Kysely

Fanitus

Milloin luulette että Kari jää eläkkeelle? Itse veikkaan että n.5 vuoden päästä. Ok, Kari itse sanoo ettei koskaan mutta minun villi veikkaukseni on 5v. Max. 7v.

24

1826

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mm-88

Toivottavasti ei jää eläkkeelle koskaan :D Veikkailen että jää eläkkeelle 4-8 vuoden sisällä.

• Kari fani

Kari tekee keikkaa loppuun asti siis niin kauan kun elää niin luulen.
      Voin kyllä kysyä Karilta huomenna tuota asiaa...

• Hmmm...

...Jos meinaa kiertää keikkalavoja niin kauan ku elää!!! Mun mummo on 90v enkä kyl vois kuvitella sen keikkailevan vaik hyvin pystys pysyyki. Ja lauluääntäki on suotu.

• olavi virtakin
        Hmmm... kirjoitti:

...Jos meinaa kiertää keikkalavoja niin kauan ku elää!!! Mun mummo on 90v enkä kyl vois kuvitella sen keikkailevan vaik hyvin pystys pysyyki. Ja lauluääntäki on suotu.

aikanaan talutettiin lavalle kun ei enää muuten jaksanut, mutta lauloi .... loppuun asti !

• 4you

Kari on ihan täynnä sinua ja sun typeriä koirakynttilä, ym lahjojasi.
        Kari ei vaan fiksuna miehenä ole sitä sinulle maininnut. Ja sinä taas melko turjakkeena et sitä tajua.
        Lopeta itsesi tyrkyttäminen.

• ???????
        4you kirjoitti:

Kari ei vaan fiksuna miehenä ole sitä sinulle maininnut. Ja sinä taas melko turjakkeena et sitä tajua.

Mistä sinä tiedät Karin aatokset???Minä en tyrkytä niinkuin eräät ja jotkut tunkevat suuhun asti josta Kari ei pidä!
        Karin kanssa ollaan juteltu ja tuotakin asiaa voin kysyä häneltä. Joten jos sulla kateellisella ei ole muuta niin ole hiljaa.
        Ja siellähän sinä turjake kirjoittelet!

• ilosimpukka
        4you kirjoitti:

HAHHAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

• ilosimpukka
        ??????? kirjoitti:

Mistä sinä tiedät Karin aatokset???Minä en tyrkytä niinkuin eräät ja jotkut tunkevat suuhun asti josta Kari ei pidä!
        Karin kanssa ollaan juteltu ja tuotakin asiaa voin kysyä häneltä. Joten jos sulla kateellisella ei ole muuta niin ole hiljaa.

Kysy ihmees et tykkäsix kari oikeesti mun koirakynttilälahjasta... Voi pyhän marjatan kivekset!

• ?????
        4you kirjoitti:

Niin ja Kari on saanut paljon muiltakin tavaroita
        esim. Reinot, villasukkia ym... olen ollut keikalla kun hänelle on tuotu ja Kari on ollut tosi otettu niistä joten jos olet noin kateellinen
        niin mieti mitä kirjoitat!

• ??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!...
        ilosimpukka kirjoitti:

HAHHAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

HAHHAHA NYT SE SIMPUKKA SEKOS KOKONAAN!!!
        KYNTTILÄ???MIKÄ KYNTTILÄ???ILOSIMPUKKAKYNTTILÄ???

• 4you kirjoitti:

Niin, no... En mä kyllä tiedä mitä pahaa on jonkun koirakynttilän antamisessa ???
        Fani, joka antaa suosikilleen jonkun pienen lahjan keikalla on aika pieni "riesa" ( jos se nyt riesa edes yleensä on ) verrattuna sellaisiin, jotka ihan oikeasti itseään tyrkyttävät ja ovat hyökkääviä ja tungettelevia.

• sukupuolielin
        ??????? kirjoitti:

Taidat olla aika pihalla. Artistit/muusikot käyttäytyvät tietysti ystävällisesti näitä "ihania" lahjojaan kantavia fanejaan kohtaan, mutta todellisuudessa nämä pikkunallet yms lentää heti katseen välttäessä sinne roskikseen. Sitähän pitäisi hommata varasto tätä krääsää varten muuten. Ja vaikka artisti olisi vetänyt pari kertaa faniaan jopa viikseen, niin se ei todellakaan tarkoita, että tämä fani olisi juuri hänelle tärkeä henkilö. Ymmärrän vielä teini-iässä olevat lapsukaiset, mutta käsittämättömältä tuntuvat nämä jo keski-ikään varttuneet naikkoset tuolla kentällä, jotka kuvittelevat olevansa TÄRKEITÄ ihmisiä idolilleen. Sen verran kierretty kehiä, että puhun syvällä kokemuksen tuomalla rintaäänellä. Tuokaa vaan niitä krääsiänne, mutta pysykää pois takahuoneista!

• Kikka
        ??????? kirjoitti:

Olet kyllä kaikkien pellejen kunniajäsen numero YKSI!!
        Seuraavaksi voisit muuten viedä sille idolillesi sellaisen hopeoidun Suomen leijonavaakunalla koristellun taskumatin. Sille olisi ainakin nimittäin käyttöä ;)

• Takahuoneen tyttö
        sukupuolielin kirjoitti:

Taidat olla aika pihalla. Artistit/muusikot käyttäytyvät tietysti ystävällisesti näitä "ihania" lahjojaan kantavia fanejaan kohtaan, mutta todellisuudessa nämä pikkunallet yms lentää heti katseen välttäessä sinne roskikseen. Sitähän pitäisi hommata varasto tätä krääsää varten muuten. Ja vaikka artisti olisi vetänyt pari kertaa faniaan jopa viikseen, niin se ei todellakaan tarkoita, että tämä fani olisi juuri hänelle tärkeä henkilö. Ymmärrän vielä teini-iässä olevat lapsukaiset, mutta käsittämättömältä tuntuvat nämä jo keski-ikään varttuneet naikkoset tuolla kentällä, jotka kuvittelevat olevansa TÄRKEITÄ ihmisiä idolilleen. Sen verran kierretty kehiä, että puhun syvällä kokemuksen tuomalla rintaäänellä. Tuokaa vaan niitä krääsiänne, mutta pysykää pois takahuoneista!

