Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

klamydia lääkkeen vaikutuksesta..

Minulla todettiin klamydia, joka on luultavasti kytenyt minussa parikin vuotta. Näin jälkikäteen mietittynä mahdollisia oireita ovat olleet lisääntynyt virtsaustarve, pieni kirvely virtsatessa ja silloin tällöin alavatsaakin on oudosti kivistänyt, melko lievästi kuitenkin näitä kaikkia enkä tajunnut sen olevan mitään erityistä. Eli.. kun nyt olen nuo neljä kerta-annoksella otettavaa lääkettä syönyt, niin parantavatko ne myös klamydia-bakteerien mahdollisesti aiheuttaman munanjohtimen tulehduksen tai mitä tulehduksia ne nyt sitten ovatkin saaneet aikaan? vai tarvitaanko jokin lisälääkitys vielä noihin tulehduksiin? Tai kannattaako heti tehdä jotain lisätutkimuksia? Mahdollista lapsettomuutta tässä mietin, eli voinko tässä vaiheessa enää tehdä mitään sen ehkäisemiseksi?
1327
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

(ja sekin pitää sitten kontrollikokeella varmistaa!!) köamydiabakteerin, ei mitään muuta.
Ja valitettavasti lääkitys ei auta jo mahdollisesti syntyneisiin tuhoihin.
Jos sinulla on ollut mahdollisesti munaj.tai munasarjatulehdus klamydian takia, se on "parantunut" itsestään, tosin useimmilla jättänyt sitten tuhoisat seuraukset.
Et voi tehdä enää yhtään mitään mahd.lapsettomuuden ehkäisemiseksi.
Hakeudu lapsettomuustutkimuksiin jos asia sinua painaa, julkisella niihin et pääse ennen kuin olet yrittänyt raskautta tietyn aikaa, mutta yksityiselle pääset heti.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


liisi0 kirjoitti:

Minulla todettiin klamydia, joka on luultavasti kytenyt minussa parikin vuotta. Näin jälkikäteen mietittynä mahdollisia oireita ovat olleet lisääntynyt virtsaustarve, pieni kirvely virtsatessa ja silloin tällöin alavatsaakin on oudosti kivistänyt, melko lievästi kuitenkin näitä kaikkia enkä tajunnut sen olevan mitään erityistä. Eli.. kun nyt olen nuo neljä kerta-annoksella otettavaa lääkettä syönyt, niin parantavatko ne myös klamydia-bakteerien mahdollisesti aiheuttaman munanjohtimen tulehduksen tai mitä tulehduksia ne nyt sitten ovatkin saaneet aikaan? vai tarvitaanko jokin lisälääkitys vielä noihin tulehduksiin? Tai kannattaako heti tehdä jotain lisätutkimuksia? Mahdollista lapsettomuutta tässä mietin, eli voinko tässä vaiheessa enää tehdä mitään sen ehkäisemiseksi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu