"seurustelemassa" koneen ääressä. Mutta vaatiikos se seurustelu sitä seurustelujuomaa?
Itse parin saunakaljan jälkeen on tullut hieman siemailtua Chymoksen Tyrni viiniä. Viski kyllä olisi parempaa mutta ei nyt tähän hätään satu kaapissa olemaan;(
Mutta oli mitä oli niin kohtuus kaikessa;)
Lauantai-ilta ja porukat istuu
57
3357
Vastaukset
- naang
Huono leffa ja läppäri sylissä.Huomenna pitkä työpäivä;)
- naang
mies_vm56 kirjoitti:
sinulla, sunnuntaina töihin;)
Ei kannata katsoo huonoja leffoja;) http://www.leffatykki.comSunnuntaina kannnattaa aina tehdä töitä..Elokuva on "Hustle&Flow",palkittu filmi,mutta...
Mukavaa iltaa sinulle;) - mies_vm56
naang kirjoitti:
Sunnuntaina kannnattaa aina tehdä töitä..Elokuva on "Hustle&Flow",palkittu filmi,mutta...
Mukavaa iltaa sinulle;)ne pyhäkorvaukset.
Makuja on tietty erilaisia leffojenkin suhteen ja ne palkitutkaan ei ole kaikkien makuun.
Ja hyvää työpäivää. Paree olla jo nukkumassa.
- NoJust
1 x Vanilla Light -siideri
1 x Orange Light -siideri
1 x Otto-kevytlonkero
2 x Lapin Kulta -tölkki
...ja mä en edes tykkää siideristä :)
Älkää kysykö miksi ja mitä, mutta tämä on ollut koko kesän rauhallisin lauantai.
Eli pienoiset kalsarit meneillään, mutta tän kesän jälkeen tällainen tsetti menee lähinnä lämmittelystä...
Nyt kutsuu Nukkumatti. Meillä piti olla rehvit jo tunti sitten, mutta se CSI Miami oli pakko katsoa...- mies_vm56
mahtaa olla? Taitaa meikä olla jo vanha;)
Mutta kauniita unia! - NoJust
mies_vm56 kirjoitti:
mahtaa olla? Taitaa meikä olla jo vanha;)
Mutta kauniita unia!ehkä ne on sittenkin stringikännit, jos todenmukaisia halutaan olla :)
..ai mutta eihän mulla ole edes niitä, hihi! - mies_vm56
NoJust kirjoitti:
ehkä ne on sittenkin stringikännit, jos todenmukaisia halutaan olla :)
..ai mutta eihän mulla ole edes niitä, hihi!nyt mennyt ihan pikku rietastelun puolelle. No, mikäs sen mukavampaa;)
- santa claus
Guinness 4-pack meni kurkusta alas .. :)
- mies_vm56
hyvä maku oluen suhteen.
- aikoja sitten ...
mies_vm56 kirjoitti:
hyvä maku oluen suhteen.
maisteltua sitä myös hanasta tarjoiltuna ...
Ei ihan Irlannissa ..
- Kofeinisti
Vettä ja pähkinöitä. Elämä risaiseksi.
- mies_vm56
on kieltämättä ihan hyviä, niin hyviä, että kohtuus ei onnistu ja sitten tulee ripuli aamulla.
Sauna olut ja ei muuta kuin vettä lisäks
- mies_vm56
vain yksi kuin liikaa.
Oluesta on ainakin meikäläiselle saunan yhteydessä tullut sellainen tapa, että jos sitä yhtäkään olutta ei satu olemaan niin tuntuu, että saunanautintokin jää vajaaksi. mies_vm56 kirjoitti:
vain yksi kuin liikaa.
Oluesta on ainakin meikäläiselle saunan yhteydessä tullut sellainen tapa, että jos sitä yhtäkään olutta ei satu olemaan niin tuntuu, että saunanautintokin jää vajaaksi.Tulee saunattua liki joka ilta ja olutta en ota joka ilta. Joskus se maistuu hyvälle kuten tänään ja suorastaan tekee mieli
- mittakirvesmies
mies_vm56 kirjoitti:
vain yksi kuin liikaa.
Oluesta on ainakin meikäläiselle saunan yhteydessä tullut sellainen tapa, että jos sitä yhtäkään olutta ei satu olemaan niin tuntuu, että saunanautintokin jää vajaaksi.Pari lappilaista on melkein must. Harvoin hupenee kolmea useampaa. Mikä sitten on harvoin... no 1/10.
- .......
vettä join pari tuntia sitten. aikaisemmin illalla join teetä.
- mies_vm56
ei olisi elämää ja teekin sopii seurustelujuomaksi.
- mittakirvesmies
Istuupa hyvinkin. Telkusta pukkaa vain uusintaelokuvaa ja nuoriso nukahti jo. Mitäs sitten tekisi? No vaikka kirjoittaisi muutaman rivin nettiin, kun ei vielä uneta.
Kotimaista olutta on hieman maisteltu ja korkannen vielä yhden tai pari. Tekee gutaa, kun on urheillut muutaman tunnin ja sitten käynyt saunomassa ja uimassa.
Ei noista nykyteineistä ole melkein mihinkään... nyt jo kanttuvei, vaikka on otettu melko löysästi: hevostarhan siivous, pari tuntia sulista ja tennistunti ennen saunaa. Muuten on vain lueskeltu ja lökötelty koko päivä.- mies_vm56
olut sopii saunan jälkeen.
Vaan jos teinit on muuten vaan iltaunisia. Vai onko näitä nykynörttejä, jotka simahtaa vähemmästäkin fyysisestä ponnistelusta. - mittakirvesmies
mies_vm56 kirjoitti:
olut sopii saunan jälkeen.
Vaan jos teinit on muuten vaan iltaunisia. Vai onko näitä nykynörttejä, jotka simahtaa vähemmästäkin fyysisestä ponnistelusta.No toinen on nykynörtti, joka. Toinen taas koettaa tosissaan voittaa isäpapan mailapeleissä ja se tietää aikasta ankaraa liikuntasuoritusta. Ei mene enää kauan (ounou), kun tämä sporttisempi lapseni rökittää minut 6-0. Pääasia, että tapaamisviikonloppuina on hauskaa.
- MMies
Selvinpäin. Teidän kännikalojen jutut on kyllä aikasta tylsiä...dokatkaa enemmän. Pliis.
- mies_vm56
niin "kännikala" en ole, etten tänne pystyisi kirjoittamaan, valitettavasti.
Mutta sellaisen neuvon voin antaa, että jos tietynlaiset jutut täällä ei sovi, niin jätä ne väliin. - MMies
mies_vm56 kirjoitti:
niin "kännikala" en ole, etten tänne pystyisi kirjoittamaan, valitettavasti.
Mutta sellaisen neuvon voin antaa, että jos tietynlaiset jutut täällä ei sovi, niin jätä ne väliin.Onpa joskus tullut itsekin kirjoiteltua tänne flänässä. Oli kiva käydä seuraavana päivänä muutaman krapulapaukun jälkeen katsomasa mitä paskaa sitä oli tullut suollettua, kun ei ollut minkäänlaista muistikuvaa. Ihme sinänsä, ihan samantasoista läppää mitä selvinkinpäin. Tylsää sinänsä. Ei mitään hienoja kännioivalluksia tai elämää suurempia näkemyksiä.
- naang-utelias
MMies kirjoitti:
Onpa joskus tullut itsekin kirjoiteltua tänne flänässä. Oli kiva käydä seuraavana päivänä muutaman krapulapaukun jälkeen katsomasa mitä paskaa sitä oli tullut suollettua, kun ei ollut minkäänlaista muistikuvaa. Ihme sinänsä, ihan samantasoista läppää mitä selvinkinpäin. Tylsää sinänsä. Ei mitään hienoja kännioivalluksia tai elämää suurempia näkemyksiä.
Hienoja kännioivalluksia? Totta vai tarua?
- MMies
naang-utelias kirjoitti:
Ehdottoman totta vaikkei niitä jälkeenpäin enää muistakaan.
- väliaika
naang-utelias kirjoitti:
ehdottomasti. Ne vaan tuntuu pienessä maistissa niin upeilta ajatuskuvioilta, mutta karu totuus selviää viimeistään seuraavana päivänä, jos sattuu niitä oivalluksia edes muistaan.
- naang
väliaika kirjoitti:
ehdottomasti. Ne vaan tuntuu pienessä maistissa niin upeilta ajatuskuvioilta, mutta karu totuus selviää viimeistään seuraavana päivänä, jos sattuu niitä oivalluksia edes muistaan.
Kuvittelisin sen olevan..
- Wastaaja
väliaika kirjoitti:
Pienessä huppelissa vielä pystyy kirjoittamaan suht. järjellisiä juttuja, vaikka silloinkin ainakin allekirjoittaneen ÄO tippuu heti monta pykälää.;D
Kunnon känässä kirjoittamisesta sensijaan hoono kokemus. Meitsin no,no -juttu.;D - MMies
väliaika kirjoitti:
Kuka on puhunut pienestä maistista? Minä puhun maailmoja syleilevästä kosmiset mittakaavat saavuttavasta humala-asteesta, jolloin ajatus on ehdottoman kirkas ja yhteydessä kosmoksen sydämeen.
- väliaika
MMies kirjoitti:
Kuka on puhunut pienestä maistista? Minä puhun maailmoja syleilevästä kosmiset mittakaavat saavuttavasta humala-asteesta, jolloin ajatus on ehdottoman kirkas ja yhteydessä kosmoksen sydämeen.
Se on vissiin lähettävä kaataan toinen viski, jotta pääsis edes alkumatkalle, kohti noin kirkasta päämäärää.
- Wastaaja
MMies kirjoitti:
Puhutko kenties siitä 'kirkkaasta hetkestä' ennen sammumista, MMies? ;D
- naang
MMies kirjoitti:
Ja seuraavana päivänä etsit suoraa tunneliyhteyttä Kiinaan vai Uusi Seelantiko siellä maapallon toisella puolen on.Lapsena kuvittelin sen olevan aina Kiinan..MMies tietänee,kun ei kerta ole kosmoskännissä..
- MMies
naang kirjoitti:
Ja seuraavana päivänä etsit suoraa tunneliyhteyttä Kiinaan vai Uusi Seelantiko siellä maapallon toisella puolen on.Lapsena kuvittelin sen olevan aina Kiinan..MMies tietänee,kun ei kerta ole kosmoskännissä..
On helppo irvailla, jos ei itse ole ollut yhteydessä Valoon...Perkele, mitä Miehelle enää jää, jos kännäämisen ilotkin latistetaan yrjöt rinnuksilla konttaamiseksi? Vääräuskoiset feministikoirat on vaan kateellisia...
- naang
MMies kirjoitti:
On helppo irvailla, jos ei itse ole ollut yhteydessä Valoon...Perkele, mitä Miehelle enää jää, jos kännäämisen ilotkin latistetaan yrjöt rinnuksilla konttaamiseksi? Vääräuskoiset feministikoirat on vaan kateellisia...
Painun punkkaan..Öitä kaikille!
- väliaika
MMies kirjoitti:
Kiitokset ylennyksestä feministikoiraksi. Olen muuten mies ja joskus ollut yhteydessä valoon, mutta osannut jo päästää siitä irti.
- Wastaaja
MMies kirjoitti:
Koirat vieköönkin sen naisen, joka luovuttaa ryyppäämisen taiteenlajina yksinomaan miehille. Sovinistikoirat yrittävät muutenkin jatkuvasti omia ko. alueen sen sofistikoituneimmassa muodossaan itselleen.;D
Kännäämisestä on kirjoitettu aika monia kirjoja. Yksi ko. hommelissa ansioitunut oli edesmennyt P. Saarikoski ja "yrjöt rinnuksilla" on osannut nähdä kosmisissa yhteyksissä moni muukin mies.;D Odotan naispuolisen Saarikosken esiinmarssia. - MMies
Wastaaja kirjoitti:
Koirat vieköönkin sen naisen, joka luovuttaa ryyppäämisen taiteenlajina yksinomaan miehille. Sovinistikoirat yrittävät muutenkin jatkuvasti omia ko. alueen sen sofistikoituneimmassa muodossaan itselleen.;D
Kännäämisestä on kirjoitettu aika monia kirjoja. Yksi ko. hommelissa ansioitunut oli edesmennyt P. Saarikoski ja "yrjöt rinnuksilla" on osannut nähdä kosmisissa yhteyksissä moni muukin mies.;D Odotan naispuolisen Saarikosken esiinmarssia.Siinäpä se: ryyppääminen nimenomaan on taiteenlaji, jossa nämä `yrjöt rinnuksilla`-tyypit edustavat noviiseja siinä hermoja ja hyvää psyykkistä kuntoa vaativassa lajissa. Sinänsä hommassa ei ole mitään kunnioitettavaa tai tavoittelemisen arvoista: taas yksi miesten ominaispiirre, joka tekee miehistä niiiin vastustamattomia olentoja. Minustakin on ikävä, että naiset ovat omimassa kyseistä taitoa itselleen, koska `yrjöt topilla`-neitoset, toisin kuin miehet, eivät ole kovin viehko näky viikonlopun kaupunkikuvassa.
Rupesin miettimään naisvastinetta Penalle, mutta ei tullut mieleen, ainakaan kirjallisuuden alalta. Musiikista löytyy muutama naikkonen, joiden pääasiallinen keino Valon tavoittelemiseksi sisälsi alkoholin lisäksi myös muita psykoaktiivisempia kemikaaleja. Mutta ainahan meillä on Virpi Miettinen. - MMies
väliaika kirjoitti:
Kiitokset ylennyksestä feministikoiraksi. Olen muuten mies ja joskus ollut yhteydessä valoon, mutta osannut jo päästää siitä irti.
Ikävä kuulla ratkeamisestasi. Tahto on vahva, mutta liha heikko...Kyllä se valo vielä löytyy, usko pois.
- Wastaaja
MMies kirjoitti:
Siinäpä se: ryyppääminen nimenomaan on taiteenlaji, jossa nämä `yrjöt rinnuksilla`-tyypit edustavat noviiseja siinä hermoja ja hyvää psyykkistä kuntoa vaativassa lajissa. Sinänsä hommassa ei ole mitään kunnioitettavaa tai tavoittelemisen arvoista: taas yksi miesten ominaispiirre, joka tekee miehistä niiiin vastustamattomia olentoja. Minustakin on ikävä, että naiset ovat omimassa kyseistä taitoa itselleen, koska `yrjöt topilla`-neitoset, toisin kuin miehet, eivät ole kovin viehko näky viikonlopun kaupunkikuvassa.
Rupesin miettimään naisvastinetta Penalle, mutta ei tullut mieleen, ainakaan kirjallisuuden alalta. Musiikista löytyy muutama naikkonen, joiden pääasiallinen keino Valon tavoittelemiseksi sisälsi alkoholin lisäksi myös muita psykoaktiivisempia kemikaaleja. Mutta ainahan meillä on Virpi Miettinen... huonossa elämänhallinnassa päihteiden liikakäytön vuoksi ole kenenkään kohdalla (miehen tai naisen) mitään Suurta ja Jaloa kaikista mystifioiduista juomatarinoista huolimatta. Tästä kertoo jo sekin, että ei kukaan halua julkaista tavan 'Janakkalan Jorman' kirjoittamaa tarinaa taipaleestaan pullon kanssa, kun eihän se myy.;D
Musta suomalaisten suhtautuminen alkoholiin on melko jakomielinen. Toisaalta juovien kansallissankareiden ympärille luodaan gloriaa, mut samaan aikaan viinapiruja peitellään. Pikainen 'kuntoutus' kalliilla rahalla taas kerran liikaa juovalle Jampalle, jotta tämä tuottaisi yhteiskunnalle vielä lisää veromarkkoja...
