vaikkkei ois tosiaankaan syytä.
Se kiljuva akka pilaa just suomen musamaailman tasan.
Elisa - Lahti
ai tänne joku
4
1053
Vastaukset
- sen tisseistä
kun se heiluu lavalla.. käännän äänen pois.
Kivan kimmoisat vielä kun on alle 60 -vuotias.
Me keski-ikäiset miehet emme kuuntele musiikkia vaaan katsomme tissejä.
Ihan sama mitä se tyttöraasdu vinkuu kuolemanpelossaan...- tappity
Ei kellään voi olla näin köyhä elämä kun näillä Maijanhaukkujilla täällä. :D
- tai älä
tappity kirjoitti:
Ei kellään voi olla näin köyhä elämä kun näillä Maijanhaukkujilla täällä. :D
mutta täällä tuntuu olevan kaikilla ihan yhtä köyhä elämä. Näillä sivuilla ei tehdä mitään muuta ku puhutaan skeidaa ja haukutaan lyttyyn kaikki artistit. Mun puolesta koko keskusteluosion vois hävittää.
- >Maria<
tai älä kirjoitti:
mutta täällä tuntuu olevan kaikilla ihan yhtä köyhä elämä. Näillä sivuilla ei tehdä mitään muuta ku puhutaan skeidaa ja haukutaan lyttyyn kaikki artistit. Mun puolesta koko keskusteluosion vois hävittää.
Joo, sen huomaa kyl. Oon pari kertaa lueskellu näit viestei ja ne on niin täyttä paskaa, ku ikinä voi olla. Ainaki suurin osa. Hankkikaa hei elämä ketkä täällä haukutte kaikkia. Joo, ja mitä hiton väliä on, jos te ette tykkää Maijasta? Täytyyks sitä varten perustaa uus osio taas, et haukutaan Maijaa? Voi ***** toi on lapsellista. Lopettakaa nyt ihmiset, ja hankkikaa aivot. Mitä te tosta hyödytte? (Vinkki. Euroihmeestä saa eurolla kahdet aivot, osta myös kaverille, jos hän on samanlainen ku sinä itse.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191632En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321545- 731543
- 231511
- 281350
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252