Jätkä taklaa sinut kohta laitaan
taju lähtee, hampaat kalisee
Uinuu molke, hyökkääjät ja, pakit,
Jälleen kiekon yli vedät, jälleen nolottaa
Kun molke nukkuu maalillaan
mä kiekon maaliin vedän taas
Patasydän, laulu se on työn
Kärpät vetää niin kuin viimeistään
sä tutun jäähyboksin näät
ja siellä lihottavaa ruokaa syöt
Hei huomenta Oulu, hyvin pyyhkii
sun Kärppäs valvoi taas ja tunaroi
herrat Oulunjoen sillan alla nyyhkii
sinä teit sen minkä tunari vain voi
Tutun summerin sä äänen kuulet
äänellään se mielen masentaa
Ässät voitti jälleen kuusi-nolla
Siitä Kärppäläiset jaksaa yhä valittaa
Kun molke nukkuu maalillaan
mä kiekon maaliin vedän taas
Patasydän, laulu se on työn
Kärpät jälleen turhaan yritti
Ässät karkuun heiltä pyristi
ja Kärpät kaataa murheet viinalla
Hei huomenta Oulu, hyvin pyyhkii
sun Kärppäs valvoi taas ja tunaroi
herrat Oulunjoen sillan alla nyyhkii
sinä teit sen minkä tunari vain voi
Tv. Patapaita
Kärppälaulu, Hei huometa Oulu!
10
637
Vastaukset
- Laura1
Hyvä yritys, jolle "hatun nosto",mut se on kyl Kärpät joka pyyhkii..;)
Patapaidat näköjään makseli hieman kalavelkoja. Hieno juttu ja antaa tulla lisää vaan jos mahdollista. Tiedä vaikka tartun sanan säilään vielä itsekin.
... tuo LukkoFAN tuolla taas vähän sekoili, haukku mua raumalaiset korvat pystyssä. Ei millään pahalla raumalaiset Sano että mun viesteistä paistaa selvästi mun runsas alaikäisyys... Voi olla, mutta eipä hänkään taida paljoo kymmentä enempää olla... Ainakaan puheista päätellen... Kyl kuulosti niin kymmenvuotiaan jutuilta, mut taitaa olla vähän iäkkäämpi, kun ei yhtään kirjoitusvirhettä löytynyt... Mä yritän sentään lopettaa tätä sotaa... Se vaan haukkuu vitun pelleks ja ties mikskä...
Okei, kyl mullaki joskus palaa käämit, mut mitä mieltä te ootte, onko harjotuspeleillä väliä? Muistan kyllä tilanteen, jolloin Ässät voitti kaikki harjotuspelit Lukkoo vastaan ja Lukko liigassa "oikeet" pelit. Musta harjotuspelit on vaan tuntuman hakemista ja ketjujen kemian löytämistä, tuskin kukaan sata lasis pelaa... Liigassa ne mestaruudet voitetaan, ei harjotuspeleissä. Ainoo juttu, millä voi olla vähän merkitystä harjotuspeleissä, on ehkä henkisen yliotteen saaminen. VUodattelin nyt vaan vähän tunteitani, kun sitä ei voi oikeen missään enää tehdä, ei ees täällä...
Ottaa kaaliin...Patapaita kirjoitti:
... tuo LukkoFAN tuolla taas vähän sekoili, haukku mua raumalaiset korvat pystyssä. Ei millään pahalla raumalaiset Sano että mun viesteistä paistaa selvästi mun runsas alaikäisyys... Voi olla, mutta eipä hänkään taida paljoo kymmentä enempää olla... Ainakaan puheista päätellen... Kyl kuulosti niin kymmenvuotiaan jutuilta, mut taitaa olla vähän iäkkäämpi, kun ei yhtään kirjoitusvirhettä löytynyt... Mä yritän sentään lopettaa tätä sotaa... Se vaan haukkuu vitun pelleks ja ties mikskä...
Okei, kyl mullaki joskus palaa käämit, mut mitä mieltä te ootte, onko harjotuspeleillä väliä? Muistan kyllä tilanteen, jolloin Ässät voitti kaikki harjotuspelit Lukkoo vastaan ja Lukko liigassa "oikeet" pelit. Musta harjotuspelit on vaan tuntuman hakemista ja ketjujen kemian löytämistä, tuskin kukaan sata lasis pelaa... Liigassa ne mestaruudet voitetaan, ei harjotuspeleissä. Ainoo juttu, millä voi olla vähän merkitystä harjotuspeleissä, on ehkä henkisen yliotteen saaminen. VUodattelin nyt vaan vähän tunteitani, kun sitä ei voi oikeen missään enää tehdä, ei ees täällä...
