stanan hintit

vihainen m

Ammutte viattomia lintuja.Vesilintuja on m uutenkin niin vähän...Teidät ja teidän perheenne
pitäisi teloittaa haulisuihkulla rantaveteen.

11

1653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekku

      Kyllä taitaa metsäsieni keittossa olla vääriä sieniä älä teini enään syö sieniä mität et tunne

      • metsästäjä__

        samaa mieltä äskeisen kans tainu pojalla olla vääriä sieniä kattilassa liekkö hiiva sieniä syöny..??


    • Tommi 24V

      Yritin pitää seuraa telkänpoikaselle, joka mökkijärvellä haahuili maanantaimyöhäisillassa rannoilla yksikseen. Se seurasi perässä kun soutelin veneellä ja viheltelin sille, mutta se ei osannut vielä lentää kun siivet oli niin pienet joten jouduin soutamaan tosi hiljaa että telkkä pysyi uimalla veneen perässä kotirantaan asti. Siellä vähän syötin sitä ja otin aika hyviä valokuvia siitä.

      Seuraavana aamuna kun heräsin aikasin ja menin rannalle ja viheltelin samaan tapaan kun eilenkin, telkkäpoika uiskenteli innokkaana heti paikanpäälle. En kerinnyt puljaileen sillä kertaa valitettavasti pidempään kun oli kiire kouluun, mutta se jäikin viimeiseksi kerraksi kun näin sen telkän. Viheltelin tuttuun tyyliin rannalla vielä useana päivänä, mutta telkänpoikaa ei enää näkynyt? En tiedä häipyikö se omatahtoisesti johonkin vai joutuiko minkin hampaisiin vai metsästäjän haulisuihkuun. Ei tainnut ressukalla olla kovin hyviä mahdollisuuksia selvitä edes lentoikäiseksi asti. Tuntui masentavalta kuulla radiosta edeltävänä päivänä vesilintujen ampumisen alkamisesta.

      En väitä itse olievani mikään pyhimys, mutta en ymmärrä mikä heikkouden tai epävarmuuden tunne voi ajaa ihmisen nauttimaan tällaisen eläimen tappamisesta?

      • sen ampui,sillä oli vielä sulkasato eikä pääsyt lentoon. Jotku raukat on sellasia,että ne koittavat sotkaakin eli telkkää ampua haulikolla veteen,yleensä se ehtii sukeltaa nähtyään väläyksen piipussa.No helppo saalis jos se räpiköimällä menee veden pintaa. Minäkään en viimesyksynä ampunut yhtään lintua,alkaa jo toiset arvot nousemaan ylemmäs.


      • metsästäjä 95
        pihi kirjoitti:

        sen ampui,sillä oli vielä sulkasato eikä pääsyt lentoon. Jotku raukat on sellasia,että ne koittavat sotkaakin eli telkkää ampua haulikolla veteen,yleensä se ehtii sukeltaa nähtyään väläyksen piipussa.No helppo saalis jos se räpiköimällä menee veden pintaa. Minäkään en viimesyksynä ampunut yhtään lintua,alkaa jo toiset arvot nousemaan ylemmäs.

        munalla ohtaan


      • paistaa
        metsästäjä 95 kirjoitti:

        munalla ohtaan

        Oikein hyvin metsämiesten maailmankuva >:(


      • mXa

        mä en poikasia ammu...enkä telkkiä täyskasvuisenakaan.


    • tympääntynyt

      katsos kun köyhiä ovat raukat,ei rahaa ruokaan ku täytyy tappaa viattomia lintuja.Toivottavasti lintutauti iskee näihin pelleihin jota todella toivon.

    • -> Z <-

      Naurettavia tuollaiset kommentit. Tekopyhät wannabe-rastatukkahipit kiroavat esim. hirvet alimpaan helvettiin kun sellainen sattuu satasen vauhdista syliin tulemaan. Metsästystä tarvitaan pitämään kantoja kurissa. Nämä samaiset tyypit ovat todennäköisesti samoja piipertäjiä kettujen / minkkien vapauttajien kanssa -muka hyvällä asialla muttei kuitenkaan tiedä mistään mitään. Ääliöt. Ja vinkkinä näille samaisille isänmaan toivoille, ettei kannata mennä tarha-alueille enää leikkimään terveydellään. Voi tulla pipi.

      • vihainen m

        ammu sitten hirviä mars mars ja karhuja jos
        uskallat.Mutta jätä vesilinnut ja jänikset
        rauhaan.


      • -> Z <-
        vihainen m kirjoitti:

        ammu sitten hirviä mars mars ja karhuja jos
        uskallat.Mutta jätä vesilinnut ja jänikset
        rauhaan.

        "vihainen m" tykkää mainostaa seksuaalista suuntautumistaan. Ei siinä mitään jos hinttari olet, teille on ihan omatkin keskustelupalstat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe