Suuhun paskantaminen

lakupekkalaku

Olen nähnyt filmejä, missä ihmiset paskantaa toistensa suuhun. Onkohan tuo kovin yleistä ihmisten keskuudessa? Itse en kyllä halua ollaan kenenkään toiletti.

12

4404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffgghh

mulla oli sellainen subi kerran joka olis halunnut tuota..aina kärtti kakkaleikkejä.
      pissaleikkejä leikittiin paljonkin..niistä itsekin pidän..mutta toi oli liikaa..heitin subin pellolle..ei ole mun juttu..haisee varmasti törkeeltä ja muutenkin menee munkin mielestäni kipeeksi..mulla on raja tuossa.

• Anonyymi

Se nyt taas on näitä uusia villitys elämyksiä, menee ohi sitte vuonna 2022, kun on saatu lamakin

• shiko

Ensin paskannetaan suuhun ja sitten oksennetaan? Mitä järkeä, hyi helvetti. Ja totisesti toivon ettei ole kovin yleistä, hyissaa...

• mejormalaisena

Empä usko. Me ollaan porukassa tehty yhden toiveesta synttärilahjana. Huolellisen suolihuuhtelun jälkeen laitettiin anus täyteen suklaakastiketta ja leikittiin sillä. Sankari tykkäs.

• 69man

Huh! Kyllä nuolisin!

• Menee yli ymmärryksen

Jo on aikoihin eletty, että ihminen on sika, tai koira, koirahan syö paskaakin ! Tämä menee jo mielikuvituksessaan sekopäisten touhuiluksi.

• Mukavaahan se

Jos vaikka ollaan festareilla, niin jonot vessoihin ovat ihan törkeät. Siksi tyttöystäväni kanssa olemme vuorotellen toiletteja toisillemme. Kaiken lisäksi nautimme siitä niin, että saamme jättiorgut joka kerta. Nam nam

• Anonyymi

Tarkoitaa sitä että ihminen kuuluu luontoon metsästäjä/keräilijäksi. Heti kun asetutaan viljelemään maata ja rakentamaan pyramideja, niin jostain syystä luonnollisuus katoaa ja tulee kaikki persepaskairstailut kehiin. Kai se sitten on luonnon tapa korjata asiat kun paskantajat kuolee lapsettomina.

• jerruo

Olisin mieluusti toilettina jollekin nuorelle naiselle.
      Sehän olisi suorastaan taivaan lahja.
      Nuorikko pissaisi suuhuni tai kakkaisi.
      Söisin sekä joisin kaikki mitä tulisi.
      Kokeilisin heti jos joku suostuisi.

• Nauran oikein

Kerrankin saan oikein nauraa raivoisasti teidän huumorijuttujanne....voi juma.
        kiitos. t. vanhempi jermu.

• Anonyymi
        Nauran oikein kirjoitti:

Paskasuus on leimallista kulttuurissamme

• Anonyymi
        Nauran oikein kirjoitti:

Njoo jermut ne vasta homoja on rassaavat nuorten poikien pyllyjä heti kun mahdollisuus. Hyhhyh!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe