Juon keskimäärin n. neljänä päivänä viikossa ja vähintään 15 kaljaa. Onko toi jo epäterveellistä ?
Juonko liikaa olutta??
13
3374
Vastaukset
- Et ole oikeasti noin typerä
"Juon keskimäärin n. neljänä päivänä viikossa ja vähintään 15 kaljaa. Onko toi jo epäterveellistä ?
- Oku
kaivataa. Eihän tuo ole kuin vajaa 4pulloa 4iltana viikossa. Itsellänikin menee tuon verran pelkästään saunaolutta viikon aikana ja lääkärin mukaan olen loisto kunnossa. Veriarvot on erinomaiset ja kunto riittää melkein maratonin taivaltamiseen.
Minä en näe vielä noissa määrissä mitään epäterveellistä - Ymmärsin sen niin
Oku kirjoitti:
kaivataa. Eihän tuo ole kuin vajaa 4pulloa 4iltana viikossa. Itsellänikin menee tuon verran pelkästään saunaolutta viikon aikana ja lääkärin mukaan olen loisto kunnossa. Veriarvot on erinomaiset ja kunto riittää melkein maratonin taivaltamiseen.
Minä en näe vielä noissa määrissä mitään epäterveellistäeli juo 4 x 15 olutta.
- jatka vaan
samalla linjalla, ja ei ainakaan sinun eläkkeistäsi tarvitse huolehtia...
Todellisuudessa - juot aivan liian paljon, maksasi sanoo poks' ja haimasi alkaa viheltää.
Ei ole kuin ajan kysymys milloin saat ensimmäiset oireet, ja voi olla, että oletkin jo saanut...ei hyvältä näytä. - pitää
kysyä juoko liikaa, niin silloin juo liikaa...
- laatutietoinen
... muuten sanottu OIKEASTI! Asia taitaa silti olla hieman ihmiskohtainen imujen suhteen ja että mikä määrä kellekin. Totuus on silti se, että ihmiskeho ei kestä ylettömiäkään sekään.
- seeman
illassa on kyllä ehkä liikaa. Itse pitäisin 1-2 litraa per ilta vielä normaalina varsinkin jos sitä ei juoda humalahakuisesti vaan esim. litra ruoan kanssa ja litra telkkaa katsellessa.
- toinen88
et kerralla juo yli neljää kaljaa niin se ei ole epäterveellistä.(jostain lehdestä luin) yhen tai parin kaljan juominen on jopa terveellistä. eli et juo liikaa.
- se toki
liikaa. Kolme pulloa päivässä olisi suositeltava määrä.
- -----------
Juot mitä ilmeisimmmin neljänä päivänä viikossa liikaa kuraa. Osta kunnon laatukaljoja vaikka kerran viikossa niin elämä voittaa.
- laatutietoinen
... juttu täällä on koettu. Onneksi katkesi koko kierre siihen, kun sairastuin flunssaan. Aloin miettimään asioita, kun iski huono ja sairas olo. Nykyään kuljen koirani kanssa 1 - 1.5 tunnin kävelylenkkejä ja sen päätteeksi juon 2 keskaria... korkeintaan kolme... välillä en yhtäkään. Sinun kannattaa muuten oikeasti alkaa miettimään tuota oluenjuontikulutustasi... näin ainakin itse tein enkä kadu pätkääkään valintaani. Absolutistina ei tarvi olla, mutta vähennä imua.
- Naukkaaja
Niinhän se on, että helpolla sitä rentoutuu alkoholin merkeissä, kun on rankka päivä takana, tai vittuuntunut ja väsynyt olo, eikä huvita rehkiä. Kalja pari tekee terää, useampikin ja kiva, kun hiprakka päällä, eikä tartte murehtia mitään muuta, mieli rento ja tekee mieli soitella kaikille. Työpäivä kuitenkin huomenna ja viimeisen kaljan jälkeen alkaa vituttaa, kun pitää lopettaa ja huomenna kello soimaan, eikä olekkin vittumaista, vaihdetaan yhdessä viimeinen olut pariin punnerukseen ja myönnetään tissuttelumme....
- keskenäs...
Naukkaaja kirjoitti:
Niinhän se on, että helpolla sitä rentoutuu alkoholin merkeissä, kun on rankka päivä takana, tai vittuuntunut ja väsynyt olo, eikä huvita rehkiä. Kalja pari tekee terää, useampikin ja kiva, kun hiprakka päällä, eikä tartte murehtia mitään muuta, mieli rento ja tekee mieli soitella kaikille. Työpäivä kuitenkin huomenna ja viimeisen kaljan jälkeen alkaa vituttaa, kun pitää lopettaa ja huomenna kello soimaan, eikä olekkin vittumaista, vaihdetaan yhdessä viimeinen olut pariin punnerukseen ja myönnetään tissuttelumme....
Vaihda keskenäs...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875