KÄÄNNETTY SUNDALLA
Viikonloppu-jalkapallo – Chrisin toimesta.
Pääministerin virka
Charlton - Bolton 2.50 - 2.85
Varmasti arvo on kotivoitolla. (2.50) Bolton on alkanut paremmin, kausi mutta me puhumme Boltonista. Ne voittavat vähän ja menettävät vähän, mutta niiden ryhmä on todennäköisesti heikompi kuin viimeiseksi maustaa. Niiden uusi allekirjoittaminen Q onni ei voisi nähdä tätä peliä, ja uusi allekirjoittaminen, on brittiläisiä epätodennäköistä, että Anelka toistaa juuri saavuttuansa tänään.
Paine on jo Charltonilla, sen jälkeen kun, kaksi erää. Mitään iso juttua, jonka ne menettivät W-kinkkuun ja miehittävät yhdistynyt, mutta ne eivät saa menettää tätä, ei kotiin pelaa uhkapelia. Traore, joka oli, punainen karstattu W-kinkkua vastaan, on takaisin huomenna. Perinteisesti Charltonilla on ongelmia Boltonin kanssa laaksossa, mutta niiden nykyisellä valmentajalla, Dowie, ei ole mitään tekemistä näillä aikaisemmilla tuloksilla. Minä pidän kotivoiton hinnasta. (2.50)
Fulham - Sheffield Utd 2.00 - 4.25
Toinen kotiin voittaa. (2.00) Fulham - Boltonin kohtaaminen pelissä (1-1) keskiviikko oli mahdollisuuksien kanssa hyvin harvojen saadessa pisteitä, tyypillinen Boltonin ottelu, toisin sanoen. U Sheffield pelaa Boltonia vastaan vähän kuin mutta ei läheskään myös ja Fulhamilla pitäisi olla niiden kauden ensimmäinen voitto.
Fulhamilla ei ole huolia ottelun edellä, vaan pelaajien trion täytyi irtautua heitto keskiviikkoa yhdistyneessä pelissä valkoisella uroshirvikujalla, S, ja valmentaja Warnock on todennäköisesti, olla pakotettu tekemään muutoksia. Toivottavasti vain niiden tavoite pisteidenlaskija tämä kaukana R Hulse on takaisin. Te tiedätte minun myyntikojunäkökohtani nyt - S älkää yhdistynyt ottako mitään todellista laatua etukäteen. Kotiin voittakaa. (2.00)
Liverpool - Läntinen kinkku 1.47 - 9.15
Kaksi FA - kuppifinalistit viimeiseksi maustavat, ja Liverpoolsin todennäköisiä on tietä lyhyt minun makuani varten. Liverpool ei ole lyönyt ylin vaihdetta, ja ehkä epävakaa tilanne keskimmäisessä idässä pelasti niiden mestarien liiga-statuksen. Mikään ei takaa, että Liverpool olisi välttänyt tappiota Maccabia vastaan, jos Maccabille oli myönnetty kotietu. Vain spekulointi. Liverpool jatkaa olemista ilman Riiseä ja Carragheria, mutta pitäisi saada Gerrardin takaisin jälleen. Uusi allekirjoittaminen D Kuyt voisi näytellä jotakin roolia.
L Bowyer ja Paintsil vaikuttaa kahdelta kauppa-allekirjoittamiselta., W-kinkkua varten Minä olen harvoin nähnyt Bowyerin leikkiä hänen nykyisellä vallallansa, ja Paintsil myös katsoi pilkulleen. Minun pitäisi ajatella, että Benayoun aloittaa Anfieldissa. W kinkku näytti vahvemmalta, kun hän käynnistyi jälkipuoliskossa keskiviikon aikana Watfordiin verrattuna. Ei voi käyttää tätä, 1.47, ja ehkä minä lyön vetoa W-kinkun puolesta aasialaisilla markkinoilla.
