rumat pillunkarvat!!

wera

Sanokaa nyt mitä mä teen tälle pillulleni!!! oon epätoivoinen!!!!! karva on harvaa, kovaa sellaista kun kuivat risut... hirveän rumaa! ei mee kiharalle ku märkänä muuten on suoraa yök. ku ajelee höylällä bikinirajoja ja siitä päältä niin aina jää hirveet näpyt ja haavat (iho tosi herkkää siitä) häpyhuulet saan sileäksi mut ylemmäksi mentäessä jää aina inhottava sänki (varsinkin siihen, missä pimpanreikä alkaa)oon kokeillu veetiä ja sitä vihreetä lastaa mut kaikki karvat ei lähde ja sama tulos näppyjä vain!! oon suht pyöree ja pimppakin on siis pullee joten posliinikin ois varmaan sit tosi törkee?? oon kerran leikannu kaikki pois! en haluis mitään mikä aiheuttaa hirveetä kipua!! miten saisin sitä karvotusta ees tuuheemmaks!! tai jotain.. mitä mä teen.. help!!

16

6566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjmies

      Kysymys oli siitä, miten sitä voidaan muuttaa erinäköiseksi. Oikeastaan silloin pitäisi nähdä, millainen se nyt on. Jää mielikuvituksen asteelle kuinkaharva, tai minkä värinen. Sitten kaikki kuitenkin ovat erimieltä siitä, minkä näköinen pitäisi olla.

    • MiesX

      Älä tee sille pillullesi mitään! Kyllä se pimperosi kelpaa ihan taatusti yhdelle jos toiselle miehelle sellaisenaan. Älytöntä ottaa jotain paineita pillun karvoituksesta - kai se seksi ja erotiikka nyt sentään jostain muusta on kiinni kuin karvoituksesta.

    • tussu

      Soita Pekkariselle ja kysy mistä se ostaa tupeensa.

    • onnistuu

      aina käyttäen Gillette Satin Care vaahtoa vaikka se autaa ettei tule näppyjä ja se että käytät puhdasta höylää ja aina myötäkarvaa niin sekin auttaa .Älä ajele vastakarvaan tulee näppyjä ja muista se vaahtokäyttää minulla ainakin tehosi niin ja nyt on helppoa.
      Varmasti tyytyväinen

      • Jomppa

        Sun pilu varmaan todella naurettavan näköinen :)
        Ois kiva päästä näkemään ja nauramaan...


    • peczi80

      jos oot ni pyöree ku sanot ni kuka sua jaksais ees kattoo...meinaa et jolleki läskille iha sama onko sil pilluu ees vai mitää

      • peczi80

        vittu et oli taas rakentava kommentti meikältä!


      • Karvaton
        peczi80 kirjoitti:

        vittu et oli taas rakentava kommentti meikältä!

        Hyvä, että huomasit ihan itse.. Se on harvinaista!


      • lucy
        peczi80 kirjoitti:

        vittu et oli taas rakentava kommentti meikältä!

        mikä se sinä luulet olevas?kukaan ei kysyny sulta haukkuja....


    • Nohair

      Moi! Olen 20-vuotias mies, joka tykkää myös olla karvaton. Minä kokeilin onnistuneesti seuraavaa:
      1§ Osta apteekista Emla-voidetta. Se on ihoa puuduttava voide. Osta lisäksi kylmävahaliuskoja.
      2§ Levitä Emlaa alueelle, jolta aiot poistaa karvoja ainakin 30 min ennen karvanpoistoa pakkauksen ohjeen mukaan. Varo limakalvoja!
      3§ Poista karvat vahaliuskoilla ohjeen mukaan. Muista pestä Emla pois ja kuivata alue, koska muuten vaha ei välttämättä tartu kunnolla. Puudutus ei tästä heikkene.
      Minulla toimi. Karvat sai irti helposti kun ei tuntunut kipua. Vain pientä nipistystä, jonka kyllä kestää. Kivespusseista poistan karvat ajelemalla, koska iho on siellä liian ohutta kestääkseen vahausta.

      • pikimies

        Osta sellainen kunnon vanhanajan puhalluslamppu (toimii petroolilla)sytytä liekki,levitä kinttusi ja suuntaa liekki kohti vittuasi ja anna palaa.Kyllä ne sun harvat karvasi siitä kärventyy ja voithan uusia käsittelyn jos vaan petroolia on tarpeeksi.Ja jos se vittusi on tavallisen suomalaisen kalvakkaan näköinen niin tällä tavalla saat siitä eksoottisemman ja terveemmän oloisen .Voipi tämän jälkeen käydä vaikka hyvä "flaksi"miesten kanssa.


    • Jani

      Älä herranen aika ajattele, että karvaton pimpsa olisi törkeä. Minun mielestä ainakin pullean ja muodokkaan naisen pullea, karvaton tussu on aivan mielettömän kiihottava näky.
      Ei sitten muuta kuin karvojen ajeluun :)

    • Anonyymi

      Miltä toosasi näyttää tänä päivänä?

    • Anonyymi

      Hei ,
      Kokeile vaitaa terät,joko hopeoitu,kullattu on varmaan muitakin matereita ,varmaan ihosi reakoi tohon normaaliin retään

    • Anonyymi

      Miksi ne karvat pitäisi ajella juuria myöten pois. Leikkaa hiustenleikkuukoneella sentin sängelle, niin on paljon paremman näköinen.

    • Anonyymi

      Mulla on samanlainen karvoitus, jos en ajaisi, piikkisuoraa ja harvaa. Oli pitkään se, että iho ei oikein tykännyt ajelusta. Alkoi punottamaan ja karvoja ei saanu ensi alkuun kunnolla poiskaan. Nyttemin, kun olen vaan sitkeästi jatkanut, niin tekniikkani on hioutunut ja punoitus on vähentynyt. Iho on tavallaan karaistunut jo. Ajan tavallisella naisten höylällä, suunnilleen joka toinen päivä.

      Kokeile viilentävää Aloe Vera-geeliä laittaa häpyhuulille ajon jälkeen. Geeliä saa apteekeista ja tavarataloista. Mulla on myös huonoja kokemuksia ajeluun käytettävistä vaahdoista ja vahoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe