Kysely

Fanitus

Milloin luulette että Kari jää eläkkeelle? Itse veikkaan että n.5 vuoden päästä. Ok, Kari itse sanoo ettei koskaan mutta minun villi veikkaukseni on 5v. Max. 7v.

24

1713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mm-88

      Toivottavasti ei jää eläkkeelle koskaan :D Veikkailen että jää eläkkeelle 4-8 vuoden sisällä.

    • Kari fani

      Kari tekee keikkaa loppuun asti siis niin kauan kun elää niin luulen.
      Voin kyllä kysyä Karilta huomenna tuota asiaa...

      • Hmmm...

        ...Jos meinaa kiertää keikkalavoja niin kauan ku elää!!! Mun mummo on 90v enkä kyl vois kuvitella sen keikkailevan vaik hyvin pystys pysyyki. Ja lauluääntäki on suotu.


      • olavi virtakin
        Hmmm... kirjoitti:

        ...Jos meinaa kiertää keikkalavoja niin kauan ku elää!!! Mun mummo on 90v enkä kyl vois kuvitella sen keikkailevan vaik hyvin pystys pysyyki. Ja lauluääntäki on suotu.

        aikanaan talutettiin lavalle kun ei enää muuten jaksanut, mutta lauloi .... loppuun asti !


      • 4you

        Kari on ihan täynnä sinua ja sun typeriä koirakynttilä, ym lahjojasi.
        Kari ei vaan fiksuna miehenä ole sitä sinulle maininnut. Ja sinä taas melko turjakkeena et sitä tajua.
        Lopeta itsesi tyrkyttäminen.


      • ???????
        4you kirjoitti:

        Kari on ihan täynnä sinua ja sun typeriä koirakynttilä, ym lahjojasi.
        Kari ei vaan fiksuna miehenä ole sitä sinulle maininnut. Ja sinä taas melko turjakkeena et sitä tajua.
        Lopeta itsesi tyrkyttäminen.

        Mistä sinä tiedät Karin aatokset???Minä en tyrkytä niinkuin eräät ja jotkut tunkevat suuhun asti josta Kari ei pidä!
        Karin kanssa ollaan juteltu ja tuotakin asiaa voin kysyä häneltä. Joten jos sulla kateellisella ei ole muuta niin ole hiljaa.
        Ja siellähän sinä turjake kirjoittelet!


      • ilosimpukka
        4you kirjoitti:

        Kari on ihan täynnä sinua ja sun typeriä koirakynttilä, ym lahjojasi.
        Kari ei vaan fiksuna miehenä ole sitä sinulle maininnut. Ja sinä taas melko turjakkeena et sitä tajua.
        Lopeta itsesi tyrkyttäminen.

        HAHHAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!


      • ilosimpukka
        ??????? kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät Karin aatokset???Minä en tyrkytä niinkuin eräät ja jotkut tunkevat suuhun asti josta Kari ei pidä!
        Karin kanssa ollaan juteltu ja tuotakin asiaa voin kysyä häneltä. Joten jos sulla kateellisella ei ole muuta niin ole hiljaa.
        Ja siellähän sinä turjake kirjoittelet!

        Kysy ihmees et tykkäsix kari oikeesti mun koirakynttilälahjasta... Voi pyhän marjatan kivekset!


      • ?????
        4you kirjoitti:

        Kari on ihan täynnä sinua ja sun typeriä koirakynttilä, ym lahjojasi.
        Kari ei vaan fiksuna miehenä ole sitä sinulle maininnut. Ja sinä taas melko turjakkeena et sitä tajua.
        Lopeta itsesi tyrkyttäminen.

        Niin ja Kari on saanut paljon muiltakin tavaroita
        esim. Reinot, villasukkia ym... olen ollut keikalla kun hänelle on tuotu ja Kari on ollut tosi otettu niistä joten jos olet noin kateellinen
        niin mieti mitä kirjoitat!


      • ??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!...
        ilosimpukka kirjoitti:

        HAHHAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

        HAHHAHA NYT SE SIMPUKKA SEKOS KOKONAAN!!!
        KYNTTILÄ???MIKÄ KYNTTILÄ???ILOSIMPUKKAKYNTTILÄ???


      • 4you kirjoitti:

        Kari on ihan täynnä sinua ja sun typeriä koirakynttilä, ym lahjojasi.
        Kari ei vaan fiksuna miehenä ole sitä sinulle maininnut. Ja sinä taas melko turjakkeena et sitä tajua.
        Lopeta itsesi tyrkyttäminen.

        Niin, no... En mä kyllä tiedä mitä pahaa on jonkun koirakynttilän antamisessa ???
        Fani, joka antaa suosikilleen jonkun pienen lahjan keikalla on aika pieni "riesa" ( jos se nyt riesa edes yleensä on ) verrattuna sellaisiin, jotka ihan oikeasti itseään tyrkyttävät ja ovat hyökkääviä ja tungettelevia.


      • sukupuolielin
        ??????? kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät Karin aatokset???Minä en tyrkytä niinkuin eräät ja jotkut tunkevat suuhun asti josta Kari ei pidä!
        Karin kanssa ollaan juteltu ja tuotakin asiaa voin kysyä häneltä. Joten jos sulla kateellisella ei ole muuta niin ole hiljaa.
        Ja siellähän sinä turjake kirjoittelet!

        Taidat olla aika pihalla. Artistit/muusikot käyttäytyvät tietysti ystävällisesti näitä "ihania" lahjojaan kantavia fanejaan kohtaan, mutta todellisuudessa nämä pikkunallet yms lentää heti katseen välttäessä sinne roskikseen. Sitähän pitäisi hommata varasto tätä krääsää varten muuten. Ja vaikka artisti olisi vetänyt pari kertaa faniaan jopa viikseen, niin se ei todellakaan tarkoita, että tämä fani olisi juuri hänelle tärkeä henkilö. Ymmärrän vielä teini-iässä olevat lapsukaiset, mutta käsittämättömältä tuntuvat nämä jo keski-ikään varttuneet naikkoset tuolla kentällä, jotka kuvittelevat olevansa TÄRKEITÄ ihmisiä idolilleen. Sen verran kierretty kehiä, että puhun syvällä kokemuksen tuomalla rintaäänellä. Tuokaa vaan niitä krääsiänne, mutta pysykää pois takahuoneista!


      • Kikka
        ??????? kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät Karin aatokset???Minä en tyrkytä niinkuin eräät ja jotkut tunkevat suuhun asti josta Kari ei pidä!
        Karin kanssa ollaan juteltu ja tuotakin asiaa voin kysyä häneltä. Joten jos sulla kateellisella ei ole muuta niin ole hiljaa.
        Ja siellähän sinä turjake kirjoittelet!

        Olet kyllä kaikkien pellejen kunniajäsen numero YKSI!!
        Seuraavaksi voisit muuten viedä sille idolillesi sellaisen hopeoidun Suomen leijonavaakunalla koristellun taskumatin. Sille olisi ainakin nimittäin käyttöä ;)


      • Takahuoneen tyttö
        sukupuolielin kirjoitti:

        Taidat olla aika pihalla. Artistit/muusikot käyttäytyvät tietysti ystävällisesti näitä "ihania" lahjojaan kantavia fanejaan kohtaan, mutta todellisuudessa nämä pikkunallet yms lentää heti katseen välttäessä sinne roskikseen. Sitähän pitäisi hommata varasto tätä krääsää varten muuten. Ja vaikka artisti olisi vetänyt pari kertaa faniaan jopa viikseen, niin se ei todellakaan tarkoita, että tämä fani olisi juuri hänelle tärkeä henkilö. Ymmärrän vielä teini-iässä olevat lapsukaiset, mutta käsittämättömältä tuntuvat nämä jo keski-ikään varttuneet naikkoset tuolla kentällä, jotka kuvittelevat olevansa TÄRKEITÄ ihmisiä idolilleen. Sen verran kierretty kehiä, että puhun syvällä kokemuksen tuomalla rintaäänellä. Tuokaa vaan niitä krääsiänne, mutta pysykää pois takahuoneista!

        Olen itse ystäväni kanssa mennyt takahuoneeseen muutamankin kerran ihan karin kutsusta, en ole teini mutta en myöskään keski-ikäinen, vaan alle 3-kymppinen. Mutta sen voin sanoa että mitään sellaista mitä ei voisi päivänvaloon tuoda niin ei ole tapahtunut!!!!! Ihan vaan kahviteltu ja juteltu! Se ei mielestäni ole mitenkään itsensä tyrkyttämistä jos toinen pyytää sinne. On keskusteltu jääkiekot, koirat, perheet ym. tavalliset asiat ja karista nämä jutut on lähteneet. Ja kari joka kerta kyselee mitä perheelle kuuluu, kuinka lapset voivat, kasvavat kovasti jne. En siis tunne itseäni tyrkyksi mutta mielipiteensä jokaisella. Ja lahjoja en ole karille koskaan antanut.


      • ilosimpukka
        Takahuoneen tyttö kirjoitti:

        Olen itse ystäväni kanssa mennyt takahuoneeseen muutamankin kerran ihan karin kutsusta, en ole teini mutta en myöskään keski-ikäinen, vaan alle 3-kymppinen. Mutta sen voin sanoa että mitään sellaista mitä ei voisi päivänvaloon tuoda niin ei ole tapahtunut!!!!! Ihan vaan kahviteltu ja juteltu! Se ei mielestäni ole mitenkään itsensä tyrkyttämistä jos toinen pyytää sinne. On keskusteltu jääkiekot, koirat, perheet ym. tavalliset asiat ja karista nämä jutut on lähteneet. Ja kari joka kerta kyselee mitä perheelle kuuluu, kuinka lapset voivat, kasvavat kovasti jne. En siis tunne itseäni tyrkyksi mutta mielipiteensä jokaisella. Ja lahjoja en ole karille koskaan antanut.

        Must sä et oo tyrkky, mut se on vaan mun mielipide. Kari taitaa olla enempi tyrkky sua ja sun ystävää kohtaan!;)


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Kikka kirjoitti:

        Olet kyllä kaikkien pellejen kunniajäsen numero YKSI!!
        Seuraavaksi voisit muuten viedä sille idolillesi sellaisen hopeoidun Suomen leijonavaakunalla koristellun taskumatin. Sille olisi ainakin nimittäin käyttöä ;)

        Ja sä voisit viedä sille idolillesi koristellun pilleripurkin. Sille olis varmasti käyttöä.
        Ja myös voisit viedä käytösoppaan. Sillekkin olis käyttöä.


      • Kikka
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Ja sä voisit viedä sille idolillesi koristellun pilleripurkin. Sille olis varmasti käyttöä.
        Ja myös voisit viedä käytösoppaan. Sillekkin olis käyttöä.

        Toi oli oikeesti aika hyvä kuitti ;)
        Kauanko meni kun keksit tuon ? Varmaan aika kauan.


      • eräs fani
        Takahuoneen tyttö kirjoitti:

        Olen itse ystäväni kanssa mennyt takahuoneeseen muutamankin kerran ihan karin kutsusta, en ole teini mutta en myöskään keski-ikäinen, vaan alle 3-kymppinen. Mutta sen voin sanoa että mitään sellaista mitä ei voisi päivänvaloon tuoda niin ei ole tapahtunut!!!!! Ihan vaan kahviteltu ja juteltu! Se ei mielestäni ole mitenkään itsensä tyrkyttämistä jos toinen pyytää sinne. On keskusteltu jääkiekot, koirat, perheet ym. tavalliset asiat ja karista nämä jutut on lähteneet. Ja kari joka kerta kyselee mitä perheelle kuuluu, kuinka lapset voivat, kasvavat kovasti jne. En siis tunne itseäni tyrkyksi mutta mielipiteensä jokaisella. Ja lahjoja en ole karille koskaan antanut.

        Ei sun kannata tänne kirjoittaa tuollaista.
        Nämä lukijat täällä saavat kaikkea päähänsä ja soppa on taas selvä. Kannattaa pitää matalaa profiilia tollaisista.


      • Takahuoneen tyttö
        eräs fani kirjoitti:

        Ei sun kannata tänne kirjoittaa tuollaista.
        Nämä lukijat täällä saavat kaikkea päähänsä ja soppa on taas selvä. Kannattaa pitää matalaa profiilia tollaisista.

        ettei tänne tuollaisia voi kirjoittaa... eihän tuos ny mitään.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Ja sä voisit viedä sille idolillesi koristellun pilleripurkin. Sille olis varmasti käyttöä.
        Ja myös voisit viedä käytösoppaan. Sillekkin olis käyttöä.

        HÖH! Selvää riidan haastamista taas...


      • eräs vain
        Justiinax kirjoitti:

        HÖH! Selvää riidan haastamista taas...

        Ja kukas se haastaa Kikkare tietty. Ei osaa olla kirjoittamatta.


      • eräs vain kirjoitti:

        Ja kukas se haastaa Kikkare tietty. Ei osaa olla kirjoittamatta.

        Totta kyllä joo. Kikka sen näytti nyt tälläkertaa aloittava, mutta kaksinverroin pahempi vastaus tuli takaisin...


      • eräs vaan
        Justiinax kirjoitti:

        Totta kyllä joo. Kikka sen näytti nyt tälläkertaa aloittava, mutta kaksinverroin pahempi vastaus tuli takaisin...

        Sitä saa mitä tilaa ja niin kaiku vastaa....


    • minää

      VEIKKAAN 6-7 V PÄÄSTÄ.MUTTA EI KARIN PIDÄ JÄÄDÄ ELÄKKEELLE IHAILEN KARIA HENKILÖKOHTAISEN PALJON

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe