Aurinko Neitsyt, Nousu Leijona, Kuu vaaka

Neitipä neiti

Millainen yhdistelmä on? Millaiseksi minut kuvailisitte? Olen tehnyt toki astrologisen karttani, ja se pitää kyl paikkansa. Mutta mikä on peruspiirteet, teillä kokemuksia?

4

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamaaPaljon

      Aivan sama yhdistelmä minullakin, eli Aurinko neitsyt, nouseva leijona ja kuu vaaka.

      Minä vuonna synnyit? Itse olen -65.

      • Neitipä neiti

        80-luvun puolella olen syntynyt.

        Mutta kyllä noilla varmaan on paljon yhteistä? Miten esimerkiksi kuuvaaka muuttaa neitsyttä? Mitä lisää nouseva leijona tuo?


      • SamaaPaljon
        Neitipä neiti kirjoitti:

        80-luvun puolella olen syntynyt.

        Mutta kyllä noilla varmaan on paljon yhteistä? Miten esimerkiksi kuuvaaka muuttaa neitsyttä? Mitä lisää nouseva leijona tuo?

        Olen ymmärtänyt kokemani ja lukemani perusteella, että tämä olisi onnekas yhdistelmä, sillä neitsyen kriittisyys ja varovaisuus tasoittuu ja saa lämpöä ja voimaa askendentti-leijonalta sekä esim. rentoutta, sosiaalisuutta ja tarpeellista nautinnonhalua vaa'alta.

        Ilmeisesti neitsytaurinko&vaakakuu kyllä tekee ihmisestä vielä enemmän täydellisyydentavoittelijan kuin pelkkä neitsytaurinko ja lisää myös epävarmuutta päätöstilanteissa, mutta yleisesti ottaen vaaka ja leijona ovat ehdottoman myönteinen lisä aurinkoneitsyelle.

        Itse olen myös kyllä huomannut melko ison eron ulkoisen ja sisäisen minäni välillä, ja sen sisäisen minän (ujon ja epävarman, miellyttämishaluisen ihmisen, neitsyt&vaaka) saavat tuntea vain kaikkein lähimmät, muille esiintyy leijona...

        Mukavaa jatkoa sinulle, kohtalotoveri :o)


      • Neitipä neiti
        SamaaPaljon kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt kokemani ja lukemani perusteella, että tämä olisi onnekas yhdistelmä, sillä neitsyen kriittisyys ja varovaisuus tasoittuu ja saa lämpöä ja voimaa askendentti-leijonalta sekä esim. rentoutta, sosiaalisuutta ja tarpeellista nautinnonhalua vaa'alta.

        Ilmeisesti neitsytaurinko&vaakakuu kyllä tekee ihmisestä vielä enemmän täydellisyydentavoittelijan kuin pelkkä neitsytaurinko ja lisää myös epävarmuutta päätöstilanteissa, mutta yleisesti ottaen vaaka ja leijona ovat ehdottoman myönteinen lisä aurinkoneitsyelle.

        Itse olen myös kyllä huomannut melko ison eron ulkoisen ja sisäisen minäni välillä, ja sen sisäisen minän (ujon ja epävarman, miellyttämishaluisen ihmisen, neitsyt&vaaka) saavat tuntea vain kaikkein lähimmät, muille esiintyy leijona...

        Mukavaa jatkoa sinulle, kohtalotoveri :o)

        Kyllä, aivan erilainen ihminen olen tuntemattomien ihmisten seurassa ja vain harvojen seurassa uskallan näyttää tunteeni: jos itkeä tirautan, sitä ensimmäiseksi säikähtää jos ennen ei ole nähnyt.

        Leijona on se kuori, johon pukeudun, vaaka (?) jota tunnen. Toisaalta haluan kaiken olevan järjestyksessä, toisaalta taas haluan heittäytyä siitä roolistani pois.

        Monelta olen saanut kommenttia siitä syystä, että olen täysin erilainen kuin mitä he kuvittelivat :) Tosin ystävällinen yritän olla, mutta minua loukannut ihminen tuntee kyllä nahoissaan että väärin teki. Minulle sanottiin, että sinua ei koskaan kannata suututtaa ja se on täysin totta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe