Jerelle monoa

Niin vain tällä kertaa käy. Hallitus on yksimielinen.

11

1091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      Niin vain tällä kertaa käy. Hjallitus on yksimielinen.

      • Jotain järkee.

        Minä en ymmärrä, miksi sitä nisti/dokua hyysätään, pelkääkö HIFKI pomot poliisi-isiä, tulee ja pamputtaa, jos meidän Jere ei saa pelata.

        Jääpallo maajoukkue antoi kenkää omalle juopolleen, ja se on oikein kaikkia kohtaan, joka kerta jos annetaan anteeksi, niin hommahan jatkuu ja häiriköitä tulee lisää.
        Onhan se myös väärä esikuva junnuille.

        Ja sekin on väärin, että kun Jere ei päässyt World cupiin (kiitos NHL!!) niin , sitten roudataan ukko kommentaattoriksi telkkariin.

        Kukaan ei ole niin hyvä, että saa rällätä miten haluaa.

        Jerelle oikea paikka vois olla Venäjän Vodka-liiga.


      • Stadin Nro1

        Seura uskollisuus on ollut aina Jeren mielestä yksi SM-Liigan tärkeimpiä asioita.
        "Me ollaan stadin ykkösii ja jokerit tippuu divariin".


    • Saara-Asseri

      Tom Cruiset?

      • Te uskovaiset

        Olette ihan väärällä saitilla.
        Pari bissee, äijä hoitaa liigakauden alettua hommansa kenties paremmin kuin KUKAAN muu SM-liiga pakki. Tämä on fakta.


      • Laura1
        Te uskovaiset kirjoitti:

        Olette ihan väärällä saitilla.
        Pari bissee, äijä hoitaa liigakauden alettua hommansa kenties paremmin kuin KUKAAN muu SM-liiga pakki. Tämä on fakta.

        Katsotaan vaan, et jos pelit ei onnistu,niin muuttuko Jeren seurakunnallakin ääni kellossa ja epäjumalana paikalle vaihtuu joku muu naamataulu;)


      • Pakana
        Laura1 kirjoitti:

        Katsotaan vaan, et jos pelit ei onnistu,niin muuttuko Jeren seurakunnallakin ääni kellossa ja epäjumalana paikalle vaihtuu joku muu naamataulu;)

        Pysytelkääs te jehovantodistajat siellä kärpästen sivulla.. Täällä Helsingissä teille pikemmin annetaan säälittäviä hymyjä. Kestäkää tekin epäjumalienne kanssa ;)


      • Laura1
        Pakana kirjoitti:

        Pysytelkääs te jehovantodistajat siellä kärpästen sivulla.. Täällä Helsingissä teille pikemmin annetaan säälittäviä hymyjä. Kestäkää tekin epäjumalienne kanssa ;)

        Jereläisiksi emme tule olkaamme siis Kärppäläisiä;))


      • Kaikkihan sen tietää..
        Laura1 kirjoitti:

        Jereläisiksi emme tule olkaamme siis Kärppäläisiä;))

        Ei Oulussa muita kuin Jehovia asu. On se tietysti hyvä, että edes jotain lohtua saitte kesällä ---> Kirkastusjuhlat.. Siellä varmasti muisteltiin mitaleita kaiholla..
        No, jokainen taaplaa tyylillään. ei siitä enempää ;)


      • Saara-Asseri
        Pakana kirjoitti:

        Pysytelkääs te jehovantodistajat siellä kärpästen sivulla.. Täällä Helsingissä teille pikemmin annetaan säälittäviä hymyjä. Kestäkää tekin epäjumalienne kanssa ;)

        joku junantuoma savolainen siellä riehuu 'täällä Helsingissä' ehhehe ehhehe


      • Laura1
        Kaikkihan sen tietää.. kirjoitti:

        Ei Oulussa muita kuin Jehovia asu. On se tietysti hyvä, että edes jotain lohtua saitte kesällä ---> Kirkastusjuhlat.. Siellä varmasti muisteltiin mitaleita kaiholla..
        No, jokainen taaplaa tyylillään. ei siitä enempää ;)

        Kun en oo ikänäni Oulussa asunut, niin vaikee mennä sanomaan.Toki siellä loitommalla on alueita kuten Sievi tai Ylivieska,jotka ovat näitä Lestojen keskuspaikkoja tietääkseni,mutta ei Oulussa heitä ole sen kummemmin kuin muuallakaan, jos vähän vakavammin kirjoittelen.Kirkastusjuhlat..hmm..Aitoo..hmm..=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe