Matti joo...

Aune

Tää leffa kosketti tosi paljon mua! Varsinki siinä mieles et jos vähäänkään tää leffa oli niinku susta ni kyl kävi sääliks! Siin mieles et sua on kyl käytetty hyväks! ja paljon!!!En oo ennen ollu mikään matti fani,paitti sillon ku ne mahottomat voitot tuli hypättyä! Se oli MAHTISUORITUS VETO,se!!!!!!!! Ja just siks et sust o kirjotettu lehdis harva se viikko ni siks mun mielipiteet o ollu sust tosi negatiivisii,mut tää leffa hiukan muutti sitä tai aika paljonki; Mistä kukaan tietää mitä sul oikein oikeesti kuuluu? Ei kukaan... Ehkä sun lähimmät!!!!! Ei muut ku Hemmetin ihanaa syksyä sulle ja Merville! P.S Oma elämä on jokaisella!!!!

1

578

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Birger

Yhdyn täysin edelliseen; eipä tuon paremmin voi sanoa. Kannattaa lukea Kai Heikkilän kirjoittama kirja Matista. Matti-elokuva on kuitenkin vain dramatisoitu versio Matin elämästä, ja tekijät ovat suoraan sanoneet, etteivät he ole edes yrittäneet saada aikaan millään lailla todenmukaista kertomusta. Vaikka elokuva onkin pääosin täyttä totta.

Minun on kuitenkin pakko lisätä seuraavaa: Hiihtoliiton pomot jättivät Matin kuin nallin kalliolle Matin lopetettua hyppäämisen. Miksi näin? Matin saavutukset ja ura ikään kuin lakaistiin maton alle. Miksi Matin kykyjä ei käytetty hyväksi esimerkiksi valmennuspuolella. Mattihan on selvästi osoittanut mielenkiintonsa ja kykynsä valmennuskuvioihin. Tai Matista olisi voitu tehdä mäkihyppyjoukkueen PR-päällikkö tai General Manager. Vertaa esimerkiksi Jari Kurri jääkiekon puolella. Mäkihyppypiireissä taitaapi vain kuviot olla aika pienet ja kuppikuntaiset. Kun puijolaiset pääsivät niskan päälle, niin laajavuorelainen Matti jätettiin täysin paitsioon. Matti-elokuvahan on tuonut enemmän PR:ää mäkihypylle kuin yhdenkään suomalaisen mäkihyppääjän suoritukset Matin lopettamisen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 159
      1665
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      73
      1180
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      888
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      93
      770
    5. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      37
      557
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      51
      536
    7. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      36
      504
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      74
      490
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      37
      439
    10. Poistetut keskustelut

Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa
      Sinkut
      132
      427
    Aihe