Matti joo...

Aune

Tää leffa kosketti tosi paljon mua! Varsinki siinä mieles et jos vähäänkään tää leffa oli niinku susta ni kyl kävi sääliks! Siin mieles et sua on kyl käytetty hyväks! ja paljon!!!En oo ennen ollu mikään matti fani,paitti sillon ku ne mahottomat voitot tuli hypättyä! Se oli MAHTISUORITUS VETO,se!!!!!!!! Ja just siks et sust o kirjotettu lehdis harva se viikko ni siks mun mielipiteet o ollu sust tosi negatiivisii,mut tää leffa hiukan muutti sitä tai aika paljonki; Mistä kukaan tietää mitä sul oikein oikeesti kuuluu? Ei kukaan... Ehkä sun lähimmät!!!!! Ei muut ku Hemmetin ihanaa syksyä sulle ja Merville! P.S Oma elämä on jokaisella!!!!

1

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Birger

Yhdyn täysin edelliseen; eipä tuon paremmin voi sanoa. Kannattaa lukea Kai Heikkilän kirjoittama kirja Matista. Matti-elokuva on kuitenkin vain dramatisoitu versio Matin elämästä, ja tekijät ovat suoraan sanoneet, etteivät he ole edes yrittäneet saada aikaan millään lailla todenmukaista kertomusta. Vaikka elokuva onkin pääosin täyttä totta.

Minun on kuitenkin pakko lisätä seuraavaa: Hiihtoliiton pomot jättivät Matin kuin nallin kalliolle Matin lopetettua hyppäämisen. Miksi näin? Matin saavutukset ja ura ikään kuin lakaistiin maton alle. Miksi Matin kykyjä ei käytetty hyväksi esimerkiksi valmennuspuolella. Mattihan on selvästi osoittanut mielenkiintonsa ja kykynsä valmennuskuvioihin. Tai Matista olisi voitu tehdä mäkihyppyjoukkueen PR-päällikkö tai General Manager. Vertaa esimerkiksi Jari Kurri jääkiekon puolella. Mäkihyppypiireissä taitaapi vain kuviot olla aika pienet ja kuppikuntaiset. Kun puijolaiset pääsivät niskan päälle, niin laajavuorelainen Matti jätettiin täysin paitsioon. Matti-elokuvahan on tuonut enemmän PR:ää mäkihypylle kuin yhdenkään suomalaisen mäkihyppääjän suoritukset Matin lopettamisen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      18
      5908
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      84
      5522
    3. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3534
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      94
      3504
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      121
      1281
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1227
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1152
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      959
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45