Pitääkö Shahrukh Khanin nimi ääntää "shahrukh khan" vai "shaahruks ksaan"?
Sanotaanko Saif Ali Khan "seif ali ksaan"?
Rani Mukherjee "mukserzii"?
SHAHRUKH KHAN
5
663
Vastaukset 5
- srk
ShahRukh Khan; "sharuk kaan" eli siis hoot häipyy aika lailla... jotenkin noin jos sitä lausuntaa nyt vois kirjottaa...
Saif Ali Khan = Saif Ali Kaan
Rani Mukerji (Mukherjee) = Rani Mukerzii
:o) Että tälleen!- mistänäitä
mistä näitä löytää netistä .. ? Niitä ei main stream juttuja
- Rani
En oikein ymmärtänyt mitä haluat löytää?
- Bollywood fan
Itse asiassa Shahrukh Khanin nimi äännetään niin, että tuo kh on voimakas kurkku h, eikä k:ta juuri kuulu. Tämä käy ilmi ainakin hindin-kielisestä kirjoitusasusta (urdua en osaa lukea). Intialaisten olen kuullut ääntävän sen sekä k:na että h:na, mutta se riippuu myös ihmisen omasta äidinkielestä miten he sen lausuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961912
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo139991En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62678
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25676- 135666
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578