Kuka saatanan jurpo voi olla noin tyhmä, että menee ja hyökkää lapsiperheiden kimppuun? Vaikka kuinka ottaisi pakolaiset päähän, niin tuo on jo säälittävää.
Aatteenkadun pakolaiset
23
4938
Vastaukset
- näin on
käynyt? Veikkaan jotain karhuvuorta, tappeluhan siitä tulee kun kotimaiset asukitkin on sosiaalipummeja niin jos vielä joku kotimaastaan pakoon lähtenyt käy samalla luukulla.
Ei se sitä toimeentulotukea korota jos pakolaiset kotiin passitetaan. - make
Tuollaista käytöstä voikin odottaa kymenlaaksolaiselta paskasakilta. Samanlaisia ali-ihmisiä ovat kaikki kotkalaiset, haminalaiset anjalankoskelaiset, kuusankoskelaiset ja varsinkin kouvolalaiset!
- Jeah
Noh Noh Lapset...Sitä saa mitä tilaa !!
- lopuksi
kaikki suomalaiset.
- make
lopuksi kirjoitti:
kaikki suomalaiset.
Esimerkiksi vantaalaiset ovat hyviä ihmisiä, eivä samanlaista paskasakkia, kuin kaikki kymenlaakson idiootit.
- Vanha roku
make kirjoitti:
Esimerkiksi vantaalaiset ovat hyviä ihmisiä, eivä samanlaista paskasakkia, kuin kaikki kymenlaakson idiootit.
Mahtaa Make olla jo vanha ja viisas, kun on noin suuren tutkimuksen tehnyt. Pakko kai se on uskoa, että ihmiset onkin noin helppo lokeroida, ihan asuinpaikan mukaan. Maken täytyy olla suosittu, koska niin lukemattomia ihmisiä tuntee. Olen ihan samaa mieltä Maken kanssa. Se yks Nipakin Vantaalta, tosi hyvä tyyppi. Sit Kouvolas on se Pera, täys idiootti... no joopajoo.
Olisi kyllä kiva tietää, minkälainen sintti make-nimimerkin alta löytyy... - sintti...
Vanha roku kirjoitti:
Mahtaa Make olla jo vanha ja viisas, kun on noin suuren tutkimuksen tehnyt. Pakko kai se on uskoa, että ihmiset onkin noin helppo lokeroida, ihan asuinpaikan mukaan. Maken täytyy olla suosittu, koska niin lukemattomia ihmisiä tuntee. Olen ihan samaa mieltä Maken kanssa. Se yks Nipakin Vantaalta, tosi hyvä tyyppi. Sit Kouvolas on se Pera, täys idiootti... no joopajoo.
Olisi kyllä kiva tietää, minkälainen sintti make-nimimerkin alta löytyy...Kuin "vanha roku" nimimerkin alta...
Ihan kirjallisten tuotosten pohjalta arvaan. - make
Vanha roku kirjoitti:
Olisi kyllä kiva tietää, minkälainen sintti make-nimimerkin alta löytyy...tuota kirjottanu... eikä tartte pelleillä toisten nimien alla, säälittävää... mulla on pokkaa puhua omallaki.
- kretiini
sekä kaikkien himmeleiden äiti, alias puuropää-make
- tapahtunut?
valaiskaa pimennossa olevaa.
- Mnää vaan
Suuliskassa suomipojat kivittäneet somalien/maahanmuuttajien ikkunoita. Lue itse tuolta:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200608255039768_uu.shtml - Womannn
Mnää vaan kirjoitti:
Suuliskassa suomipojat kivittäneet somalien/maahanmuuttajien ikkunoita. Lue itse tuolta:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200608255039768_uu.shtml..maailman kilteintä kansaa; myanmarilaisia.. lapsiperheitä lähes jokainen...
:( todella surullista.
hulluja sairaita suomalaisia kotkassa... - kuppaamaan perkele
Womannn kirjoitti:
..maailman kilteintä kansaa; myanmarilaisia.. lapsiperheitä lähes jokainen...
hulluja sairaita suomalaisia kotkassa...ei nillä pitäs olla mitää asiaa tänne tulla kuppaamaan yhteiskuntaa! tuovat ne pesueet tänne hyi helvetti jos se on syy tulla ja päästää vielä tänne että on vainottu kotimaas niin huhhuh, jos nyt vielä oikeaa sotaa pakenee mutta se että on vain vainottu niin suomi ottaa vastaan avosylin, ongelmia eläkkeissä ja työttymyyden tuomasta muutenkin. kelalle ja sossulle riittää asiakkaita omasta takaa muutenkin pitääkö vielä lisääkin ottaa. EI, hyvä pojat ensikerralla hankkikaa huput jo päähänne että ei kukaan tunnista eikä osaa kuvailla niin ei tarvi kenenkää nähdä putkaa.
- vbvi
kuppaamaan perkele kirjoitti:
ei nillä pitäs olla mitää asiaa tänne tulla kuppaamaan yhteiskuntaa! tuovat ne pesueet tänne hyi helvetti jos se on syy tulla ja päästää vielä tänne että on vainottu kotimaas niin huhhuh, jos nyt vielä oikeaa sotaa pakenee mutta se että on vain vainottu niin suomi ottaa vastaan avosylin, ongelmia eläkkeissä ja työttymyyden tuomasta muutenkin. kelalle ja sossulle riittää asiakkaita omasta takaa muutenkin pitääkö vielä lisääkin ottaa. EI, hyvä pojat ensikerralla hankkikaa huput jo päähänne että ei kukaan tunnista eikä osaa kuvailla niin ei tarvi kenenkää nähdä putkaa.
jos jatku näin pitä vaa mietti että koht pakolaisetki teke jotain.
- rotusyrjä
Womannn kirjoitti:
..maailman kilteintä kansaa; myanmarilaisia.. lapsiperheitä lähes jokainen...
hulluja sairaita suomalaisia kotkassa...aamubussissa olen katsellut näiden "maailman kilteimpien" kansalaisten rynnimistä bussiin. Suomalaista nuorisoa kyynärpäillä sivuun, että omalle hanurille vamasti saadaan valloitettua paikka ja jos edes istuisivat vierekkäin nuo kissasaippualle haisevat olennot. Soskun bussikortilla ajellaan, ei mihinkään. Koululaiset ja töihin menijät oltava etusijalla bussiin menossa.
- Ex-läinen..
Aatteenkatu takas suomalaisille, se paikka oli ennen melko hyvä paikka asua eli ennen ulkomaalaisia!! T: ex-aatteenkatulainen
- Ex-läinen..
eli itse asun tällä hetkellä sellasessa kerrostalossa missä meidän naapurissa ja alakerrasssa asuu ulkomaalaisia ja he ovat ihan mukavia eli kyllä jotkut ulkomaalaiset ovat ihan asiallisia ! ! !
- wOmANNNN
Ex-läinen.. kirjoitti:
eli itse asun tällä hetkellä sellasessa kerrostalossa missä meidän naapurissa ja alakerrasssa asuu ulkomaalaisia ja he ovat ihan mukavia eli kyllä jotkut ulkomaalaiset ovat ihan asiallisia ! ! !
USEIMMAT ovat... vai monellako on OMAKOHTAISTA kokemusta siitä että ulkomaalainen olisi aiheuttanut jotain haittaa?? ..ja se johtuisi sitten vielä nimenomaan siitä että EI ole suomalainen ??
- valitettavasti
wOmANNNN kirjoitti:
USEIMMAT ovat... vai monellako on OMAKOHTAISTA kokemusta siitä että ulkomaalainen olisi aiheuttanut jotain haittaa?? ..ja se johtuisi sitten vielä nimenomaan siitä että EI ole suomalainen ??
mulla on useitakin kokemuksia niistä, ne liittyy enemminkin niiden tekemiin varkauksiin, siis nyt ei ole kyse siitä että olis vaan syyllistetty niitä. että ei tarvi alkaa vääntää "voihan se olla kukavain"
vaan se on faktaa asiaa kokemuksen kanssa et näin. - jollain sairas
valitettavasti kirjoitti:
mulla on useitakin kokemuksia niistä, ne liittyy enemminkin niiden tekemiin varkauksiin, siis nyt ei ole kyse siitä että olis vaan syyllistetty niitä. että ei tarvi alkaa vääntää "voihan se olla kukavain"
vaan se on faktaa asiaa kokemuksen kanssa et näin.huumorintaju. Kuka täyspäinen on päättäny sijoittaa ubbabubat ja abubabut tuollaiseen osoitteeseen. Siis haloo, Aatteenkatu??
- karhun nähnyt
Olisikhan alkoholi ongelmana ?
Voi olla että eivät itse ole koskaan asuneet - muualla ?
Politikkojen tartuttava heti asiaan, sillä onhan Suomi EUn puheenjohtajamaa nyt !- puheenjohtajapa hyvinkin
ja sitähän suomi osaa hyvin käyttää hyväkseen, no osaa se eli ajaa vaan asiaa "autovero ei poistu" elintarvikkeiden hinnat nousuun. palkkataso ja se pienikin ostovoima alas.
siinä on seikkoja, ainii suomesta enemmin poliisivaltio. voudille lupa viedä velattomilta sukulaisiltakin rahat jos toisella ei ole.
eli suomalaiset siltojen alle ja asutus seutu pakolaisille. tätä suomessa ajetaan suomea ns EU kuntoon
- budha1214
just joo älkää jaksako
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452914Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362892Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061684Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611448
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222