mielestäni ei.
saako uskiksen Jumalan tappaa?
6
443
Vastaukset
- mturhamies
Ainahan sitä voi yrittää:)
Jumala olisi kuollut ajat sitten, jos ihmisellä olisi valta päättää Jumalan elämästä.
Tietysti... eihän Hän mikään Jumala olisikaan, jos ihminen voisi Hänet tappaa.. - Ovat
Riippuu uskiksesta...poliittisten "sellaisten"KYLLÄ
Harmittomien hyväntahtoisten ja lohtua hakevien EI - ev.lut
etkö ukko-irmeli enää parempaa keksi? hanki vaikka elämä... mitähän sulle tapahtuisi jos tietsikkasi menisi rikki etkä voisi enää harjoittaa "sananvapauttasi".... veikkaan että oikeassa elämässä olet hiljainen hissukka,,, ehkä jopa hihhuli joka käy näillä palstoilla pätemässä ja päästelemässä höyryjä seurojen jälkeen? Niin se on vaikeaa kun toisella olkapäällä puhuu enkeli ja toisella demoni....
"Jumala on kuollut"
Nietzsche
"Nietzsche on kuollut"
JumalaUskiksen Jumalaa ei saa tapaa, koska muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta se edellyttää uskiksen tappamista.
Mielikuvitusolennot elävät tiukassa.- hahaah
fundamentalistinen ateisti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64697- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 41534
- 41498
- 17480