Matti joo...

Aune

Tää leffa kosketti tosi paljon mua! Varsinki siinä mieles et jos vähäänkään tää leffa oli niinku susta ni kyl kävi sääliks! Siin mieles et sua on kyl käytetty hyväks! ja paljon!!!En oo ennen ollu mikään matti fani,paitti sillon ku ne mahottomat voitot tuli hypättyä! Se oli MAHTISUORITUS VETO,se!!!!!!!! Ja just siks et sust o kirjotettu lehdis harva se viikko ni siks mun mielipiteet o ollu sust tosi negatiivisii,mut tää leffa hiukan muutti sitä tai aika paljonki; Mistä kukaan tietää mitä sul oikein oikeesti kuuluu? Ei kukaan... Ehkä sun lähimmät!!!!! Ei muut ku Hemmetin ihanaa syksyä sulle ja Merville! P.S Oma elämä on jokaisella!!!!

1

578

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Birger

Yhdyn täysin edelliseen; eipä tuon paremmin voi sanoa. Kannattaa lukea Kai Heikkilän kirjoittama kirja Matista. Matti-elokuva on kuitenkin vain dramatisoitu versio Matin elämästä, ja tekijät ovat suoraan sanoneet, etteivät he ole edes yrittäneet saada aikaan millään lailla todenmukaista kertomusta. Vaikka elokuva onkin pääosin täyttä totta.

Minun on kuitenkin pakko lisätä seuraavaa: Hiihtoliiton pomot jättivät Matin kuin nallin kalliolle Matin lopetettua hyppäämisen. Miksi näin? Matin saavutukset ja ura ikään kuin lakaistiin maton alle. Miksi Matin kykyjä ei käytetty hyväksi esimerkiksi valmennuspuolella. Mattihan on selvästi osoittanut mielenkiintonsa ja kykynsä valmennuskuvioihin. Tai Matista olisi voitu tehdä mäkihyppyjoukkueen PR-päällikkö tai General Manager. Vertaa esimerkiksi Jari Kurri jääkiekon puolella. Mäkihyppypiireissä taitaapi vain kuviot olla aika pienet ja kuppikuntaiset. Kun puijolaiset pääsivät niskan päälle, niin laajavuorelainen Matti jätettiin täysin paitsioon. Matti-elokuvahan on tuonut enemmän PR:ää mäkihypylle kuin yhdenkään suomalaisen mäkihyppääjän suoritukset Matin lopettamisen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      78
      2480
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2106
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      955
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      837
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      640
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      528
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      505
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      472
    Aihe