just vedän vkl-bissee

hein eken

seitkyt-tuntinen työviikko takana ja paljon batterya. muksut nukkuu ja vaimo. vähäisten yöunien takia roplasin vähän uusia hankintoja. olen hulluna kaikkeen uuteen elektroniikkaan ja juuri työviikon lopettaneena korkkasin kolme bissee samantien ja kietasin ne huiviini. väsyttää helvetisti, muttei niin paljon kuin aamuina joina meinaan nukkua rattiin. läpsin itseäni ja hoilailen, karjun ja ajattelen "rajua" seksiä.. jotta pysyisin hereillä matkalla töihin. 04.30 tididididingdong.. h-kello soi.. duunikamat päällle. autoon.. päivä päättyy autoni kaartaessa pihaani n.23.30.. VITTU ONNEKS ON VIIKONLOPPU.. vittu et mä kaipaan jo 7-16.00 päiviä, et mä näkisin mun lapset hereillä.. vittuuks mä täällä puran.. selittää seuraavaksi alityöllistetyt insinööripaskat kuitenkin.. tai työttömät koulutetut.. pistän joka tilistä tasan 400 egee jokaisen lapseni tilille ja vietän kaiken vapaa-aikani lasten parissa. nyt vedän muutaman bissen ja nukun aamulla pitkään.. täytyy hakea vanhenmalle muksulle 50 tuumanen lcd töllö omaan huoneeseensa huomenna ja viedä kööri järvelle uimaan. son moron.

10

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realistinen

Sun muija kyllästyy koska et ole koskaan kotona. Kaikkesi yritit jotta rahaa ja hyvää oloa olisi kaikilla. Ei auta muijas lähtee jonkin taviksen matkaan rakkauden huumassa ja vie lapset, puolet omaisuudesta ja ne lastenkin rahat. Sitten siinä vedät vkl-kaljaa kun makselet tulojesi mukaan ylisuurta elaria ja lapsiasi et tule näkemään koskaan.

• Pariton Isä

Ehkä kannattaisi kuitenkin miettiä asioiden tärkeysjärjestystä.

Ehkä lapset tarvitsevat enemmän isää kuin materiaa.

• ..............

jos huonosti käy, tulee heistä myöhemmin katkeria materialisteja! Ei lapsille tartte antaa kaikkea mitä ne haluaa ja muka tarttee... ne tarttee VAIN vanhempiaan!

• pitää

työtäkin tehdä hiusten kasvattamisen sijaan !

• liikaa, vaan
        pitää kirjoitti:

työtäkin tehdä hiusten kasvattamisen sijaan !

sopivasti... hiukset kasvavat itsekseenkin... lapsikin kasvaa ruumiillisesti, mutta henkisessä kasvussa olisi kiva jos isäkin olisi paikalla joskus, eikä vain rahaa ahmimassa.

• hein eken

haistakaa vitunmoinen setelitukko!!

• puhua

pelkkää sontaa, eli haista sinä vaine ne työttömyyskorvauksesi hengityksestäs...taas...onneton provoilijaparka..

• se....

jaksaa provoilla...onhan sillä tietty työttömänä aikaa...

• Bisseee

Vkl bissee !
      Meillä menee koko loppu viicco !!

• ljkhjghjklg

Ap taitaa olla teini. Kukaan aikuinen kun ei juo energiahuomia vaan saa kofeiininsa kahvista. Täsmälleen sama piristävä vaikutus, mutta huomattavasti halvempaa eikä mädätä hampaita suuhun kuten energia-sokeri-rahastuslitkut.

Painu vittuun, Jonne Amispelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6239
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4393
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4071
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3048
    6. 49
      3026
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2697
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      30
      2337
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2171
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      43