syntynyt 3.6.1966............millainen paketti?
entäpä
6
360
Vastaukset
- xidu
Niin, olet syntynyt Tuli-Hevosen vuonna, Vesi-Käärmeen kuussa ja myös Vesi-Käärmeen päivänä.
:)- tuo
luonteeseeni vaikuttaa...miesten mielestä lienen vaikea..kun karkuun lähtevät..hymy.
- xidu
tuo kirjoitti:
luonteeseeni vaikuttaa...miesten mielestä lienen vaikea..kun karkuun lähtevät..hymy.
En itsekään valitettavasti osaa sen suureellisempaa tulkintaa tehdä, mutta siis tuo vuosimerkki liittyy kiinalaisessa astrologiassa tietyllä tavalla yhteiskunnalliseen asemaan ja päivämerkki taas kertoo enemmän siitä kuka minä olen ja miten reagoin ja ajattelen ja toimin.
Tuli-Hevonen voi olla aika vapauden haluinen ja villi... ; ) Käärmettä pidetään älyn ja viisauden ja eleganssin merkkinä, joten ehkäpä sinun rimasi on aika korkealla mitä miehiin tulee ja hekin tajuavat sen... ; ) - tuo
xidu kirjoitti:
En itsekään valitettavasti osaa sen suureellisempaa tulkintaa tehdä, mutta siis tuo vuosimerkki liittyy kiinalaisessa astrologiassa tietyllä tavalla yhteiskunnalliseen asemaan ja päivämerkki taas kertoo enemmän siitä kuka minä olen ja miten reagoin ja ajattelen ja toimin.
Tuli-Hevonen voi olla aika vapauden haluinen ja villi... ; ) Käärmettä pidetään älyn ja viisauden ja eleganssin merkkinä, joten ehkäpä sinun rimasi on aika korkealla mitä miehiin tulee ja hekin tajuavat sen... ; )taitaa olla,ehkä omistushaluinen sitten kun kolahtaa.kolisee vain harvoin...wirn.
- kiinalaisessa
xidu kirjoitti:
Tuli-Hevonen voi olla aika vapauden haluinen ja villi... ; ) Käärmettä pidetään älyn ja viisauden ja eleganssin merkkinä, joten ehkäpä sinun rimasi on aika korkealla mitä miehiin tulee ja hekin tajuavat sen... ; )merkitystä syntymä kellon ajalla,minulla 01.45..t.sama hevonen..
- syystä
tuo kirjoitti:
taitaa olla,ehkä omistushaluinen sitten kun kolahtaa.kolisee vain harvoin...wirn.
ihastukset ovat kukkoja...miten sopinee villille ja vapaalle hevoselle.nokkavia mokomat ovat.wirn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171