Ja syksy on saapunut

Huh huh, näin se aika vaan rientää. Kesä on vaihtunut syksyyn ja Italia juhli futiksen maailmanmestaruutta. Mitään uuttahan ei naitvissin leirissä ole kuitenkaan tapahtunut. Yhä vain toinen osapuoli syyttää toistaan josta saamme sitten lukea iltapäivälehdistä. Mutta nyt iltapäivälehdet ovat onneksi löytäneet jotain oikeasti tärkeää kirjoitettavaa kuten esim. Sievisten ero. Mutta sitten tämä mediahässäkkä alkaa uudestaan kun mr. peräkammarinpoika ilmoittaa uuden laulajan nimen...

No eipä ne nw:n pojat aivan hiljaa ole olleet kesän aikana. Ovat nimittääin tehneet uuden pohjanoteerauksen. Niin säälittävä julkisuudenhaku tempaus tämä videoblog systeemi oli. Pitäähän sitä julkisuudessa pysyä tauon aikana ettei ihmiset unohda ja seuraava levy möisi liian vähän. Mutta kyllä Tuomas pysyy julkisuudessa, vaikkei haluakkaan. Siitä pitävät huolen Cabuli ja Turunen jotka joka kuukausi laukovat jotain idioottimaista iltapäivälehdille. Kaikkea se katkeruus teettää...

Olisi ihan oikeasti mielenkiintoista tietää, mitä asiasta on mieltä herra Sami Vänskä. Yökalan ex-basisti, jonka Tuomas erotti vuonna 2001. Eikä silloinkaan herra voinut sitä itse kasvoitusten ilmoittaa. Kertoo kyllä jotain siitä millainen pelle Tuomas on. Nykyisinhan Sami soittelee bassoa Root Remedy nimisessä jazz-poppoossa.

Demoja on tullut reippaasti, mutta laulaja puuttuu. Etsiikö Tuomas Tarjalle korvaajaa myös hänelle henkilökohtaisella tavalla. Sillä erotuksella vain että tämä tyttönen ei antasi rukkasia. Kova on urakka, löytää laulaja JA tyttöystävä. Ehkäpä naitvissin pitäisi jatkaa mieslaulajalla ettei Tuomas ihastuisi laulajaan. Vai mistä sen aina tietää......

Ennustan että tässä saadaan vielä jonkinlainen saippuaooppera käyntiin kunhan peräkammarin poika löytää sen sopivan laulajan. Onhan se melko surullista että sitten iltapäivälehdet eivät muusta tule kirjoittamaan kuin kyseisestä asiasta seuraavaan kuukauteen. Ja pitäähän sinne saada välillä Turusenkin kommentit siitä kuinkä järkyttynyt hän on. Aivan loistavaa syksyä kaikille palataan asiaan myöhemmin.

Toivoo ystävänne Pellemeininki :)

11

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rock´ kukko

      Näyttää siltä, että Tuomas Holopainen on sinulle sama kun härälle punainen vaate. Tuomasta on vihattava, on kaivettava, kaikki mitä miehen historiasta löytyy, jos sieltä löytyisi jotain millä hutkia.

      Kuule, ei nyt Tuomas etsi itselleen uutta tyttöystävää eikä missään tapauksessa Tarjan korviketta, vaan bändiin sopivaa naissolistia. Toisekseen, vaikka haukut Tuomasta idiootiksi - peräkamarin pojaksi, Nightwish etsii solistia yhtyeenä, siis kaikkien mielipide painaa valinnassa.

      Musiikkielämää ja taiteilijoita tuntevana en pidä Tuomasta mitenkään sulkeutuneena ja omituisena otuksena, hänen lausuntonsa mediassa erottamisjupakan jälkeen ovat olleet hillittyjä sekä asiallisia. Tuomaksen lausunnot ovat paljon asiallisempia ja hyvin perusteltuja verrattuna vaikka kiistan toiseen osapuoleen ja heidän leirinsä lausuntoihin.

      Muistaakseni heti jupakan alettua keväällä, Tuomas ja Marco kertoivat solistivalinnan jäävän loppuvuoteen ja tulevaan talveen, nyt elämme elokuuta herran vuotta 2006....mihinkä sinulla on kiire bändillä ei ole mitään kiirettä.

    • ei kai taas

      Huh huh... Kyllä se pelle jaksaa. Jauhoi tätä paskaa jo viime kesänä

    • ...............

      Hanki elämä!

    • Dafaga

      En ole aiemmin huomannut, mutta näyttää vierailleen aiemminkin täällä.

    • -Secrecy-

      Itse puhut katkeruudesta, kuin se olisi joku sairaus, mutta itsekkin olet katkera, koska ah-se-niin-ihana-Tarja olikin ihmisenä jotain aivan muuta, kuin se mukava tyttönen, jota hän mediassa on monesti esittänyt.

      Tiedoksesi vain: Samin potkut (Uskomantonta, että ne vedettiin nyt viiden vuoden päästä esiin.) olivat varmasti helpotus myöskin Samille itselleen. Äläkä esitä tuollaista pyhimystä "Kaikki pitää pystyä tekemään sovussa keskutellen." Eihän mistään Nightwishissa pystytty puhumaan Tarjan kanssa, koska Marcelo vartoi häntä, kuin vihainen koira. Ja eikö tämä ole sanottu miljoonia kertoja: Jos Tarja oltaisiin erotettu sen takia, että Tuomas oli ihastunut häneen, niin miksi KAIKKIEN BÄNDIN JÄSENTEN NIMET OLIVAT PAPERISSA? Selitäppäs se tuolla suorastaan loisteliaalla älykkyydellesi. Tarja erotettiin koska:
      1.Hän perui monia keikkoja, sekä Pohjois-Amerikan kiertueenkin.
      2.Hän osallistui Marcelon hämäriin bisneksiin (Esim. Bootlegit.)
      3.Hän toitotti jokaiseen lehteen "En haluaisi olla metal-bändin laulaja, koska olen oopperalaulaja. Metal = EVVK!"

      • Puolustinko minä missään kohtaa tekstissäni Tarjaa?
        Enpä usko.
        Olenko antanut itsestäni sen kuvan että olisin näitä vitun tarja-on-niin-hyvä-laulaja-muulla-ei-ole-mitään-väiä-idiootteja?
        Enpä usko.
        Entä olenko antanut itsestäni kuvan että olisin näitä vitun tuomas ihquttajia.
        Sitä kaikkein vähiten.

        Ehkäpä Tarja todellakin käyttäytyi niin idioottimaisesti kun Tuomas kertoi tuossa kirjeessä. Ja olen ollus aina sitä mieltä että naivissi olisi vähemmän surkea jos se epävireinen Turunen ei laulaisi siinä. Mutta se tapa jolla Tuomas erotti Tarjan oli vähintäänkin yhtä idioottimainen. Joten eivätkös he olisivatkin kuin luodut toisilleen ;). Ja Tuomashan on itsekin yhtä ahne kuin Turunen. Vai millä sinä selität tuon aivan helvetinmoisen oheiskrääsän määrän. Ja turha alkaa ulisemaan jostain vitun levy-yhtiöstä. Niihin tarvitaan aina bändin suostumus.

        Rakkain terveisin Pellemeininki


      • tyttö.
        Pellemeininki kirjoitti:

        Puolustinko minä missään kohtaa tekstissäni Tarjaa?
        Enpä usko.
        Olenko antanut itsestäni sen kuvan että olisin näitä vitun tarja-on-niin-hyvä-laulaja-muulla-ei-ole-mitään-väiä-idiootteja?
        Enpä usko.
        Entä olenko antanut itsestäni kuvan että olisin näitä vitun tuomas ihquttajia.
        Sitä kaikkein vähiten.

        Ehkäpä Tarja todellakin käyttäytyi niin idioottimaisesti kun Tuomas kertoi tuossa kirjeessä. Ja olen ollus aina sitä mieltä että naivissi olisi vähemmän surkea jos se epävireinen Turunen ei laulaisi siinä. Mutta se tapa jolla Tuomas erotti Tarjan oli vähintäänkin yhtä idioottimainen. Joten eivätkös he olisivatkin kuin luodut toisilleen ;). Ja Tuomashan on itsekin yhtä ahne kuin Turunen. Vai millä sinä selität tuon aivan helvetinmoisen oheiskrääsän määrän. Ja turha alkaa ulisemaan jostain vitun levy-yhtiöstä. Niihin tarvitaan aina bändin suostumus.

        Rakkain terveisin Pellemeininki

        "epävireinen Turunen"? En itsekkään ole mikää Tarja-fani,mutta minun käsittääkseni Turunen on aika lahjakas laulaja.Aika monen teinin suusta olen kyllä ennnenkin kuullut tuon "se ei osaa laulaa"-jutun,kun ei muuta olla paremman puuttessa keksitty. :)


      • -Secrecy-
        Pellemeininki kirjoitti:

        Puolustinko minä missään kohtaa tekstissäni Tarjaa?
        Enpä usko.
        Olenko antanut itsestäni sen kuvan että olisin näitä vitun tarja-on-niin-hyvä-laulaja-muulla-ei-ole-mitään-väiä-idiootteja?
        Enpä usko.
        Entä olenko antanut itsestäni kuvan että olisin näitä vitun tuomas ihquttajia.
        Sitä kaikkein vähiten.

        Ehkäpä Tarja todellakin käyttäytyi niin idioottimaisesti kun Tuomas kertoi tuossa kirjeessä. Ja olen ollus aina sitä mieltä että naivissi olisi vähemmän surkea jos se epävireinen Turunen ei laulaisi siinä. Mutta se tapa jolla Tuomas erotti Tarjan oli vähintäänkin yhtä idioottimainen. Joten eivätkös he olisivatkin kuin luodut toisilleen ;). Ja Tuomashan on itsekin yhtä ahne kuin Turunen. Vai millä sinä selität tuon aivan helvetinmoisen oheiskrääsän määrän. Ja turha alkaa ulisemaan jostain vitun levy-yhtiöstä. Niihin tarvitaan aina bändin suostumus.

        Rakkain terveisin Pellemeininki

        Okei, ensimmäisenä pyydän anteeksi, kun erehdyin luulemaan sinua Tarja-takas-ku-se-o-nii-vitu-paras -hyypiöksi.

        Ja sanotaanpas, että minunkin mielestäni tapa jolla Tarja erotettiin oli väärä, mutta en kuitenkaan tuomitse Tuomasta. He olivat kuitenkin monta vuotta ystäviä ja sen takia ymmärrän, että Tarjan erottaminen oli todella raskasta.

        Kyllä muillakin bändeillä on paljon oheistuotteita, mutta haukutaanko heitä rahanahneiksi? Miksi bändi haluaisi kieltää ne oheistuotteet? Jos niitä ei olisi, jotkut fanit alkaisivat bändin sivuilla ulisemaan: "Miksei teillä oo sitä ja sitä oheituotetta ja blaa blaa"... ;)

        Mutta voitaisiinko nyt unohtaa nämä potkut ja antaa molempien uusille albumeille mahdollisuus tai ainakin pidetään suu kiinni? Muista en tiedä, mutta minä lopetan tähän potkuista jauhamisen, koska aihe ei liene kovin ajankohtainen... ;)


      • nythän on niin
        tyttö. kirjoitti:

        "epävireinen Turunen"? En itsekkään ole mikää Tarja-fani,mutta minun käsittääkseni Turunen on aika lahjakas laulaja.Aika monen teinin suusta olen kyllä ennnenkin kuullut tuon "se ei osaa laulaa"-jutun,kun ei muuta olla paremman puuttessa keksitty. :)

        Että pikku epävireisyyttä on kyllä havaittavissa etenkin live-taltioinneissa.


    • harharharharhaaarr

      - Tuomas on homo

      - Tuomas on rahanahne

      - Tuomas on selkäänpuukottaja

      - Tuomas on peräkamarin poika

      - Tuomas on Aku ankkoja lukeva kakara

      - Tuomas on tyranni jonka oikkujen mukaan bändin pitää elää

      • Menestysonhuikeaa

        Oliko muuta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe