Matti joo...

Aune

Tää leffa kosketti tosi paljon mua! Varsinki siinä mieles et jos vähäänkään tää leffa oli niinku susta ni kyl kävi sääliks! Siin mieles et sua on kyl käytetty hyväks! ja paljon!!!En oo ennen ollu mikään matti fani,paitti sillon ku ne mahottomat voitot tuli hypättyä! Se oli MAHTISUORITUS VETO,se!!!!!!!! Ja just siks et sust o kirjotettu lehdis harva se viikko ni siks mun mielipiteet o ollu sust tosi negatiivisii,mut tää leffa hiukan muutti sitä tai aika paljonki; Mistä kukaan tietää mitä sul oikein oikeesti kuuluu? Ei kukaan... Ehkä sun lähimmät!!!!! Ei muut ku Hemmetin ihanaa syksyä sulle ja Merville! P.S Oma elämä on jokaisella!!!!

1

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Birger

Yhdyn täysin edelliseen; eipä tuon paremmin voi sanoa. Kannattaa lukea Kai Heikkilän kirjoittama kirja Matista. Matti-elokuva on kuitenkin vain dramatisoitu versio Matin elämästä, ja tekijät ovat suoraan sanoneet, etteivät he ole edes yrittäneet saada aikaan millään lailla todenmukaista kertomusta. Vaikka elokuva onkin pääosin täyttä totta.

Minun on kuitenkin pakko lisätä seuraavaa: Hiihtoliiton pomot jättivät Matin kuin nallin kalliolle Matin lopetettua hyppäämisen. Miksi näin? Matin saavutukset ja ura ikään kuin lakaistiin maton alle. Miksi Matin kykyjä ei käytetty hyväksi esimerkiksi valmennuspuolella. Mattihan on selvästi osoittanut mielenkiintonsa ja kykynsä valmennuskuvioihin. Tai Matista olisi voitu tehdä mäkihyppyjoukkueen PR-päällikkö tai General Manager. Vertaa esimerkiksi Jari Kurri jääkiekon puolella. Mäkihyppypiireissä taitaapi vain kuviot olla aika pienet ja kuppikuntaiset. Kun puijolaiset pääsivät niskan päälle, niin laajavuorelainen Matti jätettiin täysin paitsioon. Matti-elokuvahan on tuonut enemmän PR:ää mäkihypylle kuin yhdenkään suomalaisen mäkihyppääjän suoritukset Matin lopettamisen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1937
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1620
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1176
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1101
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1046
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe