Suomessa miehillä on omituisia tapoja osoittaa miehekkyyttään. Pakko juoda kossua pullon suusta ja rakentaa pakonomaisesti autoa tai taloa, jotta voisi mies voisi nähdä itsensä miehenä. Muualla miehen ei tartte kelailla niin paljoa että onko mies, kun nimittäin sattuu olemaan oman elämänsä herra. Muualla mies on mies, eikä asiasta keskustella. Suomessa naiset kukkoilevat, niin sinäkin siellä ruudun toisella puolella joudut etsimään korvikemiehekkyyttä kaikenlaisista "äijä"-paidoista ja muusta hölmöstä. Luuletko oikeasti, että salilla käyminen ja leijonakoru tekee sinusta miehen?
http://www.moskova.info/content/view/260/39/
Miehille
7
634
Vastaukset
- dayum
olla oman elämäni herra. Tai sitten olen neiti :(
En juo kossua pullon suusta, korkeintaan huomaamattani jos kossu sisältyy aineosana johonkin mixtuuraan.
En koe pakonomaista tarvetta rakentaa autoa ja / tai taloa.
Salilla ei tule käytyä.
En omista "äijä"-paitaa.
Eikä oo edes sitä prkl:en leijonakorua...- ......
joo sama täällä. kossua en juo edes mihinkään sekoitettuna, se on niin paskan makuista, ettei koko juomassa ole mitään järkeä.
olen mies eikä minun tarvitse todistella sitä kenellekään olemalla idiootti. jos se on jollekin ongelma, se ei ole minun ongelma.
- nainen...
sä nyt ottanut liian henkilökohtaisesti ton asian??Eikös leijonakoru esim. kerro isänmaallisuudesta..?? Ja kossua juodaan pullon suusta..varmaan ihan muuten vain..
Älä ota elämää niin vakavasti.- Suomalainen mies
Ekaksi vastaus, että asiassa ei ole mitään henkilökohtaista. Teen itsekin osaa noista asioista. Kyseessä oli suomalaista yhteiskuntaa koskeva YHTEISKUNNALLINEN HUOMIO.
Ja tiedotus lopuille kommentoijille:
En aio vastata enää muihin kommentteihin, koska tarkoitus on saada ketjun lukijat miettimään aloituksessa ja linkin artikkelissa käsiteltyjä asioita, ei sitä, miten minä vastaan viisasteluihin.
- yeität
Unohtaa miehisen ryyppäämisen muilta kansoilta täysin.
Unkarissa miehet tempovat Palinkaa, Venäjällä Vodkaa, Jenkeissä Viskiä, Italiassa Grappaa...jne.
Talonrakentaminen lienee universaalisti (vai globaalisesti) ajateltunakin aina ollut pääsääntöisesti miesten työtä. Auton huolto- ja korjaustyöt vaativat sellaista logiikkaa, johon mies sosiaalisena ja ehkä geneettisenäkin maskuliinisuutena kykenee paremmin kuin nainen.
Ovat siis miehekkäitä toimia.
Leijona-riipus viittaa isänmaallisuuteen, joka miehillä on voimakkaampaa, koska sotiminen on miesten hommaa. Niin se on aina ollut.
Onneksi joukkoon mahtuu myös muunlaista miehekkyyttä. Ole huoleti, kyllä sinäkin olet suomalainen mies. - riipus??????
Luulin, että niitä käyttää vain skinit ja rasistit, voisiko mieskin käyttää sellaista?
En juo kossua pullon suusta, enkä mitään muutakaan viinaa. Auton korjaan, jos se on rikki ja sattuu olemaan ylimääräistä aikaa. Talon rakennan/rakentaisin vain taloudellisista syistä.
Mikä on "äijä"-paita? No tuskin minulla on sellaista. Salilla käyminen ei ole minua varten, kuntoa pidän yllä "jussi@kuokka"-aikaisilla menetelmillä. Pienen leijonakorun tai tatuoinnin voisin kyllä hankkia, mutta sillä haluaisin viestittää isänmaallisuuttani, enkä miehisyyttäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144