Tuijotetaan seurauksiin syyt unohtaen. Lisänä Juovalla Jampalla on vielä kollektiivinen häpeäntunne, kun pitää 'osata' ryypätä, mut ei liikaa.;D
Juu, naisvastinetta Penalle ei juuri ole, paitsi ehkä tosiaan se Virpi Miettinen.;) Hänellä ei tosin ole sitä Sädekehää päänsä päänsä, kun hän ei kuollut päihteisiin. Musiikin puolelta ainakin J.Joplin tuli heti mieleen. Janis hyödynsi kemikaaleja taiteessaan turhan 'ansioituneesti'. Traaginen stoori naisella. - MMies
Wastaaja kirjoitti:
.. huonossa elämänhallinnassa päihteiden liikakäytön vuoksi ole kenenkään kohdalla (miehen tai naisen) mitään Suurta ja Jaloa kaikista mystifioiduista juomatarinoista huolimatta. Tästä kertoo jo sekin, että ei kukaan halua julkaista tavan 'Janakkalan Jorman' kirjoittamaa tarinaa taipaleestaan pullon kanssa, kun eihän se myy.;D
Musta suomalaisten suhtautuminen alkoholiin on melko jakomielinen. Toisaalta juovien kansallissankareiden ympärille luodaan gloriaa, mut samaan aikaan viinapiruja peitellään. Pikainen 'kuntoutus' kalliilla rahalla taas kerran liikaa juovalle Jampalle, jotta tämä tuottaisi yhteiskunnalle vielä lisää veromarkkoja...
Tuijotetaan seurauksiin syyt unohtaen. Lisänä Juovalla Jampalla on vielä kollektiivinen häpeäntunne, kun pitää 'osata' ryypätä, mut ei liikaa.;D
Juu, naisvastinetta Penalle ei juuri ole, paitsi ehkä tosiaan se Virpi Miettinen.;) Hänellä ei tosin ole sitä Sädekehää päänsä päänsä, kun hän ei kuollut päihteisiin. Musiikin puolelta ainakin J.Joplin tuli heti mieleen. Janis hyödynsi kemikaaleja taiteessaan turhan 'ansioituneesti'. Traaginen stoori naisella.Sehän siinä onkin, että viina on viisasten juoma ja kun me suomalaiset ollaan mettäläisiä, niin eihän siitä tuu lasta eikä paskaa. Jotkut sivistyneet eurooppalaiset juomatavat ei sovi oikein tähän mentaliteettiin, kun on liikaa patoutuneita vitutuksen aiheita ja tukahdettuja tunteita, jotka pääsee sitten mukavasti kännissä ulos. Suomalaisten pitäisi oppia purkamaan tuntojaan jollain sivistyneemmällä tavalla, eikä uppoutua ajatustensa kanssa yksin päänsä sisälle keräämään painetta. Syy on aina- muista se- yhteiskunnan:)
Joo, Joplin tuli mullakin ekana mieleen ja sitten Billie Holiday (vielä traagisempi kohtalo) mutta enempää ei kyllä tullutkaan mieleen. Ne on osannut lopettaa ajoissa tai sitten pysyä vaarattomammissa aineissa. Miesten puolelta noita nyt löytyy musiikkimaailmasta pilvin pimein. Kaipa ne kaikkein herkimmät on sitten juuri alttiimpia päihteiden käytölle. Heikot ja sorretut runosielut löytää edes jotain lohtua ja valoa harmaaseen elämäänsä. Onko se sitten väärin, on jo toinen juttu.
- Wastaaja
Aiemmin illalla nautin saunomalla pitkään, juoksin viidentoista kilsan juoksulenkin ja sen jälkeen join kaks kaljaa. Jaksa tänään minnekään lähteä.:)
Nyt olen vesiselvä.;D- Wastaaja
..sekavan viestin. Oikeasti olen kyllä vesiselvä.;DD
Ensin kävin siis lenkillä ja sit saunassa (ei tosin oma sauna). - mies_vm56
Wastaaja kirjoitti:
..sekavan viestin. Oikeasti olen kyllä vesiselvä.;DD
Ensin kävin siis lenkillä ja sit saunassa (ei tosin oma sauna).selvä kun selvä;)
Ite taitasin olla puolikuollut 15 kilsan juoksulenkin jälkeen. Riittää mainiosti tunnin kävelylenkki koiran kanssa. Ja sitten saunaan. - Wastaaja
mies_vm56 kirjoitti:
selvä kun selvä;)
Ite taitasin olla puolikuollut 15 kilsan juoksulenkin jälkeen. Riittää mainiosti tunnin kävelylenkki koiran kanssa. Ja sitten saunaan...saunan ystävä mies_ vm56.:)
Joskus oon ajatellut, että jos/kun sitä ehkä joskus ulkomaillekin päätyy, niin miten h*mmetti sitä selviää ilman suomalaista saunaa.;) Niistä turkkilaisista tms. höyrysaunoista ei ole oikein mihinkään: hyvä jos edes hikeen pääsee.
Lenkkeily on mukavaa, oli matka sitten lyhyempi tai pidempi, jalat muusina tai ei. Koira on varmaan hyvä liikuttaja sekin: tulee liikuttua säännöllisesti.:) - mies_vm56
Wastaaja kirjoitti:
..saunan ystävä mies_ vm56.:)
Joskus oon ajatellut, että jos/kun sitä ehkä joskus ulkomaillekin päätyy, niin miten h*mmetti sitä selviää ilman suomalaista saunaa.;) Niistä turkkilaisista tms. höyrysaunoista ei ole oikein mihinkään: hyvä jos edes hikeen pääsee.
Lenkkeily on mukavaa, oli matka sitten lyhyempi tai pidempi, jalat muusina tai ei. Koira on varmaan hyvä liikuttaja sekin: tulee liikuttua säännöllisesti.:)olen niin laiska liikkumaan, että se on yksi hyvä syy pitää koiraa. Sen kanssa kun on pakko tehdä ne päivittäiset lenkit. Ja onhan tuo muutenkin ihan kiva otus.
Ilman saunaa ei olis elämää, kai;)
Tällä kertaa toi sauna nyt vaan on sellanen tavallinen rivitalon perussauna. No on sitä sentään hitusen parannettu nostamalla tuloilma haitariputkellä sieltä lattianrajasta kiukaan päälle. Mutta se kiuas on se perussellainen. Kastorin Infernoa oon vähän ajatellu. - Wastaaja
mies_vm56 kirjoitti:
olen niin laiska liikkumaan, että se on yksi hyvä syy pitää koiraa. Sen kanssa kun on pakko tehdä ne päivittäiset lenkit. Ja onhan tuo muutenkin ihan kiva otus.
Ilman saunaa ei olis elämää, kai;)
Tällä kertaa toi sauna nyt vaan on sellanen tavallinen rivitalon perussauna. No on sitä sentään hitusen parannettu nostamalla tuloilma haitariputkellä sieltä lattianrajasta kiukaan päälle. Mutta se kiuas on se perussellainen. Kastorin Infernoa oon vähän ajatellu...viettoa siis.:)
Mä en eri kiukaiden ominaisuuksiin kauheesti ole perehtynyt, mutta hyvältä kuulostaa saunaprojektisi. Aika harvalla varmaan kotonaan enää on puusaunaa, muuta kuin mökillä(?).
Hyvin ja kätevästi saa löylyt sähkökiukaallakin, mut joskus on päästävä ihan puulämmitteiseen saunaan, aitoa vihtaa unohtamatta. - mies_vm56
Wastaaja kirjoitti:
..viettoa siis.:)
Mä en eri kiukaiden ominaisuuksiin kauheesti ole perehtynyt, mutta hyvältä kuulostaa saunaprojektisi. Aika harvalla varmaan kotonaan enää on puusaunaa, muuta kuin mökillä(?).
Hyvin ja kätevästi saa löylyt sähkökiukaallakin, mut joskus on päästävä ihan puulämmitteiseen saunaan, aitoa vihtaa unohtamatta.sitä mökkiäkään ole;(
Siis saunassahan on ilmanvaihto yksi oleelinen asia ja tyypillisissä huoneistosaunoissa (ainakaan vähän vanhemmissa) se on vähän niin ja näin. Sieltä lattian rajasta kun se raitis ilma ei tahdo nousta.
Toinen asia on se kiuas. Ne halvat perussähkökiukaat kun ovat vähän sellaisia "grillejä". - saunoneet koskaan savusauna...
Wastaaja kirjoitti:
..saunan ystävä mies_ vm56.:)
Lenkkeily on mukavaa, oli matka sitten lyhyempi tai pidempi, jalat muusina tai ei. Koira on varmaan hyvä liikuttaja sekin: tulee liikuttua säännöllisesti.:)siel on ihanan pehmeä löyly..
ja voihan saunan ulkomaillakin kotiinsa rakentaa,eräs tuttavani teki niin
yks nainen tässä vaan väliin huutelee.. - mies_vm56
saunoneet koskaan savusauna... kirjoitti:
siel on ihanan pehmeä löyly..
ja voihan saunan ulkomaillakin kotiinsa rakentaa,eräs tuttavani teki niin
yks nainen tässä vaan väliin huutelee..savusaunahan se vasta saunojen sauna on. Valitettavasti se on jäänyt vaan kahteen kertaan kun semmosessa on päässyt saunomaan.
Miten niin nainen vaan;) kyllä kait se nainenkin voi hyvän saunan päälle ymmärtää, ja näköjään ymmärtääkin.
- hymy :)
yksin istun ja juon punaviiniä ..siinä se .. hyvää yötä ...
- mies_vm56
yksin istu, onhan täällä seuraa vaikka kuin;)
Ja punaviinihän on terveellistä;)
Lopetit sitten hymyhuulet, piti vielä toivottaa sulle kaikkea hyvää ja parempaa huomista.
- rusalka
nukkumaan?
Tässä aloin miettiä, että oliskos aika minunkin juoda teetä...Ööli greitä ja siihen loraus maitoa. Ai niin, ei ole maitoa. Hemputti, nyt meni huomisaamun kahvihetkikin pilalle...
Oottekos laittaneet kahviin kardemummaa? Siitä tulee hyvä maku.- mies_vm56
no jopas jotakin. No, ei pidä olla ennakkoluuloinen, tekeehän kardemumma pullaankin mukavan säväyksen. Jos vaikka kokeilis.
Mutta maitoa kahviin, sillä se kahvi ainakin menee piloille. Kokeiles vaan aamulla ilman, vaikka alkaisit ihmetteleen mihin sitä maitoa tarvii, ei ainakaan kahviin. - rusalka
mies_vm56 kirjoitti:
no jopas jotakin. No, ei pidä olla ennakkoluuloinen, tekeehän kardemumma pullaankin mukavan säväyksen. Jos vaikka kokeilis.
Mutta maitoa kahviin, sillä se kahvi ainakin menee piloille. Kokeiles vaan aamulla ilman, vaikka alkaisit ihmetteleen mihin sitä maitoa tarvii, ei ainakaan kahviin.summassa ja sitten tulee vahvaa...pakkohan sitä on jollai lantrata. ;) Mulla on lohta varten varattu kermaa, taidan laittaa sitä. Tee menee kyllä ilman maitoakin. Enlannissa sain maailman kaikkein parasta teetä. Kaatoi maidon ja teen samalla kertaa kuppiin... ja siellä oli myös ihanat toastit. Semmoiset eväsleivät, jotka rouva leikkasi kolmioksi keskeltä halki.
Wienissä opin laittaan Stroh-rommia(80%) kuumaan teehen lusikallisen...hyvää oli talvikylmällä. rusalka kirjoitti:
summassa ja sitten tulee vahvaa...pakkohan sitä on jollai lantrata. ;) Mulla on lohta varten varattu kermaa, taidan laittaa sitä. Tee menee kyllä ilman maitoakin. Enlannissa sain maailman kaikkein parasta teetä. Kaatoi maidon ja teen samalla kertaa kuppiin... ja siellä oli myös ihanat toastit. Semmoiset eväsleivät, jotka rouva leikkasi kolmioksi keskeltä halki.
Wienissä opin laittaan Stroh-rommia(80%) kuumaan teehen lusikallisen...hyvää oli talvikylmällä.Strohin aito 80% rommi on hyvää jatkettuna maitokahvilla tai kaakaolla, jos oikein alkaa "herkuttelemaan" niin maidon voi korvata kermaliköörillä.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326737- 394182
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843410- 173356
- 122417
- 302415
- 251952
- 1621946
- 301803
- 1051402