehellä olevan edes jonkinlaista naisen käsittelytaitoa ettei tarvitsis alkaa opettaan puuhun kiipeämistä.ei varmaan..
Kunhan jotain rajaa on. Se raja onkin sitten aika vaikea määritellä. Kymmenen tai kaksikymmentä ei ole vielä ollenkaan paha lukema esim. kolmikymppiselle naiselle.
Hmm... tuostahan vois kehittää sellaisen rajan... Jos naisella ollut enemmän miehiä kuin vuosia, niin silloin niitä miehiä on ollut liikaa :)- rusalka
Kyllä on naurettavaa! Mitäs tekopyhää vartiointia tää on?
Niin ja mun mies ei saa olla KOSKAAN käyttänyt maksullista palvelua, kun EN MINÄKÄÄN OLE !!!
Niin eikä saa olla pannut peppuun, kun en minä semmoisesta tykkää! hyi
Kaikki muutkin pervoilut, ei kiitos. Ja jos mies on jotain syntiä tullut tehneeksi, EI MITÄÄ TOIVOA ENÄÄ minun suhteen.
Pitäskö tähän vielä lisätä, että pidän myös huolen, että MUUTNAISET saavat tietää kaikenlaista pikku-kivaa, vaikkei se nyt ihan pidä paikkaansa.
Näin se tehdään! :D rusalka kirjoitti:
Kyllä on naurettavaa! Mitäs tekopyhää vartiointia tää on?
Niin ja mun mies ei saa olla KOSKAAN käyttänyt maksullista palvelua, kun EN MINÄKÄÄN OLE !!!
Niin eikä saa olla pannut peppuun, kun en minä semmoisesta tykkää! hyi
Kaikki muutkin pervoilut, ei kiitos. Ja jos mies on jotain syntiä tullut tehneeksi, EI MITÄÄ TOIVOA ENÄÄ minun suhteen.
Pitäskö tähän vielä lisätä, että pidän myös huolen, että MUUTNAISET saavat tietää kaikenlaista pikku-kivaa, vaikkei se nyt ihan pidä paikkaansa.
Näin se tehdään! :DJos tuo viesti on jotenkin minulle kohdistettu, niin ei oikein mene perille. ....piip..piip..piip...varattua tuuttaa.
- rusalka
Richartti kirjoitti:
Jos tuo viesti on jotenkin minulle kohdistettu, niin ei oikein mene perille. ....piip..piip..piip...varattua tuuttaa.
Mitäs höpiset?
- onko ne
seksikumppanit olleet poikaystäviä, ex-siippoja vai onko ne ihan pelkkiä seksijuttuja vaan.
Jos ne on ollu pelkkiä seksikumppaneita tai mikä vielä pahempaa, yhden yön juttuja niin kyllä tulee sellanen vähän halpa mielikuva naisesta. En nyt sano sitä yhtä sanaa mut vähän sellaisen kuvan naisesta saa...siis sellanen kevytkenkänen ja helppo.
Tietysti jos naisella niitä siippoja tai poikaystäviäkin on ollut paljon niin alkaa epäilyttää myös että osaako sellainen nainen sitoutua ja rakastaa ollenkaan ja onko ko. nainen mahdollisesti sellainen nirso, kärsimätön tai helposti luovuttava...suhteen eteenhän pitää tehdä aina töitä.
Mä pidän sellaisista naisista jotka osaa myös kieltäytyä seksistä eivätkä makaa kenen kanssa vaan vaikka kuinka mieli tekis, sitä sanotaan pidättäytyvyydeksi. valitettavasti moni ei nykyään ole tuollainen, kiitos siitä Sinkkuelämää-sarjalle ja kaikenmaailman Cosmoille. - tarinaa
Ei siinä sinänsä mitään pahaa tarvitse olla, mutta jos miespuolisena on tehnyt sellaisen periaatepäätöksen/valinnan n. 15 kesäisenä, että rakastelee vain rakkaudesta ja todellisten tunteiden saattelemana, niin voit kuvitella kuinka paljon tuollainen pelkkien himojen valtaan antautuva nainen kiinnostaa tällaista kaveria.
Jos toinen osapuoli ei ole yhtä vahva mieleltään ja tinkimätön periaatteissaan, niin minua ei yksinkertaisesti kiinnosta.
Kenenkään päälle en sylje, mutta periaatteita omaan. - ...kylän polkupyörälle
Koska se kertoo huonosta arvomaailmasta, joka perustuu Sinkkuelämään ja Cosmopoliittaan ja muihin median luomiin mielikuviin.
Tyttöystäväni oli minun ensimmäinen samoin minä hänelle ja olimme molemmat 25 vuotiaita. Kyllä kannatti odottaa... - Pullopersesika
Ei ton nyt luulis enää nykypäivänä häiritsevän ketään. Ja pakkoko se on udella historiaa,.
- rusalka
Mutkun MUUT haluaa sylettää ja udella.
- Pullopersesika
rusalka kirjoitti:
Mutkun MUUT haluaa sylettää ja udella.
..ei tällaisia utelijoita kuulu.
Ulkopuolisen kannattaa osata lyödä nopeammin kuin minä. - rusalka
Pullopersesika kirjoitti:
..ei tällaisia utelijoita kuulu.
Ulkopuolisen kannattaa osata lyödä nopeammin kuin minä.nikki: Pullopersikka
- Pullopersesika
rusalka kirjoitti:
nikki: Pullopersikka
Nimimerkkini kuvastaa herkempää minääni..
Eihän siitä voi luopua
;) - rusalka
Pullopersesika kirjoitti:
Nimimerkkini kuvastaa herkempää minääni..
Eihän siitä voi luopua
;)Pulloperska
- scale
Ei haittaa osaapahan sänkyhommat.
- sellainen juttu
että mies haluaa naisen, jolla ei ole vertailukohtaa esim. pilin koon tai seksitaitojen suhteen. Miksikö? No, miettikäähän itse...
Tämä ei oikeastaan koske kaikkia miehiä, vaan ainoastaan heikkoitsetuntoisia kaksinaismoralisteja. - rusalka
Jukrat sentään, kyllä vahditaan naisen seksikokemuksia!
Mun ympärillä 'puheet ja vihjailut' alkoi ennen kuin edes mitään tapahtunut. Sitten se mun eka 'mies'ystävä (maalaispoika) höynäytti, ettei ole ollut 'kenenkään' kanssa. PASKIAINEN, yli vuoden vonkasi. Enhän minä sen eka ollut, mutta se oli mun eka. Ja minä yli 18v. Kommentti oli, mikset sä kertonut! Pöljä, tietenkin olin kertonut, muttei se uskonut, kun se ITSE VALEHTELI.
Älkää nuoret naiset ikinä uskoko miesten juttuja näistä asioista. Justiinsa silleen kuin ite tekee on parasta. Kaikenmaailman paskiaiset soittaa suutaan mulle...ja aina olen saanut kuulla vihjailuja. HIRVEETÄ.
Kuitenkin olen seurustellut vakituisesti suurimman osan elämästäni ja erot on olleet niin kauheita, ettei vuosi tai kaksi ole riittänyt toipumiseen.
Jälleen kuulutan, ettei ole viiteen vuoteen ollut miesystävää enkä taida enää viitsiä tätä jankkaamista. Mulle välttää lopun elämää ilman, mutta ilman jää sitte se mun mahdollinen mieskin. HÄH HÄÄ- rusalka
Richartti kirjoitti:
....vaikka ei se aina onnesta ole kiinni.
kiitos. :)
- naisen seksuaalisuutta..
..MIES pelkääkään. Jos naisen useampi ( kuin se maaginen 'kolme') seksikumppania on miehelle suurikin ongelma, se johtuu tod. näk. siitä, että äijällä on ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa ja/ tai siitä, että tämä on itse vielä noviisi seksiasioissa.
