Matti joo...

Aune

Tää leffa kosketti tosi paljon mua! Varsinki siinä mieles et jos vähäänkään tää leffa oli niinku susta ni kyl kävi sääliks! Siin mieles et sua on kyl käytetty hyväks! ja paljon!!!En oo ennen ollu mikään matti fani,paitti sillon ku ne mahottomat voitot tuli hypättyä! Se oli MAHTISUORITUS VETO,se!!!!!!!! Ja just siks et sust o kirjotettu lehdis harva se viikko ni siks mun mielipiteet o ollu sust tosi negatiivisii,mut tää leffa hiukan muutti sitä tai aika paljonki; Mistä kukaan tietää mitä sul oikein oikeesti kuuluu? Ei kukaan... Ehkä sun lähimmät!!!!! Ei muut ku Hemmetin ihanaa syksyä sulle ja Merville! P.S Oma elämä on jokaisella!!!!

1

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Birger

Yhdyn täysin edelliseen; eipä tuon paremmin voi sanoa. Kannattaa lukea Kai Heikkilän kirjoittama kirja Matista. Matti-elokuva on kuitenkin vain dramatisoitu versio Matin elämästä, ja tekijät ovat suoraan sanoneet, etteivät he ole edes yrittäneet saada aikaan millään lailla todenmukaista kertomusta. Vaikka elokuva onkin pääosin täyttä totta.

Minun on kuitenkin pakko lisätä seuraavaa: Hiihtoliiton pomot jättivät Matin kuin nallin kalliolle Matin lopetettua hyppäämisen. Miksi näin? Matin saavutukset ja ura ikään kuin lakaistiin maton alle. Miksi Matin kykyjä ei käytetty hyväksi esimerkiksi valmennuspuolella. Mattihan on selvästi osoittanut mielenkiintonsa ja kykynsä valmennuskuvioihin. Tai Matista olisi voitu tehdä mäkihyppyjoukkueen PR-päällikkö tai General Manager. Vertaa esimerkiksi Jari Kurri jääkiekon puolella. Mäkihyppypiireissä taitaapi vain kuviot olla aika pienet ja kuppikuntaiset. Kun puijolaiset pääsivät niskan päälle, niin laajavuorelainen Matti jätettiin täysin paitsioon. Matti-elokuvahan on tuonut enemmän PR:ää mäkihypylle kuin yhdenkään suomalaisen mäkihyppääjän suoritukset Matin lopettamisen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      71
      1328
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1309
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      965
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      834
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      833
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      762
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      752
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      639
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      633
    Aihe