Olen itse ystäväni kanssa mennyt takahuoneeseen muutamankin kerran ihan karin kutsusta, en ole teini mutta en myöskään keski-ikäinen, vaan alle 3-kymppinen. Mutta sen voin sanoa että mitään sellaista mitä ei voisi päivänvaloon tuoda niin ei ole tapahtunut!!!!! Ihan vaan kahviteltu ja juteltu! Se ei mielestäni ole mitenkään itsensä tyrkyttämistä jos toinen pyytää sinne. On keskusteltu jääkiekot, koirat, perheet ym. tavalliset asiat ja karista nämä jutut on lähteneet. Ja kari joka kerta kyselee mitä perheelle kuuluu, kuinka lapset voivat, kasvavat kovasti jne. En siis tunne itseäni tyrkyksi mutta mielipiteensä jokaisella. Ja lahjoja en ole karille koskaan antanut.

• ilosimpukka
        Takahuoneen tyttö kirjoitti:

Olen itse ystäväni kanssa mennyt takahuoneeseen muutamankin kerran ihan karin kutsusta, en ole teini mutta en myöskään keski-ikäinen, vaan alle 3-kymppinen. Mutta sen voin sanoa että mitään sellaista mitä ei voisi päivänvaloon tuoda niin ei ole tapahtunut!!!!! Ihan vaan kahviteltu ja juteltu! Se ei mielestäni ole mitenkään itsensä tyrkyttämistä jos toinen pyytää sinne. On keskusteltu jääkiekot, koirat, perheet ym. tavalliset asiat ja karista nämä jutut on lähteneet. Ja kari joka kerta kyselee mitä perheelle kuuluu, kuinka lapset voivat, kasvavat kovasti jne. En siis tunne itseäni tyrkyksi mutta mielipiteensä jokaisella. Ja lahjoja en ole karille koskaan antanut.

Must sä et oo tyrkky, mut se on vaan mun mielipide. Kari taitaa olla enempi tyrkky sua ja sun ystävää kohtaan!;)

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Kikka kirjoitti:

Olet kyllä kaikkien pellejen kunniajäsen numero YKSI!!
        Seuraavaksi voisit muuten viedä sille idolillesi sellaisen hopeoidun Suomen leijonavaakunalla koristellun taskumatin. Sille olisi ainakin nimittäin käyttöä ;)

Ja sä voisit viedä sille idolillesi koristellun pilleripurkin. Sille olis varmasti käyttöä.
        Ja myös voisit viedä käytösoppaan. Sillekkin olis käyttöä.

• Kikka
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Ja sä voisit viedä sille idolillesi koristellun pilleripurkin. Sille olis varmasti käyttöä.

Toi oli oikeesti aika hyvä kuitti ;)
        Kauanko meni kun keksit tuon ? Varmaan aika kauan.

• eräs fani
        Takahuoneen tyttö kirjoitti:

Ei sun kannata tänne kirjoittaa tuollaista.
        Nämä lukijat täällä saavat kaikkea päähänsä ja soppa on taas selvä. Kannattaa pitää matalaa profiilia tollaisista.

• Takahuoneen tyttö
        eräs fani kirjoitti:

Ei sun kannata tänne kirjoittaa tuollaista.
        Nämä lukijat täällä saavat kaikkea päähänsä ja soppa on taas selvä. Kannattaa pitää matalaa profiilia tollaisista.

ettei tänne tuollaisia voi kirjoittaa... eihän tuos ny mitään.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

HÖH! Selvää riidan haastamista taas...

• eräs vain
        Justiinax kirjoitti:

HÖH! Selvää riidan haastamista taas...

Ja kukas se haastaa Kikkare tietty. Ei osaa olla kirjoittamatta.

• eräs vain kirjoitti:

Ja kukas se haastaa Kikkare tietty. Ei osaa olla kirjoittamatta.

Totta kyllä joo. Kikka sen näytti nyt tälläkertaa aloittava, mutta kaksinverroin pahempi vastaus tuli takaisin...

• eräs vaan
        Justiinax kirjoitti:

Totta kyllä joo. Kikka sen näytti nyt tälläkertaa aloittava, mutta kaksinverroin pahempi vastaus tuli takaisin...

Sitä saa mitä tilaa ja niin kaiku vastaa....

• minää

VEIKKAAN 6-7 V PÄÄSTÄ.MUTTA EI KARIN PIDÄ JÄÄDÄ ELÄKKEELLE IHAILEN KARIA HENKILÖKOHTAISEN PALJON

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      75
      1221
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      47
      930
    3. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      802
    4. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      801
    5. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      14
      792
    6. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      149
      746
    7. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      719
    8. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      38
      709
    9. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      64
      709
    10. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      202
      596
    11. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      595
    12. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      120
      593
    13. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      52
      549
    14. Sara Sieppi ja hissi tänään

Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      535
    15. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      90
      518
    16. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      170
      514
    17. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      500
    18. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      116
      500
    19. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      25
      456
    20. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      65
      451
    Aihe