ketkä parhaiten nikeistä toisilleen sopivat?
parhaat parit
24
4473
Vastaukset
- niin nämä
sopivat: naang ja MMies?
- noi...
nikit rimmaa yhtään.
- naang
noi... kirjoitti:
nikit rimmaa yhtään.
Sitä yritetään tyhjätä muutamalla sanalla toisen kuukausien aherrus..;))))
- joka
vie kaikkia on adrian. Sille vaikka lempi, tai se inajotain, luulen kaikkien käyvän:D
- kannatan..
Adrian on usein huomattu Inan kanssa joten josko niistä kahdesta tulis jotain. ;)
- Wastaaja
kannatan.. kirjoitti:
Adrian on usein huomattu Inan kanssa joten josko niistä kahdesta tulis jotain. ;)
Inaa ja adrianleewerkuhnia lämpimästi.:)
Molemmilla luult. suht. samanlainen koulutustausta (vaikka koulutus EI jokaisessa tapauksessa & aina merkkaakaan suhteissa yhtään mitään), paljon yhteneväisiä puheenaiheita ja vahvaa kemiaa.
Romanssia kehiin, täällä vaaditaan.;) - Ehottomasti
Wastaaja kirjoitti:
Inaa ja adrianleewerkuhnia lämpimästi.:)
Molemmilla luult. suht. samanlainen koulutustausta (vaikka koulutus EI jokaisessa tapauksessa & aina merkkaakaan suhteissa yhtään mitään), paljon yhteneväisiä puheenaiheita ja vahvaa kemiaa.
Romanssia kehiin, täällä vaaditaan.;)Inaa ja adriania lämpimästi.
- sivustaseuranneelle
on tuisku ja metsäpalowaara
- Black Velvet
Lempi ja Yrmiö ....*grin*
Tiukkis ja höpsis yhteen... - mpw
Black Velvet kirjoitti:
Tiukkis ja höpsis yhteen.....siinolis kyllä pariskunta;D
- Wastaus
Black Velvet kirjoitti:
Tiukkis ja höpsis yhteen.....ja Yrmiön suhde voi olla ässä veto.;D
Mites se puhe yingista & jangistakin meni...;) - Wastaaja
..Metsäpalowaaralla synkkaa kyllä hyvin. Kenties siitä voisi kehittyäkin jotain?:)
*tahtoo nähdä romanssin*
- rusalka
Eikös KUKAAN ole minusta kiinnostunut? :(
- rusalka
että Almadan ja dauym sopis ihan hyvin yhteen. Justiisa jo eilettäin toinen luuli toisen tulleen luokseen.
- rusalka
HEH Ai niin, tää on miesten logiikka.
Mulla on kuulkaas pihassa lasti syyssyreniä ja Ludvig Späth- sireeniä. Sitten on kriikuna, keltainen luumu ja Pepi-päärynäpuu. Eikö täällä ketään puutarhanhoirosta kiinnostunutta miestä... ees sillein omena tai hernevarkaaksi...- Puskasta lataaja
Joskus oon kannabispuskia kasvatellut. Vaatii muuten enemmän viherpeukaloa kuin uskoisitkaan. :D
- rusalka
Puskasta lataaja kirjoitti:
Joskus oon kannabispuskia kasvatellut. Vaatii muuten enemmän viherpeukaloa kuin uskoisitkaan. :D
tartte 'kasvattaa', nehän kasvaa itekseen. Jotain unikkoa ja tupakkaa pitää kans kokeilla, niinkö? Kessua kasvatettiin ennen venhaan siellä sun täällä ja käärittiin ite sätkät. Onhan näitä kasvei, joista sais sauhut, uuttet, jauheet ja kuoret, siemenet ym., eikäs ole edes lailla kielletty niitten kerääminen tai kasvattaminen.
- Alkon monopoli nurin
rusalka kirjoitti:
tartte 'kasvattaa', nehän kasvaa itekseen. Jotain unikkoa ja tupakkaa pitää kans kokeilla, niinkö? Kessua kasvatettiin ennen venhaan siellä sun täällä ja käärittiin ite sätkät. Onhan näitä kasvei, joista sais sauhut, uuttet, jauheet ja kuoret, siemenet ym., eikäs ole edes lailla kielletty niitten kerääminen tai kasvattaminen.
Silokit ja madonlakit on parempia, kärpässieniä kukaan täyspäinen syö. Voihan niitä kasvattaa kotona harvinaisempiakin lajeja niinku Magic mushroom jne sekä kaktuksia. Ja takapihalle unikko kasvamaan, jota lypsää sitten aikansa kuluksi.Kotiviiniä käymään kannan viereen vielä, niin kyllähän sitä päänsä sekaisin saa jos vaan haluaa.
- rusalka
Alkon monopoli nurin kirjoitti:
Silokit ja madonlakit on parempia, kärpässieniä kukaan täyspäinen syö. Voihan niitä kasvattaa kotona harvinaisempiakin lajeja niinku Magic mushroom jne sekä kaktuksia. Ja takapihalle unikko kasvamaan, jota lypsää sitten aikansa kuluksi.Kotiviiniä käymään kannan viereen vielä, niin kyllähän sitä päänsä sekaisin saa jos vaan haluaa.
olen lähinnä kiinnostunut ja sitten taiteilijana nuista väreistä so. kukkasista ja erilaisista puiden lehvästöistä havuista.
Nyttenkin olen suunnitellu PERSIKAN ja APRIKOOSIN hankkimista tähän puutarhaan. Ruotsissa ja Virossa näitä on ja Norjassa Sogne-vuonossa. Net kestää kyllä pakkasenkin kunhan maaperä ei ole liian vetinen.
Sitten on myös makeita pensaskirsikoita, jotkaminua kiinnostavat. Yksi erittäin hieno kirsikkapuu tässä minulla jo onkin. Nuot perineteiset suomalaiset, kun ovat kovin happamia.
Niin, että tämmöistä HYÖTYKASVITARHAA kasvimaineen kuvittelen ja havittelen... kuten tämän oksan ekasta viestistäni voi lukea. Jotenka kiinnostukseni taitaa pikkuisen erota em.nikkien... hmm kiinnostuksista.
Ei taida meistä tulla paria. - joulupukki
Alkon monopoli nurin kirjoitti:
mistä unikosta voi tehdä päätä sekottavaa teetä? mitä saa suomesta. tilasin trip-e 20kpl. kiinnostaako?
- kuin 2 marjaa
ehottomasti.
- Rankaisija II
Metsäpalowaara ja Tuisku.
- lempi
miehiä mulle ehdotettu *punastelee* ;)
Minua ei sitten pariteta kenenkää kans (;
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326737- 394182
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843410- 173356
- 122417
- 302415
- 251952
- 1621946
- 301803
- 1051402