tänään mies, jolla oli puku päällä. Ja hän oli nakkikioskilla!? Miten selittäisitte asian?
Kävelin ohi kuin en huomaisikaan.. huomasin kuitenkin.
Silmiini
7
502
Vastaukset
- eläviitti
ei oo totta....mä taas näin naisen puhelinkioskilla jolla oli päällään vaatteet....kävelin ohi ihan kuin en huomaiskaan....huomasin kuitenkin.
- ihan tosi
Joo ihme päivä! Mäkin näin puliukon pankissa ! Mikä niihin ihmisiin on oikein mennyt !
- selitys, ole hyvä
Näit terveystarkastajan toimessaan.
- selitys!
Mutta miksi hän ostaisi tuotteita? Eikö hän siinä tapauksessa olisi mennyt kioskiin sisälle?
Tämä tapahtui muuten ap:llä, muistan kellonajankin...
...muutamian kertoja nakkikioskilla puku päällä. Yleensä tämä tapahtuu jonkinlaisten juhlien jälkimainingeissa aamuyöstä, mutta pari kertaa olen kyllä poikennut nakkarilla puku päällä keskellä kiireistä työpäivää.
Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä. Helposti ja nopeasti jotain vatsan täytettä.- olekaan
ihmeellistä muuten, mutta kun se ympäristö, jossa tämä tapahtui, oli.. epätavallinen!
- oli pakko
laittaa puku päälle kun farkut meni likaseks kun pääsi ripulipaska housuun ja takkikin paskassa kun makasin taiteiden yön tuoksinan seurauksena katuojassa yön...pläääh :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144