En muista kyseistä kaveria ollenkaan.
Polvari?
13
3027
Vastaukset
- niin nuori?
Ainakin 60- ja 70-luvulla Raumalla kartsalla iltojan viettäneet muistavat
- sama korjaa
että siis 60- ja 70-luvun taitteessa syntyneet
- Eunukki
sama korjaa kirjoitti:
että siis 60- ja 70-luvun taitteessa syntyneet
Jo olet kerran niin vanha......
- vm-63
oli semmonen tietynlainen `kylähullu`.Aikast harmiton tyyppi ymmärtääkseni.Pörräs ympäri kaupunkia ja kohelsi.
Oon kuullu ainakin semmosen tapauksen että tää polvari olis sanonu jollekkin kaverille että katos tätä,ja näyttänyt semmosta mainostelinettä.Sitte se oli yrittäny potkasta,tai lyödä vissiin sen mainoksen läpi,mutta siellähän olikin ollu rautaa takana,ja tietty se käsi tai jalka oli tullu kovastikkin kipeeks...Jotain tämmösiä.Varmaan monet nykyään hiukan päälle nelikymppiset tyypit kyllä muistaa tän kyseisen polvarin.
Siittä polvari-nimestä en osaa sanoa, mistä lie tullut. - Mine
..kun oltiin teininä torilla parkeissa ja seurattiin Polvarin edesottamuksia,kerran tämä kotivalojemme kotivalo vaihtoi renkaat siellä keskellä toria toinen mikä muistuu mieleen oli sellainen kun Polvari ajoi kumit sauhuten ympäri toria(olisko ollu mitsulla,sellanen viinin punainen?),pysähtyi torin keskelle,avasi apukuskin ikkunan nousi autosta,otti vauhtia n.10metriä,lähti juoksemaan ja hyppäsi "sulavasti" pää edellä apukuskin ikkunasta sisään ja heti kun oli saanut ittensä sieltä jotenkin istuma-asentoon niin starttasi auton ja lähti kumit vinkuen kiertämään taas toria,taisi olla Polvarilla miami-vice kuvaukset menossa..? :) Kertokaas lisää juttuja Polvarista ketkä muistaa..!
- Juu päivää
-95 sain kortin ja silloin aina polvaria härnättiin.Sai kauheet hepulit kun vähän roikku peräs,ajeli pisin katukäytäviä,väärään suuntaan katua ym.Kyllähän polvaria viel tänäpäivänäkin näkee silloin tällöin.
- asdf
se oli
- ja,
öljyt on myös vaihtanut torilla!! aika raju äijä ;)
- tere
Kuuskymmentluvu loppuol se kävel runkkeli kartsal iso radjonauhur harttioil ja kuuntel Tom jonest,ja katu ei millä tahton riittä ko se kohels ja huutel pikku tytöil pieni heitoi.Kyl samane Polvar tääl edelle vaikutta.o muute kiukkuse näköne ukko mut harmiton hiuka pärei kainalos pienen varma nukkun lyhkäses punkas.
- Polvi
Mr. Jonesin terrassilla olen kaverin vähän väliä nähnyt.
Hyvä juttu. Nostaa aina hymyn mun huulille.
Joskus 80-luvulla näin kun kyseinen herra meni silloiseen eka markettiin. Automaattiovien edessä kaveri "veti pistoolit vyöltä" ja ovet aukes. Näytti aika rehvakkaalta. - Nainen vm -58
Polvi kirjoitti:
Mr. Jonesin terrassilla olen kaverin vähän väliä nähnyt.
Hyvä juttu. Nostaa aina hymyn mun huulille.
Joskus 80-luvulla näin kun kyseinen herra meni silloiseen eka markettiin. Automaattiovien edessä kaveri "veti pistoolit vyöltä" ja ovet aukes. Näytti aika rehvakkaalta.Samaan aikaan Karin-koulua käyneenä tyttösenä
muistan Polvarin ajaneen meitä takaa pussatakseen, joten pakenimme tyttöjen vessaan,
mutta eihän se Polvaria estänyt sinne vaan likkojen vessan änki perässä.
Rangaistukseksi Polvari sitten seisoi Kotka-kaapin edessä tunnin. - nainen vm. -56
Nainen vm -58 kirjoitti:
Samaan aikaan Karin-koulua käyneenä tyttösenä
muistan Polvarin ajaneen meitä takaa pussatakseen, joten pakenimme tyttöjen vessaan,
mutta eihän se Polvaria estänyt sinne vaan likkojen vessan änki perässä.
Rangaistukseksi Polvari sitten seisoi Kotka-kaapin edessä tunnin.kyll- hyvin polvarin muistan....toisinaan tulee vastaan rullaluisteilla.......
- Anonyymi
On kuuleman mukaan siirtynyt ajasta ikuisuuteen, eli suorasääristen joukkoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2021774- 981455
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70930
- 250886