Paska paikka

kuollut kaupunki

Vammala tosi kuollut kaupunki, ei mitään toimintaa iltaisin ,no jaa kapakit, neki tyhjiä ja tarjoiliat huijareita, seurahuoneella ainaskin, varoitan!!!!!!!!!

23

1184

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vammala on kaamea paikkakunta. Kävin siellä kerran vessassa. Pöntössä oli pökäle valmiina.

• Anonyymi00001

Nyt voit huoleti tulla uudelle reissulle Vammalaan. Se vanha pökäle on jo käyty huuhtomassa alas.

Täällä ei asioiden kanssa aikailla. Asiakaspalautteet vuodelta 2006 asti otetaan heti huomioon.

• Anonyymi00007

jappu permo oli käynyt kakilla

• Anonyymi00002

Haisoo

• Anonyymi00003

Asuin jokusen vuoden Helsingissä ja Turussa, se riitti, palasin takaisin.

• Anonyymi00005

En oo vammalas koskaan käynykkää

• Anonyymi00006

Mutta Hoikkalan on usein Vammalassa käynyt.

• Taisi olla vakivieras.

• Anonyymi00009

Kertoohan sen jo nimikin VAMMALA

• Anonyymi00010

Kukaan vammalalainen ei ole koskaan, ei sekuntiakaan eikä missään paikassa tai minään hetkenä, ei ole ikinä häpeillyt oman kotipaikkakuntansa Vammalan nimeä.

Vaikak menisi Helssingin herrojen pintapaikkaan tai sitten minne vaan räkälään, niin aina voi sanoa ylpeänä, että minä olen Vammalasta kotoisin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kukaan vammalalainen ei ole koskaan, ei sekuntiakaan eikä missään paikassa tai minään hetkenä, ei ole ikinä häpeillyt oman kotipaikkakuntansa Vammalan nimeä.

Vaikak menisi Helssingin herrojen pintapaikkaan tai sitten minne vaan räkälään, niin aina voi sanoa ylpeänä, että minä olen Vammalasta kotoisin.

Puhu vaan omasta puolestas! Ihan saatanan kummallinen paikannimi!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Puhu vaan omasta puolestas! Ihan saatanan kummallinen paikannimi!

KIITOS!!

• Anonyymi00013

Tuttu Vammala ja Vammalan keskusta pukkaa useimmilla vammalalaisilla edelleenkin puhekieleen, kun kerrotaan missä ollaan ja minne mennään.

Kukaan ei sano menevänsä Sastamalaan ostoksille, vaan Vammalaan mennään.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tuttu Vammala ja Vammalan keskusta pukkaa useimmilla vammalalaisilla edelleenkin puhekieleen, kun kerrotaan missä ollaan ja minne mennään.

Kukaan ei sano menevänsä Sastamalaan ostoksille, vaan Vammalaan mennään.

Jos olet Vammalassa syntynyt ja elämäsi 30-40 ensimmäistä vuotta Vammalassa asunut ja kasvanut. Niin kyllä se ottaa sen uuden 30-40 vuotta, että kodistaan alkaa puhumaan Sastamalana. Ja osaa ei ala siltikään. Nuoremmalla sukupolvella taittuu sanoa Sastamala.

Mie käytän vain Sastalamaa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos olet Vammalassa syntynyt ja elämäsi 30-40 ensimmäistä vuotta Vammalassa asunut ja kasvanut. Niin kyllä se ottaa sen uuden 30-40 vuotta, että kodistaan alkaa puhumaan Sastamalana. Ja osaa ei ala siltikään. Nuoremmalla sukupolvella taittuu sanoa Sastamala.

Mie käytän vain Sastalamaa.

KIITOS!!

• Anonyymi00016

KOHTA 20 V. ON JO VAMMALAA KUTSUTTU SASTAMALAKSI. MENITKÖ SINÄ ETUKENOSSA SASTAMALAAN?? KERRO OMAT KOKEMUKSESI OMASTA VAMMALA VS. SASTAMALA NIMEN KÄYTÖSTÄ V. 2026. JAKAMALLA KOKEMUKSESI AUTAT KYSYJÄÄ JA SEURAAJIA JA KAUPUNKIA ULKOKEHÄLTÄ SEURAAVIA. KIITOS!!

• Anonyymi00017

KIITOS!!

• Anonyymi00018

VAMMALA EI OLE TOSI KUOLLUT KAUPUNKI EIKÄ MYÖSKÄÄN PASKA PAIKKA. VAMMALASSA SASTAMALALAISET NAUTISKELEVAT ETUKENOSSA HERKULLISTA SASTAMALA LOUNASTA V. 2026. LÄÄKKEET, SMEGMA JA PURTE OVAT NE TÄRKEIMMÄT MICHELIN RAVINTOLAT SASTAMALASSA V. 2026. KIITOS!!

• Anonyymi00019

KIITOS!!

• Anonyymi00020

KIITOS!!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

KIITOS!!

KIITOS!!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

KIITOS!!

KIITOS!!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

KIITOS!!

KIITOS!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      848
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      133
      556
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    Aihe