Ottaa kaaliin...Ei harjoituspelejä turhaan pelata. Silti niillä ei ole merkitystä noin niinku pisteiden valossa. Harjoituspeleissä nähdään miltä osin joukkue toimii ja miltä osin ei. Yleensä hävitty peli antaa valmentajalle paljon enemmän tietoa niistä asioista, joita pitää parantaa ja mihin pitää harjoittelussa kiinnittää enemmän huomiota. Voitettujen pelien jälkeen jatketaan yleensä samoilla linjoilla.
Täällä keskustellessa on hyvä muistaa muutama seikka. Omiaan pitää kannustaa ja puolustaa. Vastustajia saa piikitellä ja pottuillakin jos on sellaiseen paikka. Pitää vain muistaa ja hyväksyä se, että jonkun toisen mielipide on erilainen kuin oma mielipide. Aihe on jääkiekko, eikä pidä alkaa arvostelemaan muita keskustelijoita. Se, että olemme eri ikäisiä ja näköisiä on vain hyvä asia. Tärkeintä on innostus jääkiekkoon. On se niin hieno laji.
Ja sanotaan nyt ihan suoraan, että kyllä viime kevään Ässä-tappiot kismitti...suoraan sanoen pillutti-pallitti-vitutti-tatitti-ottikupoliin-hermoon-ja-pesiiseen. Silti kaikesta huolimatta se oli kiekkoilun kannalta helkutin hieno homma. Ässä-ilmiö oli parasta mitä liigassa on tapahtunut, niin sitten Kärppä-ilmiön.
- TosiKärppäFani
et tule sitä päivää näkemään kun Ässät edes voittaa Kärpät,joten nauti viime kaudesta ja katso uusintoja noista otteluista.hheheh
TosiKärppäFanille:
Sen näkee sitten, turha nyt vielä spekuloida... Sori et sillon huusin sulle, ihan aiheetonta, kiekkoahan tää vaan on...
Rosewaterille:
No sitähän minä tavallaan tarkoitin, ei pisteiden valossa merkitystä, mutta saadaan kemiat kuntoon näissä otteluissa (joko ketjuja muuttamalla tai muuten vaan joukkuehenkeä parantamalla), eli katsotaan, mitkä rattaat pyörii, ja mitkä ei... Sitten myöskin ehkä henkisen yliotteen kannalta. Mutta ei näissä kukaan täysillä pelaa... Onhan ne harjotusottelut tavallaan tärkeitä, mut periaatteessa ei mitään merkitystä, sarjassahan ne pisteet jaetaan.Patapaita kirjoitti:
TosiKärppäFanille:
Sen näkee sitten, turha nyt vielä spekuloida... Sori et sillon huusin sulle, ihan aiheetonta, kiekkoahan tää vaan on...
Rosewaterille:
No sitähän minä tavallaan tarkoitin, ei pisteiden valossa merkitystä, mutta saadaan kemiat kuntoon näissä otteluissa (joko ketjuja muuttamalla tai muuten vaan joukkuehenkeä parantamalla), eli katsotaan, mitkä rattaat pyörii, ja mitkä ei... Sitten myöskin ehkä henkisen yliotteen kannalta. Mutta ei näissä kukaan täysillä pelaa... Onhan ne harjotusottelut tavallaan tärkeitä, mut periaatteessa ei mitään merkitystä, sarjassahan ne pisteet jaetaan.Itseäni ihmetyttää valmentajien valitus ottelumääristä. Ei kai niitä poelejä liikaa voi olla jos joukkue pelaa 10 harjoituspeliäkin ennen varsinaisen kauden alkua. Jos pelejä aiotaan vähentää, niin pitäisiköhän ensin miettiä, että mitä pelejä sitten vähennetään.
- TosiKärppäFani
Patapaita kirjoitti:
TosiKärppäFanille:
Rosewaterille:
No sitähän minä tavallaan tarkoitin, ei pisteiden valossa merkitystä, mutta saadaan kemiat kuntoon näissä otteluissa (joko ketjuja muuttamalla tai muuten vaan joukkuehenkeä parantamalla), eli katsotaan, mitkä rattaat pyörii, ja mitkä ei... Sitten myöskin ehkä henkisen yliotteen kannalta. Mutta ei näissä kukaan täysillä pelaa... Onhan ne harjotusottelut tavallaan tärkeitä, mut periaatteessa ei mitään merkitystä, sarjassahan ne pisteet jaetaan.mutta Kärpät on ylivoimainen!
- Tenki#62
Mutta mistä aihe moiseen??Voittoja saa toki,ja pitääkin hehkuttaa.Mutta kuinka kauan?Alkaa olla jo puoli vuotta noista aikaa.Ja uusi kausi alkamassa.Kärpät pelaa meneillään olevaa kautta,ei edellistä eikä tulevaa.Voitto huumaan ei auta jäädä leijumaan,eikä tappioita itkemään.Täysi ralli päälle Oulussa,mutta miten on muualla?Miten Porissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822