Suhtaudun yleensä melko epäluuloisesti neitsytnaisen moraaliltaan jalustalle nostaviin miehiin, enkä vähiten syystä, että nämä ovat hyvin luultavasti huonoja sängyssä.;D
Kovin nuoret miehet mielipiteineen ovat tietty kuitenkin eri asia.- Nohh
Minä taas suhtaudun yleensä melko epäluuloisesti sellaisiin naisiin, joilla on lukematon määrä eri seksikumppaneita.
En kuitenkaan puhu mistään neitsytmoraalista, eikä mulla ole mitään maagista lukua. - miksi..pystytkö
Nohh kirjoitti:
Minä taas suhtaudun yleensä melko epäluuloisesti sellaisiin naisiin, joilla on lukematon määrä eri seksikumppaneita.
En kuitenkaan puhu mistään neitsytmoraalista, eikä mulla ole mitään maagista lukua.ois kiva vaan tietää.?
- Oksitosiini
miksi..pystytkö kirjoitti:
ois kiva vaan tietää.?
Seksi on läheisintä mitä mies ja nainen voivat kokea. Siksi ennen vanhaa sanottiin että silloin mies ja nainen yhtyvät yhdeksi. Rakasteleminen tuo läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunteen. Tämä yhteen kuuluvuuden tunne johtuu kehon erittämästä oksitosiinistä. Oksitosiini on vahva hormooni ja on syy siihen miksi hyvin monesti yhdenyönsuhteissa toinen kumppani helposti rakastuu ja samalla hyvä syy pidättäytyä sellaisista. Se on tulella leikkimistä. Tietenkin jos seksi on ainoa yhteinen asia ja silloin rakkauden myötä aletaan suhteeseen on luonnollista että suhde ei ole kovin vakaalla pohjalle ja täten yleensä hajoavat.
On luonnollista että mies ja myös nainenkin haluavat mielellään että sitä läheisintä mitä ihmiset voivat kokea säästetään ainoastaan sille tulevalle kumppanille. Tässä on tietenkin mielipideissä eroja, onko se tuleva kumppani, kaikki vakavat seurustelukumppanit vai ainoastaan avioliitto. Tuskin juuri kukaan haluaa että oma rakas on myös osa toista ihmistä, siis vertaukuvallisesti. Vaan että pelkästään me olemme yksi.
Usein näissä keskusteluissa haukutaan toisia uskoviksi tosikoiksi. Mutta ei liene sattuma että lukuuntottamatta yhtä tai kahta uskontoa, valtaosa uskonnoista ei hyväksy seksiä kuin osana avioliittoa. Tämä ei eroa sinällään luonnosta. Oksitosiinin tarkoitus luonnossa on pitää seksiä harrastaneen parin yhdessä. Tämä ei toteudu yhden yön suhteissa. Sekä uskonnot että luontoäiti on tarkoittanut että seksiä harrastavat siis pysyvät yhdessä pariksi.
Hauska juttu on että vaikka rakkaus usein väitetään ja uskotaan olevan tunneperäinen, loppujen lopuksi se on vain aivojen hormonaalista toimintaa :) - litikiti
Oksitosiini kirjoitti:
Seksi on läheisintä mitä mies ja nainen voivat kokea. Siksi ennen vanhaa sanottiin että silloin mies ja nainen yhtyvät yhdeksi. Rakasteleminen tuo läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunteen. Tämä yhteen kuuluvuuden tunne johtuu kehon erittämästä oksitosiinistä. Oksitosiini on vahva hormooni ja on syy siihen miksi hyvin monesti yhdenyönsuhteissa toinen kumppani helposti rakastuu ja samalla hyvä syy pidättäytyä sellaisista. Se on tulella leikkimistä. Tietenkin jos seksi on ainoa yhteinen asia ja silloin rakkauden myötä aletaan suhteeseen on luonnollista että suhde ei ole kovin vakaalla pohjalle ja täten yleensä hajoavat.
On luonnollista että mies ja myös nainenkin haluavat mielellään että sitä läheisintä mitä ihmiset voivat kokea säästetään ainoastaan sille tulevalle kumppanille. Tässä on tietenkin mielipideissä eroja, onko se tuleva kumppani, kaikki vakavat seurustelukumppanit vai ainoastaan avioliitto. Tuskin juuri kukaan haluaa että oma rakas on myös osa toista ihmistä, siis vertaukuvallisesti. Vaan että pelkästään me olemme yksi.
Usein näissä keskusteluissa haukutaan toisia uskoviksi tosikoiksi. Mutta ei liene sattuma että lukuuntottamatta yhtä tai kahta uskontoa, valtaosa uskonnoista ei hyväksy seksiä kuin osana avioliittoa. Tämä ei eroa sinällään luonnosta. Oksitosiinin tarkoitus luonnossa on pitää seksiä harrastaneen parin yhdessä. Tämä ei toteudu yhden yön suhteissa. Sekä uskonnot että luontoäiti on tarkoittanut että seksiä harrastavat siis pysyvät yhdessä pariksi.
Hauska juttu on että vaikka rakkaus usein väitetään ja uskotaan olevan tunneperäinen, loppujen lopuksi se on vain aivojen hormonaalista toimintaa :)"Seksi on läheisintä mitä mies ja nainen voivat kokea."
En allekirjoita tuota. Minulla on pitkä parisuhde takana, 15 v, ja ne kaikkein läheisimmät kokemukset eivät liity seksiin millään tavalla. Kumppanuuteen kyllä, ystävyytteen ja toisen tuntemiseen. - Nohh
miksi..pystytkö kirjoitti:
ois kiva vaan tietää.?
Se kertoo luonteesta paljonkin.
Ei pelkästään seksuaalisuudesta.
En vaan yksinkertaisesti luottaisi sellaiseen naiseen.
Nainen joka harrastaa paljon esim. yhdeillan juttuja on seksuaalisesti liian itsenäinen ja potentiaalinen pettäjä mahdollisessa vakavammassa suhteessa.
- Revolveri
tuolla sinkkupuolella samansuuntaiseen kysymykseen. En alkaisi räkimään, kunhan ei ole kylän jakorasia.
- kyrsii
kun nainen saa melkein miehen kuin miehen pedille
mutta mies ei saa kuin harvan naisen kaadettua.- olla se
totuus tästä asiasta.
- vili
yleisesti ottaen kyse on ihan samanlaisesta jolla miehet karsii jyvät akanoista. ihan samaa noidattavat naiset jotka valkkailevat kunnon kavereita rentuista. onko nainen niin idiootti olento, että sen on pakko kertoa suorin totuus ja ihmetellä miksi näin kävi?? tajuatteko kuinka paljon jätkät teitä kusettaa ettette luokkaisi mieltänne.
paha et kun itellä ei oo ollu niin älyttömän hyvä flaksi elämän aikana niin mä oon vaan suoraan sanottuna kateellinen :-( Tostahan seuraakin sit se että jos oot kateellinen ja katkera toiselle jostain niin ei oo järkeä edes yrittää mtn. vakavampaa,vituilleen se menee kuitenkin jossain vaiheessa.
- on toisinpäin
Olen 38 v. nainen, ollut kaksi miestä elämäni aikana ja nyt sinkkuna olen kuullut monen miehen suusta suurinpiirtein: Ei voi olla totta. Et taida olla ekspertti niissä hommissa. Ootko pihtari. Jne.... Tunnet itseni lievästi sanottuna oudoksi enkä taida kellekään enää kysyttäessä kertoa totuutta. Olkoon se salaisuuteni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284548- 343326
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823135- 102168
- 1571730
- 121718
- 251681
- 1011257
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954