parhaat parit

täällä?

ketkä parhaiten nikeistä toisilleen sopivat?

24

4473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin nämä

sopivat: naang ja MMies?

• noi...

nikit rimmaa yhtään.

• naang
        noi... kirjoitti:

nikit rimmaa yhtään.

Sitä yritetään tyhjätä muutamalla sanalla toisen kuukausien aherrus..;))))

• joka

vie kaikkia on adrian. Sille vaikka lempi, tai se inajotain, luulen kaikkien käyvän:D

• kannatan..

Adrian on usein huomattu Inan kanssa joten josko niistä kahdesta tulis jotain. ;)

• Wastaaja
        kannatan.. kirjoitti:

Adrian on usein huomattu Inan kanssa joten josko niistä kahdesta tulis jotain. ;)

Inaa ja adrianleewerkuhnia lämpimästi.:)

Molemmilla luult. suht. samanlainen koulutustausta (vaikka koulutus EI jokaisessa tapauksessa & aina merkkaakaan suhteissa yhtään mitään), paljon yhteneväisiä puheenaiheita ja vahvaa kemiaa.

Romanssia kehiin, täällä vaaditaan.;)

• Ehottomasti
        Wastaaja kirjoitti:

Inaa ja adrianleewerkuhnia lämpimästi.:)

Molemmilla luult. suht. samanlainen koulutustausta (vaikka koulutus EI jokaisessa tapauksessa & aina merkkaakaan suhteissa yhtään mitään), paljon yhteneväisiä puheenaiheita ja vahvaa kemiaa.

Romanssia kehiin, täällä vaaditaan.;)

Inaa ja adriania lämpimästi.

• sivustaseuranneelle

on tuisku ja metsäpalowaara

• Black Velvet

Lempi ja Yrmiö ....*grin*

Tiukkis ja höpsis yhteen...

• mpw
        Black Velvet kirjoitti:

..siinolis kyllä pariskunta;D

• Wastaus
        Black Velvet kirjoitti:

..ja Yrmiön suhde voi olla ässä veto.;D

Mites se puhe yingista & jangistakin meni...;)

• Wastaaja

..Metsäpalowaaralla synkkaa kyllä hyvin. Kenties siitä voisi kehittyäkin jotain?:)

*tahtoo nähdä romanssin*

• rusalka

Eikös KUKAAN ole minusta kiinnostunut? :(

• rusalka

että Almadan ja dauym sopis ihan hyvin yhteen. Justiisa jo eilettäin toinen luuli toisen tulleen luokseen.

• rusalka

HEH Ai niin, tää on miesten logiikka.

Mulla on kuulkaas pihassa lasti syyssyreniä ja Ludvig Späth- sireeniä. Sitten on kriikuna, keltainen luumu ja Pepi-päärynäpuu. Eikö täällä ketään puutarhanhoirosta kiinnostunutta miestä... ees sillein omena tai hernevarkaaksi...

• Puskasta lataaja

Joskus oon kannabispuskia kasvatellut. Vaatii muuten enemmän viherpeukaloa kuin uskoisitkaan. :D

• rusalka
        Puskasta lataaja kirjoitti:

Joskus oon kannabispuskia kasvatellut. Vaatii muuten enemmän viherpeukaloa kuin uskoisitkaan. :D

tartte 'kasvattaa', nehän kasvaa itekseen. Jotain unikkoa ja tupakkaa pitää kans kokeilla, niinkö? Kessua kasvatettiin ennen venhaan siellä sun täällä ja käärittiin ite sätkät. Onhan näitä kasvei, joista sais sauhut, uuttet, jauheet ja kuoret, siemenet ym., eikäs ole edes lailla kielletty niitten kerääminen tai kasvattaminen.

• Alkon monopoli nurin
        rusalka kirjoitti:

tartte 'kasvattaa', nehän kasvaa itekseen. Jotain unikkoa ja tupakkaa pitää kans kokeilla, niinkö? Kessua kasvatettiin ennen venhaan siellä sun täällä ja käärittiin ite sätkät. Onhan näitä kasvei, joista sais sauhut, uuttet, jauheet ja kuoret, siemenet ym., eikäs ole edes lailla kielletty niitten kerääminen tai kasvattaminen.

Silokit ja madonlakit on parempia, kärpässieniä kukaan täyspäinen syö. Voihan niitä kasvattaa kotona harvinaisempiakin lajeja niinku Magic mushroom jne sekä kaktuksia. Ja takapihalle unikko kasvamaan, jota lypsää sitten aikansa kuluksi.Kotiviiniä käymään kannan viereen vielä, niin kyllähän sitä päänsä sekaisin saa jos vaan haluaa.

• rusalka
        Alkon monopoli nurin kirjoitti:

Silokit ja madonlakit on parempia, kärpässieniä kukaan täyspäinen syö. Voihan niitä kasvattaa kotona harvinaisempiakin lajeja niinku Magic mushroom jne sekä kaktuksia. Ja takapihalle unikko kasvamaan, jota lypsää sitten aikansa kuluksi.Kotiviiniä käymään kannan viereen vielä, niin kyllähän sitä päänsä sekaisin saa jos vaan haluaa.

olen lähinnä kiinnostunut ja sitten taiteilijana nuista väreistä so. kukkasista ja erilaisista puiden lehvästöistä havuista.

Nyttenkin olen suunnitellu PERSIKAN ja APRIKOOSIN hankkimista tähän puutarhaan. Ruotsissa ja Virossa näitä on ja Norjassa Sogne-vuonossa. Net kestää kyllä pakkasenkin kunhan maaperä ei ole liian vetinen.

Sitten on myös makeita pensaskirsikoita, jotkaminua kiinnostavat. Yksi erittäin hieno kirsikkapuu tässä minulla jo onkin. Nuot perineteiset suomalaiset, kun ovat kovin happamia.

Niin, että tämmöistä HYÖTYKASVITARHAA kasvimaineen kuvittelen ja havittelen... kuten tämän oksan ekasta viestistäni voi lukea. Jotenka kiinnostukseni taitaa pikkuisen erota em.nikkien... hmm kiinnostuksista.

Ei taida meistä tulla paria.

• joulupukki
        Alkon monopoli nurin kirjoitti:

mistä unikosta voi tehdä päätä sekottavaa teetä? mitä saa suomesta. tilasin trip-e 20kpl. kiinnostaako?

• kuin 2 marjaa

ehottomasti.

• Rankaisija II

Metsäpalowaara ja Tuisku.

• lempi

miehiä mulle ehdotettu *punastelee* ;)

• Minua ei sitten pariteta kenenkää kans (;

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      6737
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4182
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      184
      3410
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      17
      3356
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2417
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2415
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      25
      1952
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162