veskari(n)

rapu(m)

miten sopivat yhteen? Kyseessä yli nelikymppinen nainen ja vielä vanhempi mies. Kolahti niin totaalisesti molemmilla kun tavattiin, mutta miten pitemmän päälle. Minä olen nouseva rapu.

5

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • estrogeeni

Luonto on ihmeellinen. Se järjestää asiat niin, että nuorena nainen on täynnä estrogeeniä ja vanhana mies. Miehellä toisinpäin. Jos siis sinä estrogeeni-ikää lähestyvä mies alat vesimiestä, niin se vesimies ei ala rapua. Pieleen menee. Vesimies on liian kova , arvaamaton ja kylmä herkälle ravulle. Tai sitten sinä haluat sitä.

• mutta

minähän olenkin nouseva rapu(n) ja en todellakaan kylmä enkä arvaamaton. Rakastan hellittelyä, kosketuksia, nättiä sanoja ja katseita, harmoniaa kodissa ym. näitä minä annan ja niitä haluan. En ole tyypillinen vesimies, olen vanhemmiten muuttunut, kukapa ei.

• testost.
        mutta kirjoitti:

minähän olenkin nouseva rapu(n) ja en todellakaan kylmä enkä arvaamaton. Rakastan hellittelyä, kosketuksia, nättiä sanoja ja katseita, harmoniaa kodissa ym. näitä minä annan ja niitä haluan. En ole tyypillinen vesimies, olen vanhemmiten muuttunut, kukapa ei.

Se on jännä miten ainakin meillä veskari äiti rapu tytär tulevat hirmu hyvin toimeen.

• Neitsykkä

Niin kerrotaan, että ainakin Ronald Vesimies Reagan ja Nancy Rapu Reagan olivat todella onnellisia yhdessä... :o)

• MINULLA

Olen itse vesimiesnainen ja siitä ei tullut kuin särkyneitä sydämmiä ja pahaa oloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37