Manchesterin kaupunki - Arsenal 5.50 - 1.75
Kaupunki käytti 3 lakkolaista Portsmouthia vastaan, mutta se ei auttanut paljon. (0-0) aikaisemmin keskeytti Corradin tuotot tämän pelin takia, ja hän todennäköisesti liittyy Samarasiin etukäteen. On epätodennäköistä, että D Hamann tekee ensimmäisen alkunsa kaupunkia varten.
Arsenalin valmentaja Wenger osoittaa, että hänen täytyy aloittaa T Walcottin kanssa melko pian. Näyttää minulle, että nuori Walcott on vain Arsenalin lakkolainen kunnossa juuri nyt, ja Wengerillä ei ole varaa käyttää häntä sijaisena. Hän vaikutti, kun hän käynnistyi huvilaa vastaan viikko sitten, ja sama asia, keskiviikon aikana, D Zagrebiin verrattuna. Arsenalilla on niiden vammojen oikeudenmukainen osuus, mutta sekä Henry että G Silva on takaisin huomenna. Arsenalin pelaajat rakastavat peluukaupunkia, on niiden suuri rekisteri. Loppujen lopuksi minä valitsen, pois voittaa. (1.75)
Tottenham - Everton 1.73 - 5.50
Tottenhamin pelaajat eivät varsinaisesti masennu pelatakseen Evertonia myöskään. Tottenham on 7-3-0 valkoisella uroshirvikujalla Evertonia vastaan. Vakuuttava voitto Tottenhamin toimesta aiemmin tällä viikolla ja niiden suuri uusi allekirjoittaminen, Berbatov, teki hänen ensimmäisen maalinsa kannuksia varten. Minulle vakuutetaan, että Tottenhamin kannattajat pian unohtavat Midon. Tainiosta pidettiin enemmän kuin Zokorasta alusta pitäen.
Everton varoi siitä Blackburnia vastaan keskiviikkoa, mutta kun valmentaja Moyes heitti Cahillille ja Mc Faddenille jälkipuoliskossa, Everton tarttui peliin ja löysi loogisen tasaimen. Miten ihmeessä hän voi pitää Cahillin penkillä? Ei mikään Stubbs for Everon vaan sekä Valente että pato ovat käytettävissä. Huomenna minä tuen kotivoittoa kannuksia varten, mutta tämä hinta (1.73) on, merkittävä vähentää.
Watford - Manchester U 9.50 - 1.45
Yhdistynyt pelaa jotakin suurta jalkapalloa mutta tätä juuri nyt, 1.45, pois ei voitolla edusta mitään arvoa. Watfordia ei saada aliarvioida, ja niiden vahva, suora jalkapallo voi panna minkä tahansa puolen rytmin ulkopuolella. W kinkku on ohimenevä puoli, mutta ne saivat, ei aikaa pelata niiden tavallista jalkapalloa keskiviikon aikana Watfordia vastaan. Vähän kokematon oli melko tyypillistä, että, W, kinkku sai tasoittaa melkein heti Watfordin tavoitteen jälkeen. Yhdistynyt on vielä kerran ilman Rooneytä ja Scholesia, mutta niiden poissaolo ei estänyt yhdistynyt olemasta parempi kuin Charlton, 3-0. Minä ennustan, että molemmat ryhmät ovat tilannelevyllä, ja toivottavasti Watford saa. Hakkaavatko ne 9 retkeä yhdistynyt enemmän kuin kerran pappilatiellä? Kyllä ja niin muodoin minä tuen kotivoittoa. (9.50)
Wigan - Lukeminen 2.00 - 4.00
Ei mitään peliä Wiganille keskiviikkoa ja minä tuen Jewellin puolta huomenna. (2.00) ne olivat pisteen arvoinen Newcastlessa, ja katsoen niiden linjaa ylös silloin, ette tule mitään järkiin minun olla huolestunut niiden nykyisestä kaudesta. Niillä on laatu kaikissa niiden ryhmän osissa. Muuttumaton sivu huominen.
