Vammala tosi kuollut kaupunki, ei mitään toimintaa iltaisin ,no jaa kapakit, neki tyhjiä ja tarjoiliat huijareita, seurahuoneella ainaskin, varoitan!!!!!!!!!
Vastaukset 23
Vammala on kaamea paikkakunta. Kävin siellä kerran vessassa. Pöntössä oli pökäle valmiina.
- Anonyymi00001
Nyt voit huoleti tulla uudelle reissulle Vammalaan. Se vanha pökäle on jo käyty huuhtomassa alas.
Täällä ei asioiden kanssa aikailla. Asiakaspalautteet vuodelta 2006 asti otetaan heti huomioon. - Anonyymi00007
jappu permo oli käynyt kakilla
- Anonyymi00002
Haisoo
- Anonyymi00003
Asuin jokusen vuoden Helsingissä ja Turussa, se riitti, palasin takaisin.
- Anonyymi00005
En oo vammalas koskaan käynykkää
- Anonyymi00006
Mutta Hoikkalan on usein Vammalassa käynyt.
- Anonyymi00009
Kertoohan sen jo nimikin VAMMALA
- Anonyymi00010
Kukaan vammalalainen ei ole koskaan, ei sekuntiakaan eikä missään paikassa tai minään hetkenä, ei ole ikinä häpeillyt oman kotipaikkakuntansa Vammalan nimeä.
Vaikak menisi Helssingin herrojen pintapaikkaan tai sitten minne vaan räkälään, niin aina voi sanoa ylpeänä, että minä olen Vammalasta kotoisin. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kukaan vammalalainen ei ole koskaan, ei sekuntiakaan eikä missään paikassa tai minään hetkenä, ei ole ikinä häpeillyt oman kotipaikkakuntansa Vammalan nimeä.
Vaikak menisi Helssingin herrojen pintapaikkaan tai sitten minne vaan räkälään, niin aina voi sanoa ylpeänä, että minä olen Vammalasta kotoisin.Puhu vaan omasta puolestas! Ihan saatanan kummallinen paikannimi!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestas! Ihan saatanan kummallinen paikannimi!
KIITOS!!
- Anonyymi00013
Tuttu Vammala ja Vammalan keskusta pukkaa useimmilla vammalalaisilla edelleenkin puhekieleen, kun kerrotaan missä ollaan ja minne mennään.
Kukaan ei sano menevänsä Sastamalaan ostoksille, vaan Vammalaan mennään. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuttu Vammala ja Vammalan keskusta pukkaa useimmilla vammalalaisilla edelleenkin puhekieleen, kun kerrotaan missä ollaan ja minne mennään.
Kukaan ei sano menevänsä Sastamalaan ostoksille, vaan Vammalaan mennään.Jos olet Vammalassa syntynyt ja elämäsi 30-40 ensimmäistä vuotta Vammalassa asunut ja kasvanut. Niin kyllä se ottaa sen uuden 30-40 vuotta, että kodistaan alkaa puhumaan Sastamalana. Ja osaa ei ala siltikään. Nuoremmalla sukupolvella taittuu sanoa Sastamala.
Mie käytän vain Sastalamaa. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos olet Vammalassa syntynyt ja elämäsi 30-40 ensimmäistä vuotta Vammalassa asunut ja kasvanut. Niin kyllä se ottaa sen uuden 30-40 vuotta, että kodistaan alkaa puhumaan Sastamalana. Ja osaa ei ala siltikään. Nuoremmalla sukupolvella taittuu sanoa Sastamala.
Mie käytän vain Sastalamaa.KIITOS!!
- Anonyymi00016
KOHTA 20 V. ON JO VAMMALAA KUTSUTTU SASTAMALAKSI. MENITKÖ SINÄ ETUKENOSSA SASTAMALAAN?? KERRO OMAT KOKEMUKSESI OMASTA VAMMALA VS. SASTAMALA NIMEN KÄYTÖSTÄ V. 2026. JAKAMALLA KOKEMUKSESI AUTAT KYSYJÄÄ JA SEURAAJIA JA KAUPUNKIA ULKOKEHÄLTÄ SEURAAVIA. KIITOS!!
- Anonyymi00017
KIITOS!!
- Anonyymi00018
VAMMALA EI OLE TOSI KUOLLUT KAUPUNKI EIKÄ MYÖSKÄÄN PASKA PAIKKA. VAMMALASSA SASTAMALALAISET NAUTISKELEVAT ETUKENOSSA HERKULLISTA SASTAMALA LOUNASTA V. 2026. LÄÄKKEET, SMEGMA JA PURTE OVAT NE TÄRKEIMMÄT MICHELIN RAVINTOLAT SASTAMALASSA V. 2026. KIITOS!!
- Anonyymi00019
KIITOS!!
- Anonyymi00020
KIITOS!!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
KIITOS!!
KIITOS!!
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
KIITOS!!
KIITOS!!
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
KIITOS!!
KIITOS!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540