Hyökkäys Taido sivuille

13

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

      ...jolla on suurinpiirtein samanikäinen tytär joka tuossa kuolleena kuvassa köllii. Elkäähän kattoko jos ei tee mieli koko päivää yrittää unohtaa...

      Sanoisinpa että minulle moinen aiheuttaa täsmälleen päivastaisen reaktion kuin mitä ehkä haetaan alkuperäisen tekijän toimesta?

      ***

      • Jos luitte mukana olleet linkit oli islam kriittisessä keskustelussa mukana Taidoka, joka teki eroa kamikaze sotilaan ja terroristin välillä.

        Keskustelu oli aloitettu 19.8.2006

        Tänään 26.6.2006 radikaali-islamistit olivat hyökänneet Suomen Taidoliiton sivustoa vastaan ja tällaista propagandaa sinne tunkeneet.

        Ymmärtänette huolestumiseni.

        Kirjoitin tämän maailman menoa palstalle myös, mutta ilmeisesti typerä sheriffi ei ollut ymmärtänyt asian ydintä ja viestini oli poistettu.

        Taas Kee:lle pisteet


      • SEEMOS
        JuudasPastori kirjoitti:

        Jos luitte mukana olleet linkit oli islam kriittisessä keskustelussa mukana Taidoka, joka teki eroa kamikaze sotilaan ja terroristin välillä.

        Keskustelu oli aloitettu 19.8.2006

        Tänään 26.6.2006 radikaali-islamistit olivat hyökänneet Suomen Taidoliiton sivustoa vastaan ja tällaista propagandaa sinne tunkeneet.

        Ymmärtänette huolestumiseni.

        Kirjoitin tämän maailman menoa palstalle myös, mutta ilmeisesti typerä sheriffi ei ollut ymmärtänyt asian ydintä ja viestini oli poistettu.

        Taas Kee:lle pisteet

        Jos asialla on tosiaan ollut fundismuslimi(t) Niin olemme jo syvemmällä suossa kuin olen osannut kuvitellakaan.... :(


      • Tristar
        JuudasPastori kirjoitti:

        Jos luitte mukana olleet linkit oli islam kriittisessä keskustelussa mukana Taidoka, joka teki eroa kamikaze sotilaan ja terroristin välillä.

        Keskustelu oli aloitettu 19.8.2006

        Tänään 26.6.2006 radikaali-islamistit olivat hyökänneet Suomen Taidoliiton sivustoa vastaan ja tällaista propagandaa sinne tunkeneet.

        Ymmärtänette huolestumiseni.

        Kirjoitin tämän maailman menoa palstalle myös, mutta ilmeisesti typerä sheriffi ei ollut ymmärtänyt asian ydintä ja viestini oli poistettu.

        Taas Kee:lle pisteet

        en edes älynnyt lukea kun suljin kauhusta kankeana koko foorumin. Mulla on todellakin heikommat hermot kuin tajusinkaan.

        ***


      • profossi
        SEEMOS kirjoitti:

        Jos asialla on tosiaan ollut fundismuslimi(t) Niin olemme jo syvemmällä suossa kuin olen osannut kuvitellakaan.... :(

        Enkös minä sitä sanonut. Mutta kun ei oteta vakavasti tarpeeksi ajoissa niin ei oteta.


    • SilitysrautaMikko

      Terroristit ovat huomanneet kuinka länsi voitetaan puolelleen. Kuitenkin, tiukanpaikan tullen voisi näyttää sen kurkunviiltely videon jossa jenkki-mieheltä leikataan elävältä pää pois. Aivan kamalaa katsottavaa - sen jälkeen ei voi kuin puhdistaa aseensa ja alkaa tähtäilemään katujemme huivipäitä.

      • Lörppö mieli

        muna vai kana? Kuka aloitti ensin? Paskanko väliä...eikö nyt vain voitais sopia että ihmisiä ei saa tappaa.


      • peri(n)uskoton

        osoittautui sitten väärennökseksi. Sen oli tehnyt
        joku jenkki kauhufriikki ja siitä oli suuri kohu
        aikoinaan..


    • muutama meistä jaksaa kaivaitua pintaa syvemmälle- Linkkini tarkoitus ei ollut tuoda esille inhorealismia. Ajautusmaailmalla saman tyylisiset ihmiset ovat kaivaneet pintaa syvemmältä ja eirityisesti luodut harhat, jossa JuudasPastoria ei lueta pitemmälle eivät ole oikein. Laitoin linkkini siinä toivossa, että ne luetaan. - No ei luettu!
      Ensimmäinen keskusteluni viittasi islamilaiseen ekspansioon. Viittasin keskustelussa sivumennen itsekkin aikanaan budolajin harrastajana Taidoon. Sain: kunnioitus sinne; alan veteraanin mukaan keskusteluun. Sääli että näin kävi homma menee rikostutkintaan, mutta on tosin turha.

      Enirolle homma kunnioitettavaa kun meitä näköjään seurataan. JuudasPastori silti jatkaa nimimerkillänsä kunnes kunnioitettavat ateistit minutkin teisti korkkaa...

      • Seemiläiset sepot

        Johan oli hienoa retoriikkaa yhdessä kirjoittamassasi linkissä, kateeksi käy.

        Mutta kysymys: Mitäköhän arabimaailmassa tapahtui ja milloin, kun se luisui siihen pisteeseen missä se nyt on?


      • Seemiläiset sepot kirjoitti:

        Johan oli hienoa retoriikkaa yhdessä kirjoittamassasi linkissä, kateeksi käy.

        Mutta kysymys: Mitäköhän arabimaailmassa tapahtui ja milloin, kun se luisui siihen pisteeseen missä se nyt on?

        otsikkosi "retoriikkaa" lienee hyvä lähestymistapa.

        Saattaa olla, ainakin oman elämänkokemukseni perusteella, että äänekkäimmmät ovat yleensä se marginaali.

        Kyse on propagandasodasta, yhtä vähän kuin "In God we trust" poppoo on pihalla, niin yhtä pihalla on naapurikin.

        Ja siinä sivussa viaton ateisti yrittää suojella ihmisyyttä, lisääntyä kuten kunnon eläimen tuleekin, kehittyä.

        Sopeutuvin menestyy, kertoo evoluution historia.

        Olemmeko me ateistit yhtä hyviä kuin siilit, krokotiilit ja rota, jää nähtäväksi.


      • Seemiläiset sepot
        Nas.se kirjoitti:

        otsikkosi "retoriikkaa" lienee hyvä lähestymistapa.

        Saattaa olla, ainakin oman elämänkokemukseni perusteella, että äänekkäimmmät ovat yleensä se marginaali.

        Kyse on propagandasodasta, yhtä vähän kuin "In God we trust" poppoo on pihalla, niin yhtä pihalla on naapurikin.

        Ja siinä sivussa viaton ateisti yrittää suojella ihmisyyttä, lisääntyä kuten kunnon eläimen tuleekin, kehittyä.

        Sopeutuvin menestyy, kertoo evoluution historia.

        Olemmeko me ateistit yhtä hyviä kuin siilit, krokotiilit ja rota, jää nähtäväksi.

        Onhan toki islam sisältänyt aina tuon sharialain ja toisten uskonnonharjoittajien polkemisen, mutta Euroopan käpristellessä ahdasmielisessä uskonnollisuudessaan keskiajan alkupuolella ja puolivaiheilla, arabeilla oli kadehdittavaa kulttuurielämää ja tieteiden harrastusta. Juutalaiset ja kristityt kauppiaat olivat menestyviä vaikka eivät valtion johtoon koskaan päässeetkään.

        Toiseksi muistan 1970-luvun lopun tapahtumia. Tuolloin kääntyi kelkka erityisen raskaasti fundamentalismiin Iranissa. Pian se sai kannatusta siellä täällä arabimaailmassa.


      • Seemiläiset sepot
        Nas.se kirjoitti:

        otsikkosi "retoriikkaa" lienee hyvä lähestymistapa.

        Saattaa olla, ainakin oman elämänkokemukseni perusteella, että äänekkäimmmät ovat yleensä se marginaali.

        Kyse on propagandasodasta, yhtä vähän kuin "In God we trust" poppoo on pihalla, niin yhtä pihalla on naapurikin.

        Ja siinä sivussa viaton ateisti yrittää suojella ihmisyyttä, lisääntyä kuten kunnon eläimen tuleekin, kehittyä.

        Sopeutuvin menestyy, kertoo evoluution historia.

        Olemmeko me ateistit yhtä hyviä kuin siilit, krokotiilit ja rota, jää nähtäväksi.

        Näin jälkeenpäin vasta älysin tämän:

        "ei ehkä luisunut"...

        Järki jäässä mulla on...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe