Haluan tehdä elokuvan

mul on jo kässärit

moi miten voi tehdä elokuvan mulla on jo kässärit kenellevoin sitä tarjota?Miten saan kuvausryhmän kasaan ja miten ja missä voin järjestää koekuvaukset?Mistä hommaan lavasteet ynm.
Paljon elokuvan teko maksaa ja milloin sille olisi sopiva ensi ilta?

69

16174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammattilainen

      Tarjoa käsikirjoitusta tuotantoyhtiöille, joitten kanssa katsotaan onko se tv-elokuva vai teatterielokuva.
      Tuotantoyhtiö hakee rahoituksen ja tekee tuotantosuunnitelman eli aikatauluttaa projektin.
      Tuotantoyhtiö hoitaa myös henkilökunnan tuotantoon.
      Tuottajan kanssa katsotaan tarvitseeko näyttelijöitä koekuvata vai löytyykö ne suoraa vanhojen kontaktien kautta.
      Elokuvan tekemisen kustannukset:
      Tv-elokuva n. 100000€-200000€
      Teatterielokuva n. 800000-1500000€

      Elokuvan teko prosessi vie kaiken kaikkiaan aikaa n. 3vuotta.

      Onnea matkaan!

      • noin

        tuota kenen pitää maksaa ne 100000 tai 200000euroa tai vieläpä800000 euroa


      • Ammattilainen
        noin kirjoitti:

        tuota kenen pitää maksaa ne 100000 tai 200000euroa tai vieläpä800000 euroa

        Tuotantoyhtiö hankkii rahoituksen eli millä maksetaan työryhmän palkat, lavastukset, musiikit, markkinointi yms.

        Rahoitus muodostuu seuraavasti esim:

        Tv-elokuva:
        Tv-kanava ostaa oikeudet
        Elokuvasäätiön tuki
        Sponsorit

        Teatterielokuva:
        Tv-kanava ostaa oikeudet televisioon
        Elokuvateattereiden lipputulot
        Elokuvasäätiön tuki
        Eu-rahoitus
        Läänien taidetoimikunnat
        Kulttuurirahastot
        Sponsorit


      • Zacha
        Ammattilainen kirjoitti:

        Tuotantoyhtiö hankkii rahoituksen eli millä maksetaan työryhmän palkat, lavastukset, musiikit, markkinointi yms.

        Rahoitus muodostuu seuraavasti esim:

        Tv-elokuva:
        Tv-kanava ostaa oikeudet
        Elokuvasäätiön tuki
        Sponsorit

        Teatterielokuva:
        Tv-kanava ostaa oikeudet televisioon
        Elokuvateattereiden lipputulot
        Elokuvasäätiön tuki
        Eu-rahoitus
        Läänien taidetoimikunnat
        Kulttuurirahastot
        Sponsorit

        Minusta tuntuu, että viestissäsi oli pientä pätemisen makua... Viestin aloittajan kannattaisi tehdä vain jokin pieni findie leffa. Eikä missään tapauksessa kannata tarjota tuotantoyhtiölle.


      • ...
        Zacha kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että viestissäsi oli pientä pätemisen makua... Viestin aloittajan kannattaisi tehdä vain jokin pieni findie leffa. Eikä missään tapauksessa kannata tarjota tuotantoyhtiölle.

        tiedät minkälaisen leffan aloittaja haluaa tehdä? onko käsis sellainen, ettei sitä kannata tarjota tuotantoyhtiöille missään nimessä, koska se on paska?


      • Zacha
        ... kirjoitti:

        tiedät minkälaisen leffan aloittaja haluaa tehdä? onko käsis sellainen, ettei sitä kannata tarjota tuotantoyhtiöille missään nimessä, koska se on paska?

        Arvelen, ettei kyseinen henkilö halua vain antaa tuotantoyhtiölle kässärin, vaan osallistua itsekkiin jotenkin leffan tekoon... Ainakin se olisi helvetisti hauskemapaa jollei muuta.


      • vedätys3000
        Zacha kirjoitti:

        Arvelen, ettei kyseinen henkilö halua vain antaa tuotantoyhtiölle kässärin, vaan osallistua itsekkiin jotenkin leffan tekoon... Ainakin se olisi helvetisti hauskemapaa jollei muuta.

        Nielitte sitten koukun, painon ja kohon, ammattilainen ja finndie.

        Alottaja taitaa olla kalastelemassa vaan, nääs.


    • elokuvan tekijä

      hei
      olen samassa tilanteessa minulla on valmiita ja keskeneräisiä käsikirjoituksia olen suunitellut oman tuotantoyhtiön perustamista jo vuosia ja tänä keväänä se viimein toteutuu etsin tekijöitä elokuviin ostan itse kauvaus kaluston ja editointi ja leikkaus laiteet kaikken mahdollisen
      haluaisitko mahdollisesti tehdä elokuvia yhdessä
      jos voisit lähetää käsikirjoituksesi sähköpostilla minulle niin tehdään se yhdessä elokuvaksi kevään aikana

      olli hokkanen elokuvan tekijä mikkelistä

      • J-P From Ristiina

        Hei olli! Oon mäkin unelmoinu päästä tekemään omaa elokuvaa. Pahus kun en tiedä millaisen leffan haluisin tehdä. Oisko ideoita millasen leffan sitä vois tehdä ja miten saisin luotua kässärin.


      • Luulee tietävänsä

        Vastaukseni eli liity sinun kommenttiin millään tavalla.


        ÄLKÄÄ IHMISET MENKÖ AINA PERIAATTEEN MUKAAN!
        Jos OIKEASTI haluat tehdä elokuvan, ja sinulla on siihen
        HELKATIN hyvä aihe, tee näin:

        Mieti mitä tekemiseen tarvitset.
        1. kamera
        2. mikrofoni
        3. jonkinlainen ohjelma minkä voit netistä ladata leikkaukseen
        4. samanlainen mutta vain editointiohjelma
        5. näyttelijät, kysele tuttavapiiriäsi mukaan tai kiertele kaupungeilla tai laita ilmoitus johonkin.
        JA TÄRKEIN!!!!!!!!!



        IMPROVISOI

        MINNE ELOKUVASI MENEE? Tarjoa sitä valmiina teattereihin tai televisioon.
        Tiedosta esimerkiksi radiossa elokuvastasi.


      • MrTjp

        Moi! Mäki voisin tehä sun kaa elokuvia, jos sopii? Mut tartteeks mun tulla sinne tai sillee ja teen sit sen kässärin ja jos kerrot sähköpostin mulle ni voin laittaa sinne muutamia tietoja musta? Mut aijon kirjottaa kässärin ainaki lähiaikoina!


      • Adobe on hyvä
        Luulee tietävänsä kirjoitti:

        Vastaukseni eli liity sinun kommenttiin millään tavalla.


        ÄLKÄÄ IHMISET MENKÖ AINA PERIAATTEEN MUKAAN!
        Jos OIKEASTI haluat tehdä elokuvan, ja sinulla on siihen
        HELKATIN hyvä aihe, tee näin:

        Mieti mitä tekemiseen tarvitset.
        1. kamera
        2. mikrofoni
        3. jonkinlainen ohjelma minkä voit netistä ladata leikkaukseen
        4. samanlainen mutta vain editointiohjelma
        5. näyttelijät, kysele tuttavapiiriäsi mukaan tai kiertele kaupungeilla tai laita ilmoitus johonkin.
        JA TÄRKEIN!!!!!!!!!



        IMPROVISOI

        MINNE ELOKUVASI MENEE? Tarjoa sitä valmiina teattereihin tai televisioon.
        Tiedosta esimerkiksi radiossa elokuvastasi.

        jos haluatte hyvän muokkaus ja effect ohjelman, ostakaa Adobe paketti. Siinä on kuvatun muokkaus ohjelma, leikkaus ohjelma ja effect ohjelma (adobe photoshop, adobe premier ja adobe after effect)


      • Eimitääntiatoo
        J-P From Ristiina kirjoitti:

        Hei olli! Oon mäkin unelmoinu päästä tekemään omaa elokuvaa. Pahus kun en tiedä millaisen leffan haluisin tehdä. Oisko ideoita millasen leffan sitä vois tehdä ja miten saisin luotua kässärin.

        No, älä ainakaa mitään "sossu" aiheista tee.. tai mitään poliisi rikos elokuvaa joka vain matkii jenkkileffoja vuorosanoja myöten :D ..
        Post apokalyptiset diy elokuvat on aina suosittuja, eli kaikki sellaiset missä porukka yrittää selvitä maailmanlopun jälkeen olipa kyseessä virus, zombivirus, vampyyrit, luonto, alienit jne jne.. myös kaikki "valtio on pahis" aiheiset näkyy olevan suosittuja

        diy elokuvan tekoon riittää vaikkapa kännykkä jossa kunnoon laatukamera


    • miee

      Ei oo järkevää tehdä kässäri jos sulla ei oo kuvaus ryhmääkään valmiina joten kannattaa hankkia ensin
      se kuvausryhmä!!

      • Olli Ho

        Mutta ku ei pysty. On nii vaikeeta löytää samanhenkisiä ihmisiä, ettei pysty.


      • kässäri

        Kyllä käsikirjoitus tehdään aina ensin, muuten on mahdotonta löytää sopivat näyttelijät kun ei tiedä millaisia rooleja on tarjolla.


        t.ammattilainen


      • innokas elokuvantekijä
        Olli Ho kirjoitti:

        Mutta ku ei pysty. On nii vaikeeta löytää samanhenkisiä ihmisiä, ettei pysty.

        Hei olli hokkanen, no mut mä oon ainakin valmis leikkaajaksi/editoijaksi...


      • Mursu :3

        No voihan niitä ihan huvikseenkin väsätä kasaan ja sitten katsoo tulevaisuudes onko tarpeeks massii niin voi sitten kaivaa sen kässärin esiin ja siitä lähtee. Se on suoraan sanoen aivan älytöntä ensin kasata kuvausryhmä näyttelijät jne. ja sitten vasta ruveta miettimään että mitäköhän hemmettiä tässä elokuvassa nyt tehtäis.


    • namunalle

      BUM

    • Innokas elokuvantekijä

      Anna kässäri mulle niin voisin tehä siitä kohtaustestejä... oon taitava tekemään elokuvia... jos kiinnostaa niin lähetä kässäri mun sähköpostiin [email protected]

      • k

        huijjaa vaan on jo varmaan tehny 5 elokuvaa toisten aiheista mikäkin varas d


    • Escape123

      Mä oon yrittänyt samaa ja on mullakin kässäri, mut ei kaverit riittänyt. niin pitä leikata ja kertätä kavereista ryhmä vaikka ne ei elokuvista perusta.

    • molle 2

      Minä taas olisin kiinnostunut olemaan mukana jonkun elokuvan tekemisessä. Olen ruvennut jotain kässäriäkin suunnittelemaan,mutta siitä tuskin koskaan leffakelpoista tulee. Hyvä jos edes osaan toimia tässä tapauksessa asianmukaisesti. Mutta elokuvan teko kyllä kiinnostais, jos pääsis johonkin porukkaan.

    • fgre

      Jos teet elokuvan joka julkaistaan videona niin lavasteiden sijaan hanki green screen! Monissa elokuvissa on käytetty green screeniä kuten: Supermies, Matrix, jne.

    • HooDeeJaPeeCee

      No ihan normaali hd kamera vaik anttilasta ja sitten vaikka mettään tekeen suomalaista versioo blait vits projektista :). Tai jos haluaa hollivuudin tyyppistä soesial efekteillä kyllästettyä, ni sit vielä pari suht tehokasta tietsikkaa ja joku effekti ohjelma. Noilla saa aikaan jo hyvän elokuvan.

    • leffa-fani

      nämä asiat pitää myös muistaa elokuvaa tehdessä:
      -näyttelijöiden palkkiot.
      -erikoistehosteet (jos tehdään mielikuvistuselokuva)
      -kun elokuva on valmis,se pitää viedä valtio nelokuva tarkastamoon tarkistettavksi, ja sielä määritellään elokuvalle ikärja.
      -säätila (jos elokuvaa kuvataan ulkona)
      -budjetti.
      eiköhan siinä ollut jo kaikki.

    • kalunen

      valitse elokuvanteko saat pizzaa valitse musikaali no pizza

    • Bablo99

      Hei älkäähän nyt lannistako! Jos tekee ekaa elokuvaa, niin kannattaako siihen mitään hirveitä ryhmiä hommata? Ja kaikkien kommentit näyttää muutenkin semmosilta "ei kannata, ei onnistu, sun pitää muistaa rahoitus, kuvausryhmät jne."
      Liityn kyllä tuohon "hoodeejapeecee" kommenttiin! Antakaa nyt jotain VINKKIÄ ÄLKÄÄKÄ KOITTAKO TUKAHDUTTAA INTOA!!!!!!!!
      Tarvittisit vaan nää:
      Jonkulainen kaveriporukka
      Kamera
      Ehkä mikrofoni (ei ne halvimmat paljoa maksa(25€)
      Intoa
      Kässärin
      Kuvauspaikan
      Toivon että tosta oli apua :D

      • need partner!

        Moro :)
        otahan yhteyttä= [email protected]
        jutellaa vähä jos päästäis johonki tulokseen ja tehtäis vaikka yhteine leffa ;)
        kokemusta riittää eli kannattaa oikeesti ottaa muhun yhteyttä ;)


    • jebbbb

      Jos haluaa leffaa ruveta tekemään, olisi hyvä ensikis keksiä idea. Ihan ennen käsikirjoitusta. Mistä elokuva kertoo? Miten elokuva kertoo? Mitä elokuvassa tapahtuu? Kun sitten on antanut mielikuvituksen pauhata, olisi hyvä kirjata elokuvan keskeiset tapahtumat ylös: Elokuvan rakenne, henkilöhahmot, tapahtumapaikat. Mikä on elokuvan teema? Mikä aihe? Mikä tarina? Mikä lajityyppi? Mihin tarkoitukseen? (taiteellista? kaupallista?) Mikäjuoni ohjaa tarinaa? Kun on elokuvan runko valmiina, voi sen sitten muuntaa käsikirjoitukseksi. Käsikirjoituksen tarkoitus on kertoa miten elokuva kuvataan.
      Kuitenkin suosittelisin syvästi (vaikka tämä tylsältä varmasti kuulostaakin) opiskelemaan aivan ensiksi hieman elokuvanteon perusteita, elokuvan historiaa, elokuvan analyysiä sun muuta leffakirjallisuutta. Täytyyhän sitä ennen ajokorttiakin suorittaa teoriaopinnot.
      Eli eikun vaan ideoita kehittelemään, rohkeasti kirjaamaan asiaa ylös, kameraa vaan ostoslistaan ja etsimään kuvauspaikkoja ja muita kiinnostuneita kavereita elävän kuvan ikuistamiseen. Tässä vaiheessa vielä älä vaivaa päätäsi miettimällä tuottajia tai tuotantoyhtiöitä. Pirun kanssa ehtii tehdä sopimuksen sitten kun tarvitsee oikeasti tuohta leffaansa varten.

    • Näyttelijäohjaaja

      Hellou. Itsekin olen työstänyt erään seikkailuelokuvan käsistä hieman yli vuoden ja aion siitä tulevaisuudessa tehdä täysimittaisen elokuvan. Jos haluat tehdä esim. jonkin trillerin jossa ei ole kunnon tehostemässäilyä niin tarvitset hyvällä tuurilla vain ~5 kaveria, näyttelijöiksi ja kuvaajiksi. Kunnon tehostemässäilytoimintaseikkailu vaatii monesti paljon enemmän porukkaa, riippuen tietenkin siitä kuinka monta näyttelijää kameran edessä yleensä on samaan aikaan. Pienellä porukalla blue-/greenscreen on todella hyödyllinen mm. näyttelijöiden monistamiseen. Sitä käytetään myös erikoistehosteiden luomiseen. Jos haluat elokuvaan tietokoneella tehtyjä tehosteita, tarvitset tehokkaan tietokoneen sekä ohjelmia tehosteiden tekemiseen. Suosittelen Adobe After Effectsiä ja Video Copilotin tehostepaketteja. Tietekin kamer(oit)a olisi hyvä olla, ja voin sanoa että kannattaa säästää hyvään HD-kameraan eikä ostaa heti halvinta käteen sattuvaa kameraa sillä se on rahantuhlausta. Musiikki viimeistelee elokuvat. Itse käytän FL Studiota ja Edison Orchestral -pluginia. Jos et halua säveltää musiikkia itse, voit etsiä netistä royalty-free musiikkia elokuvaasi tai pyytää vaikka musikaalista kaveria tekemään musiikit leffaan.

      • Haappo

        Mulla olisi pelkästään vasta pääkopassa trilleri,johon riittäisi yksi huone n.90%elokuvasta. Siinä ei palijo mässäillä tehosteilla ym ja vois toteutua pienelläkin porukalla. Mistähän sellasen porukan löytäis täältä pohjosesta? Itse en näyttelis. No joo,ekan kirjani olen kohta vasta tehnyt,eikä se ole trilleri,vaan vähän samantyylinen kuin -koirankynnen leikkaaja,mutta tämä juoni-idea on kummitellut päässä. Aihe on sellainen,että kirjaa siitä olis aika vaikea tehdä tällä älykkyysosamäärällä,kun se menee niin perusteellisen psykologiseksi.


    • rqwerty

      Ei voi olla totta, sieltähän löytyi kola-Olli ja sanoo vielä yhdessä viestissä "ei pysty" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • movie_maker

      joo, oon itekki tekemäs assassin`s creed fani filmii mut, mul ois tos kamera mut haluaisin vähä paremman ku siin o vähä huono toi soundi ja sit kans tarvitsisin pari valkost hupparii oisko kellään tietoa???

      • need partner!

        hei! tää on just perfect!
        mä teen elokuvia, suurin projekti mis oon ollu mukana on ollu sellatteet 20-30 000e :D
        ja mulla on Canon EOS 600D jossa semijees videokuvaus (Full-HD ja ääniin käytän erillistä mikkisettiä)
        Oon ite miettiny jonkin sortin martial arts leffan tekoa, ja pari kaveriiki :)
        ota yhteyttä muhun ;)
        [email protected]
        sovitaa asioista ja kattellaa jos vaik saatais jotain aikaan ;)


      • kassumassu

        luulisin että rovaniemen kauppakeskus revontulessa on viel 100-300 kpl


      • natinati

        oih, mahtavaa ku teet ac'stä. meinaan että se on mun lempipelisarja :-D


    • kassumassu

      mäkin oon tehnyt pari leffaa ja nyt oon tekemäs suomenlinnassa

    • siimahäntä1234567890

      Oisko mitään juttua, mikä ladata ilmaseks koneelle ja sil vvoin tehä oman elokuvan ja listätä oman äänen. Niiko ääänittää.

      • k

        image mikser 3


      • Käytä AVS VIDEO EDIT

        AVS Video Editor 6. Paras mahdollinen. mutta lisää pikkuruisen vesileiman videon keskelle.


