Onko kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta? En ole koskaan omistanut dvd-soitinta ja olen aivan kuutamolla. Cd-soitinta olin hankkimassa, mutta aloin sitten samalla harkitsemaan tätä. Onko verkkokaupan pyytämän 240 euron arvoinen? Digikanavia tuolla kai pystyy äänittämään normaalisti(?)
• Toistoformaatit: DVD-Video, DVD-RW/ RW, DVD-R/ R, CD, VCD, CD-R/RW, MP3/JPEG-digitaalikuvat (CD-R/RW)
• Tallennusformaatit: DVD-RW (VR- ja Video-formaatit), DVD-R
• ShowView
• Dolby Digital/DTS -lähtöliitäntä
• Kaksi SCART-liitäntää (sis. RGB)
• 6 tallennustilaa
• 10 tunnin DVD-nauhoitus
• Yksipainikkeinen tallennus
• Soittolistapohjainen editointi
• Time Base Corrector
• Frame Synchroniser
• Palikoitumisenestopiiri
• Äänellä varustettu pikatoisto 1,5-kertaisella nopeudella
• Pikaohitus (30 s ohitus eteenpäin)
• Automaattinen levyn viimeistely (levyn täyttyessä)
• 24-bittinen/192 kHz audio-D/A-muunnin
• 10-bittinen/108 MHz video D/A-muunnin
• GUI-kuvaruutunäyttö (7 kieltä)
JVC DR-M70 ? Tallentava dvd
3
989
Vastaukset
- Joku vaan
Yksi tärkeä ominaisuus tosta puuttuu, se että tallentavassa DVD:ssä olisi kovalevy!!!
- uglaugla
Mutta ajattelin pärjäillä RW-levyillä. Kovalevyllä toi hinta poukkaisi sitten jo ylös reippaasti. Olisi tarkoitus siirtää myös videoita dvd:lle ja ulkomaisten keskustelupalstojen mukaan tämä on erinomainen laite nimenomaan siihen puuhaan tässä hintaluokassa.
Joo, sillä pystyy tallentamaan digikanavia normaalisti eli digiboksin kautta. Vihje: se mikä on toiselle normaalia ei ole sitä toiselle.
Tuossakaan ei taida olla mitään moodeja kahden ja neljän tunnin välissä. Siis jos leffa kestää 2 h 10 min on laatu rupua. Samoin sarjojen tallentamiseen tämä on huono. Tämä on varsin yleinen vika tallentimissa. Kunnon laitteessa olisi tuossa välissä ainakin pari moodia, joista toinen 720 pikselin resoluutiolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404362- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171091
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018