http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000001458&posting=22000000018911029
"suurin paska tulee kieliopillisesti hyvin muotoillussa paketissa"
Löytyykö vastaavia vittuilijoita täältäkin?
Löytyykö kannatusta?
7
288
Vastaukset
- Tristar
...yksi parhaista lukioaikojen opetuksista oli "älä vittuile jos et osaa"
:D
*** täältä vittuilijoita löytyy pilvin pimein.
- Fafner
... "vittuilu" on mielestäni syystä ansainnut itselleen arvonimen: "Taide".
Minä en kertakaikkiaan ymmärrä mitä mieltä on vastustaa Taidetta.
Itse arvostan... Taidetta.- Hofnar
Sepä hyvä.
Sitten osaat epäilemättä arvostaa myös niitä ajatuksia, joita S. Freud on taiteesta tarjoillut.
Kyllä, myös minä arvostan taidetta. Ja heristelen sinulle parasta aikaa - taiteen nimissä luonnollisesti - anaalisella aromilla kuorrutettua virtuaalista keskisormea.
Ja näin matka jatkuu. Älkää kysykö miten, kysykää miksi.
- kyllä
Joillakin ei muuta asiaa olekaan. Omituinen sana - verkkovittuilu - .
- Hofnar
Omituinen, mutta kovin osuva. Onnittelut ilmauksen keksijälle.
Kaikki uudissanat eivät ole perseestä, vaikka sivuavatkin taidetta. Niillä on taiteen lisäksi muutakin substanssia olemassaolonsa oikeutuksen tueksi.
paskan pystyy taitavasti tiivistämään, jos hallitsee kieliopin. Suurimmat tortut tulevat ehdottomasti kielioppia ja välimerkkejä hallitsemattomien näppäimistöltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118