Lukeminen, jota Sonkon punainen olisi karstannut huvilapuistossa, ja tämä tosiasia todennäköisesti tarkosivat 3 pistettä huvilalle. Lukeminen enemmän kuin sovitettu huvila ennen hylkäämistä mutta Litan lähtiessä Gunnarssoniin lukemiselta hävisi niiden loukkaava sähkö, ja lukemista kannalta valitettavasti, huvila löysi voittajan jälkipuoliskosta. Huomenna Lita jatkaa etukäteen loukkaantuneen D Kitsonin ja Gunnarssonin sijasta sisällä Sonkolle. Minä tuen kotivoittoa. (2.00)
Astonin huvila - Newcastle 2.40 - 3.10
O'Neillin vaikutus tai onnekas jakso, minä en tiedä, mutta huvila jatkoi niiden positiivista alkua niiden kauteen voittamalla niiden kotikiintokalusteen lukemista vastaan. Voima on huvilan kanssa juuri nyt, ja lukemiinpelaaja Sonkon irtisanominen teki mahdolliseksi huvilan muuttaa pelin näkymää. Enkeli teki maalin, mutta se oli rangaistuspotku.
Newcastle pelasi UEFA:ta vastaan - kuppiottelu, torstai-iltana, mutta se ei ollut yksi kohtaamisista, niiden kestää. Minä löydän luovempia, rakentavia pelaajia Newcastlen ryhmästä (Parker ja rusinavanukas esimerkiksi), ja minun asenteeni tähän on X2:n ehdotus. Ameobia koskevat jotkut epäilyt - hänellä on 60-40, peluun mahdollisuus. Suuri allekirjoittaminen Newcastlelle, O Martinit, yksi nopeimmista lakkolaisista ympärillä. OK hän on tiedetty menettävän mahdollisuuden, tai kaksi, mutta hän, varma, voi siirtää hänen jalkansa. Hän kilpailee tästä ottelusta. Minä päädyn vetämiseen todennäköisimpänä tuloksena (3.25).
Blackburn - Chelsea 7.00 - 1.57
Kun Todd jo oli takaisin tällä viikolla, L Neillin tuotot tätä ottelua varten ja Blackburnin puolustus ovat koskemattomia jälleen. Ooijer on lähtenyt PSV for Blackburnista, ja hän on valmis pelaamaan.
Minä näin hyvin epätyypillisen Chelsean ryhmän ylös Middlesbroughissa. Niiden puolustus juuri lopetti toiminnan myöhään jälkipuoliskossa. Se hämmästytti täysin, miten merkitsemätön Pogatetz oli keskellä rangaistusaluetta, kun hän johti tasainta. Onko Chelsean pelaajilla motivaatio-ongelmia? Minä olen varma, että niiden valmentaja Mourinho voi muuttaa sitä. Te ette voita mitään otteluja pääministerin virjassa ilman paljon yritystä, ja sitä minä rakastan tästä liitosta. Robben ja Ballack toivottavasti selkä mestareille. Chelsea takaisin teiden voittamiseen, mutta henkilökohtaisesti minä en ole kiinnostunut tästä hinnasta. (1.57)
Middlesbrough - Portsmouth 2.20 - 3.50
Uusi kausi mutta sama vanha juttu Middlesbroughille. Ne katsoivat, pitää tietyistä haviäjistä, pari, UEFA - kuppikilpailut viimeiseksi maustavat mutta tekivät joitakin huomattavia toipumisia. Ne järkyttivät kirjaa jälleen, kun ne tekivät myöhäiset maalit Chelseaa vastaan eräänä päivänä. Kaiken muutettua paremmaksi, kun Viduka ja Cattermole kirjoittivat pelin jälkipuoliskoon.
Harmi-vetäminen (0-0) Portsmouthin toimesta pois M-kaupunkiin mutta hyvin hyödyllinen pois kohta kerhoa varten. Ne eivät ole myöntäneet vielä, ei mitään ihmettä, kun Redknapp on investoinut muutamia euroja puolustuksellansa. Haluten etukäteen? Ehdottomasti! Viduka ja Yakubu voisivat avata Portsmouthin puolustuksen, ja minä tuen kotivoittoa. (2.25)
Ranskalainen liiga
Lorient - Nantes 2.50 - 3.40
Minä pidän enemmän kotivoitosta tässä kilpailuottelussa. (2.50) todellisessa perinteessä tulokkaat, Lorient, ovat alkaneet melko vahvasti, kausi. Viime viikolla ne vetivät ne vaikea pois, peli linssin kanssa, Lorientin kanssa, parempi puoli. Aikaisemmin se voitto PSG:ta ja tappiota vastaan Bordeauxiin verrattuna. Huomenna sekä Ciani että Mansouri palaavat niiden keskeytyksistänsä, mutta Fiorese pysyy vamma-epäilynä. Hän ei pelannut linssiä vastaan.
Nantesilla ei ole mitään äsken, hyvin dokumentoitu viime viikolla niiden kehnossa kodissa Troyesin kanssa, vetäminen. Ne ovat ilman lakkolaistansa Diallo, ja kaikki niiden säännölliset puolustajat, Cubilier, Cetto ja Signorino ovat merkittäviä vamma-epäilyjä. Ehkä yksi niistä voisi pelata. Minä luotan kotijoukkueeseen! (2.50)
Lille - Bordeaux 2.35 - 3.60
Pitäisi Bodmerin ja Keitan kannattaa takaisin Lilleä, mutta ne ovat ilman Gygaxia, Schmitziä ja Debuchyä. Ne pelasivat keskiviikon UEFA:ta - kuppipeli Makedoniassa mutta pikemminkin kävely puistossa. Jo edellä, 3-0 valmentaja Puel voisi pyörittää ryhmäänsä alempia vastustajia vastaan.
Bordeaux menetti Lyonille viime viikolla, mutta ne tarjosivat vahvan suorittamisen. Minä luulen, että Lyonin ryhmän leveys päätti tuloksen, kun 3 sijaista oli osallisena myöhäisessä voittoisassa tavoitteessa. Minulla ei ole mitään Bordeauxia vastaan. On oikeudenmukaista, että Lille on todennäköisesti voittajat useimpia kerhoja vastaan Euroopassa niiden kotikiintokalusteissansa. Chamakh, Darcheville, Mavuba ja Jemmali ovat istuneet ulos valmentautumista tällä viikolla, mutta minun pitäisi ajatella, että ne voivat, leikki, tulee lauantaina. Lille silloin! (2.35)
Nancy - Auxerre 2.40 - 3.50
Minä ennustan, että Nancy voittaa ne kotiin, 3., voitto, pyörimisellä.(2.40) Nancy Puygrenierille on, sopii leikkiin, Biancalani, takaisin, mutta Duchemin erotetaan määräajaksi. Vielä ei Kim eikä Sarkisian. Auxerre kaipaa keskeytettyä lakkolaista Akale. Auxerre pelasi paluujalkaa keskiviikkoa Belgradin puoleen verrattuna. 0-1 alempana niiden valmentajan täytyi käyttää parasta lähtöviivaansa loppuun. Tämä tosiasia todennäköisesti tekee Auxerren vähemmän kilpailevaksi sunnuntaina. Se on tapahtunut aikaisemmin, ja minun täytyy sanoa, että Auxerre on ollut pettymys kaukana, tämä. OK OFK Belgrade ei tajunnut niitä, 5-1. Niiden kotiottelun häviäminen Marseillea vastaan, 0-3, suuren yleisön edessä oli, merkittävä vähentää kerhoa varten. Nancy on usein vahvempi, kuin me haluamme uskoa. Kotiin voittakaa! (2.40)
Mestaruus
Susit - Luton 2.10 - 4.00
Minä pidän hinnasta, pois voittaa. (4.00) viime kerralla, minä näin, että susienpeluu oli 2 viikkoa sitten, joka kun ne hävisivät kotiottelunsa Prestonin kanssa 1-3. Ne olivat pelkistäen säälittäviä, Prestonin puolen kanssa heikentyi täysin halliten juttua. Susit ovat juuri myyneet ne, jättivät takaisin L Naylorin keltin kielelle. Mitä minä voin sanoa? Hän oli ehdottomasti huonoin soitin heitolla Prestonin kiintokalusteessa. C Mulgrew on liittynyt suseihin keltin kielestä ja C Cortista edotustilaltansa, tuotot. Bothroydillä on myöhäinen kuntokoe. Luton saa pelaajien trion peruuttamaan valmennuksessa, M Heikkinen, S Robinson ja W Feeney ja ne ovat kaikkia taistossa tätä peliä varten. Minä pidän Lutonista - luotettavat tavoite-pisteidenlaskijat sekä kotiin että pois. Susit ovat vain toistaiseksi voineet saada enintään ottelussa, maali, tämä kausi. Minä annan pois, voittaa mahdollisuuden. (4.00)
Kohentakaa - Plymouth 2.10 - 3.50
Kiehtova kiintokaluste ja minä tuemme kotivoittoa. (2.10) miksi vehkeillen? T Pulis, joka valmentaa, kohentaa, oli Plymouthin johtaja viimeiseksi, kaudella ja Plymouthilla on pohjimmiltaan sama ryhmä pelaajia, tämä kausi. Bangoura pelasi varastoja hyväksi, kohentaa keskiviikkoa, mutta hän ei ole todennäköisesti valmiina tähän tehtävään. Higginbotham voisi esiintyä jälleen näkyvästi. Plymouth on kadottanut niiden viimeiset 2 kotiottelua. Ensin kotona keskiviikon puoleen loppuunkulunut S ja sitten Walsallia vastaan kuppipelissä. Nalis on sopiva jälleen ja voi saada hänet alkamaan sijoittaa takaisin tätä peliä varten. Tulkaa toukokuussa, minä oletan, kohentaa olla noin 10-20 pistettä Plymouthin edellä. Kohentakaa silloin! (2.10)
Cardiff - Birmingham 2.50 - 2.80
Minä en arvele, että vetämistä voidaan välttää täällä. (3.20) pöydän pää-yhteenotto, molemmilla puolilla, 3-1-0 sen jälkeen kun 4 jalkapallon erää. Birminghamilla on tietenkin vahvempi ryhmä, mutta Cardiffilla on kotietu, ja ehkä, paras muoto. Vielä minä olen enemmän X2:n ratkaisuun! Cardiff kaipaa keskeytettyä puolustajaa, D, kukkaro, jälleen, R Johnsonin toimiessa sijaisena. Gilbert on merkittävät huolet, ja Kamara voi pelata alusta pitäen jälleen. Birminghamilla on entinen Cardiffin lakkolainen saatavilla jälleen, Jerome. Minä tuen vetämistä. (3.20)
La Liga
Jotenkin epätoivoinen ensinnäkin. Niin monet uudet pelaajat suurimmassa osassa liga?n puolista mutta ei ei syytä huoleen, Barcelona ja Real Madrid näyttävät vahvalta, kyllä, päätä pidempi loppuosaa repusta. Minä myönnän kuitenkin, että Joaquin oli erinomainen allekirjoittaminen Valencialle. Aguirre, entinen Osasunan valmentaja määräilee Madridia. Pitäisi ajaa kerho-yli 100 mailia tunnissa hyvä. Vielä Barcelona ja R Madrid ovat liian vahvoja.
Deportivon la Coruna - Todellinen Zaragoza 2.05 - 3.80
Minä menen kotivoittoa varten. (2.05) minä pidän joistakin uusista Corunan pelaajista, Lopo, J Rodriguez, Rodri, Arbeloa, ja edellä, kaksi hyökkäysasetta, Riki ja Bodipo. Ne voittivat Milanon ystävyysottelussa muutama viikko sitten, 3-0, näiden uusien nimien kanssa, hyvin kovin mutkikas.
R Zaragoza on allekirjoittanut myös joitakin jännittäviä pelaajia, niiden joukossa, Aimar, D'Alessandro, Juanfran ja Sergio. Individualistit pitävät Aimarista ja D'Alessandrosta todennäköisesti, ajan kanssa tarveaika sopeutua mutta Zaragoza voisi olla houkutteleva puoli. Nyt minä pidän enemmän La Corunasta. (2.05)
Atletic Bilbao - Todellinen Sociedad 2.10 - 3.80
Baskikilpailu ja minä valitsemme kotivoiton. (2.10) minulla on., minun epäilyni Sociedadin tämän version suhteen Ne ovat menettäneet pelaajia kuten Nihatia, M Gonzalezia ja Gabilondoa ja M Skouboa, Garitanoa, ehkä Jauregi ja D Rivas loukkaantuvat ulkona. Uusit? Katsotaanpa, tämä D Rivas, Gerrardo ja Juanito muun muassa. Ei mikään hienoa. Bilbao on allekirjoittanut Gabilondon Sociedadilta, J Martinezilta ja Sarriegilta, ynnä uusi valmentaja. Paremmin Bilbao sunnuntaina. (2.10)
Espanyol - Gimnastic 1.80 - 5.00
Minun täytyy tukea yhtä tulokkaista, Gimnastic. (5.00) paljon siirtoja kauden edellä. Gil, Caceres, Makulula, Portillo, Generelo, Matellan ja Ruz ovat joitakin uusista Nasticin pelaajista. Espanyol kaipaa loukkaantunutta Tamudoa mutta pitäisi olla Rufete,Lacruz ja Moha yhdentoista alkupalan joukossa sunnuntaina. Kaikki 3 uusi kerhoon. Espanyolin ilme tarkoitti taistellakseen, myös Gimnastic, mutta harvoin, ei tuo, typerä tukea tulokkaita tässä vaiheessa kaudesta. Pois voittakaa! (5.00)
Valencia - Todellinen Betis 1.62 - 6.20
Kotiin voittakaa, mutta ei erityisen hyvä hinta. (1.62) köyhä Betis ne ovat juuri myyneet Joaquinin Valencialle, ja hän on osa niiden ryhmää tätä ottelua varten. Viime vuonna ne menettivät Oliveiran ja nyt Joaquinin. Dani ja Xisco todennäköisesti perustavat etupuolta Betisille Maldonaldon ollessa juuri perässä.
Valencia tekee niin, erittäin todennäköinen ala, sama linja, sunnuntailla, kuin, Salzburgiin verrattuna, keskiviikkoa. Voisi olla, jossa C Torres saa Anguloa. Joaquin penkillä. Todennäköinen kodin voitto. (1.62)
Minä normaalisti ehdottaisin Barcelonaa pois C Vigoa vastaan, voitto. (1.70) Barca on loistavassa muodossa, mutta ne pelaavat tätä Supercupin finaalia Sevillaa vastaan tänään, perjantai, ja tämä finaali on vähän huolet liittoensi-illan huomioon ottaen. C Vigo on allekirjoittanut muutamat mutta ei minkään poikkeuksellista. Guayre Villarrealilta, Neneltä ja Tamasilta. Tehkää, mistä te pidätte, mutta Barca näyttää olevan pistänyt ylivaihteeseen alusta pitäen, tämä kausi. Juuri havaitsi, että C Vigo kohtaa Barcelonan, maanantai-iltana. Tämä antaa Barcelonalle ylimääräisen päivän, ja todennäköisesti, parempi voittoisa mahdollisuus.
Chris.
EEKEND SOCCER
4
239
Vastaukset
- Olf
Aika hauska! Hyvä kun sain henkeä kun luin tota, pisti naurattamaan! :)
- repssss
täällä onkin nähty näitä hemmetin voitto1, tietäjä1 sun muita lässyttäjiä, joiden vinkit ovat niin kaukana todellisuudesta että huh huh.
mutta kun tuota luki niin aina välillä hymy pääsi suusta (lukeminen, susit).
vihjeetkin ihan ok vaikka kaikkea en tajunnutkaa.
- onneton suomennos
Ei tuosta saa kyllä mitään selvää eli kannattaa suunnistaa itse pääsivulle ja lukea englanninkielinen teksti.
Itse poimin Atlhetic bilbaon ja deportivon kotivoitot.- .....
Ihmettelen miksi piti ylipäänsä olla suomentavinaan, jos haluaa olla hyödyksi. Jokainen varmasti osaa englantia sen verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179