    • patrik21

      elokuvan voitehdä vaikka koneella koneessa on tiedosto

      • kola-olli

        nykyisin ihan perus kameroillakin voi kuvata hd-kuvaa ei siinä mitään ihmelaitteita tarvita ja sitten elokuva youtubeen jakeluun


    • Moi Mäki haluan tehä elokuvaa mä ja mun kaveri etitään kuvausryhmää =D haluisin kivaa porukkaa kuvausryhmään jotka vaikka asuu hesassa tai jossain espoossa... :D Jos on ketään niin ilmoittakaa!!!! =D

      • MAAJUSSIT -}

        tarkotatko STADII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • näyttelijäksi haluav

      Hei olen huhtikuussa 11 v poika
      Olen jo pitkään kiinnostunut elokuvanäyttelemisestä ja harrastan teatterikoulua.

      Elokuvanteko riippuu tietysti siitä että missä se kuvataan (asun nimittäin Järvenpäässä) Mistä se kertoo ja milloin se kuvataan.

      KIITOS MAHDOLLLISUUDESTA OIKEIN PALJON!

    • TUOTTAJA, J.H

      MINKÄ IKÄINEN OLET?, onko KÄSIKIRJOITUS SUOMEKSI? jne... EI IHAN NUORI MITÄÄN 800000-1500000€ KÄSIKIRJOITUSTA OSAA TEHDÄ. HYVÄ KÄSIKIRJOITUS EI SYNNY IHAN HETKESSÄ. JOS SAAT TUOTTAJAN MUKAAN KUVIOIHIN, HOMMA VASTA ALKAA JOS ELOKUVA ON HYVÄ NIIN KUVAUKSISSA, LEIKKAUKSISSA JA TUOTANNOSSA MENEE n. 3-5 v.

      ONNEA MATKAAN,

      TV- JA TEATTERITUOTTAJA, J.H

    • Tehtiin huvin vuoksi
    • leffaopiskelija

      Hahhah mikä leffa :D

    • innokasleffantekijä

      Mä kans tykkään tehä elokuvia ja oon tehnykki pari lyhytelokuvaa ja yhen suht pitkän kavereitten kans:D Ihan pelkästään mun käsikirjotuksella, HD kameralla, pienellä kaveriporukalla ja Windows Liven elokuvatyökalulla saa jo jotai aikaa :D Tässä on mun suht pitkäst elokuvast traileri, se leffa ei oo vielä youtubessa kaikkien näkyvillä, mutta kohta on! Jos ketään teistä edes kiinnostaa :D

      http://www.youtube.com/watch?v=iVKNbVltp5Y&feature=g-upl

    • lefa7

      oli hyvä leffa teillä jaksoi katsoa loppuun

    • Yrittänyt

      Olen yrittänyt tehdä elokuan mutta se ei onnistu koska mulla on semmonen full HD kamera ja meiän kone on hidas ja vanha !

    • aku.123

      määkin tykkään elokuvan teosta.omia elokuvia joissa oon ollu mukana on esim.titanic3.voin tulla mukaan

    • aku.123

      mä oon tehny 20 elokuvaa mut ne vaan on semmosii 5 minsan kestosii huonoja elokuvii

    • aku.123

      munkin eka leffa oli 5 minsaa pitkä ja miks sä käytät mun nimi merkkiä

    • tositv.

      Kyllä se mullakin on elokuva idea ja jopa kässärin valmistumis ajaksi olen laittanut tämän vuoden vika pv.
      Kuvaus paikka on jo tiedossa ja kuvaus aikataulu olisi ensi kesänä eli en aijjo vain suunnitella vaan tehdä.
      Tyyli suunta tietenkin (mini budjettin takia ) blair ja paranormal.
      Tosin puuttuu vaan 2 kpl. Saman henkisiä toveria.

      • jesomovie oy

        Mä oon ammattilainen elokuvien teossa oon ollu mukana tekemässä nemoa etsimässä elokuvassa myös aavelaiva elokuvassa. Ja olen suunnittelemassa uutta kauhu leffaa jossa 4 tyyppiä lähtee retkelle ja kaikki ei mene niinkuin pitää jos joskus tulette kuulemaan elokuvasta nimeltä matka metsille tai joku sinne päin se on minun tekemä


    • minä!!

      MOI !

      Me mun kavereitten kans aiotaan tehä elokuva. Keksitään se ihan kokonaan ymsyms:) ei mitenkää aiota julkiseks sitä tehä, TODELLAKAAN! :))

      • jeso movie oy

        Elikkä jos teil on kässäreitä joista saa tehdä leffan pistäkää niitä mun meilii elikkä [email protected] otan niitä mielelläni vastaan jos on hyvä kässäri katsotaan jos siitä sais isommankin jutun ja tietenkin saatte noin 10.000€ tuki rahan jonka saatte itsellenne siis jos se telkkariin asti menee


    • Klaffinetsijä

      Haluaisin ostaa klaffin mutta en tiedä mistä saisin hyvän ja kunnollisen?

    • veio1

      Moi,
      Miten pitäisi edetä leikatun filmin kanssa.? Mistä saa tietoa.? Teostolta pitää saada lupa biiseihin....Mitä muuta.?

    • hei7

      olisin tässä tekemässä uutta kauhuleffaa ja tarvisin neuvoja. en oikein tiedä millainen olisi hyvä alotus tai muuta sellasta.

    • innostunut

      Hei! Olen 15 vuotias, tyttö ja innokas osallistumaan elokuvan tekoon. minulla on aiempaa kokemusta näyttelemistä teatterin kautta ja ollaan kavereiden kanssa tehty lyhyt elokuvia. myös kuvaamisesta on kokemusta. ei oo pakko olla mikää iso osa. olis hauska olla kuitenki mukana. käyn teatterissa, koulun draamassa ja laulan.
      jos kiinnostaa voitte kysyä lisää :)
      [email protected]

    • rk_1

      Moro!
      Itselläni on melko hyvä elokuvan runko valmisteilla, uskoisin että onnistuessaan se voisi kerätä isojaki katsojamääriä, kyseessä ois siis RAID -elokuvan/sarjan tyylinen leffa. Oisko pohjanmaa/pohjois suomen alueella innokkaita 18-40 vuotiaita näyttelijöitä, kuvajaa yms.?

    • Kauna

      Moi mä tiiän miten tehään elokuva. Oon tehy, ja se maksaa yhteensä:
      90000000000000000000000000000000000$ Se on tosi kallista. Oon tehy tai siis näyttelin kauna-elokuvassa kaunaa.

      • Kaunan kaveri Ring

        Oon sun kaveri, ja sä olit tosi hyvä näytteleen kaunaa!


    • 2345klo

      win cashes hd youtu.be/HLF-AvKgZ4M

    • Anonyymi

      Leffan voi Kuta ihan itse ja kuvat kavereiden kanssa ilmaiseksi esim you tubeen ja jos elokuvia sinne julkaisee paljon voi ansaita rahaa mm mainostuloista. Isommillekin YouTube kanaville jotka tekee vaikka noita elokuvia voi mainostajat tarjota yhteistyötä joista myös saa rahaa toisen leffojen tekoon. Opetusvideoita sellaisen YouTube elokuvien tekoon löytyy netistä. Jos sen sijaan kiinnostaa vaikka ihan "oikea" elokuva, en osaa oikein auttaa,mutta tuokin on yksi toteutus mahdollisuus. Tottakai tollasen "oikeen" leffan jonka haluu leffa teatteriin kannattaa kysyä kavereilta REHELLISESTÄ palautetta ja hakea rahoitusta ja lupia elokuvan tekoon

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe