Olen salaa katsellut tätä skorpioni miestä jo peräti 7 vuotta, nyt viimeiset pari vuotta olemme olleet kavereita ja nyt näyttää menevän aina vain vakavammaksi. Mitään ei ole vielä tapahtunut eli mitä pitäisi tehdä että saisin jutun kunnolla alkuun? Miehen puolelta on kiinnostusta havaittavissa ja itse todella tahtoisin jakaa loppuelämäni hänen kanssaan...
KaurisN ja skorpioniM?
5
792
Vastaukset
- suuri suu
tunsin parin jossa kaurismies petti skorpparinaista, skorpparinainen hylkäsi tämän välittömästi!
- enkeksinimea
Hei, sama kävi minullekin - tutustuimme työelämässä ja kyyräilimme toisiamme vuosia - ja menimme lopulta naimisiin. Yhtä ja samaa riitelyä alusta saakka ja lopulta paljastui, että olin mennyt unelman kanssa naimisiin - oikea mies oli aivan toista kuin unelmani. Siinä kului elämästäni hukkaan useita vuosia. Tulipahan kokastua tuokin. Nytkin olen ihastunut skorppariin, jokin niissä tuntuu vetävän. Joku sanoi, että skorppari on kuoleman ja elämän lähettiläs: on tuurista kiinni kumman kanssa sattuu naimisiin menemään... tv. kaurisnainen
- ei,ei
En suosittele kaurista skorpparille.kauris kokeileppa härkää.
- kauris
ei,ei kirjoitti:
En suosittele kaurista skorpparille.kauris kokeileppa härkää.
tiedän että skorppari ainakin tietää mitä tahtoo.
Härkä ei oikein koskaan. - enkeksinimea
kauris kirjoitti:
tiedän että skorppari ainakin tietää mitä tahtoo.
Härkä ei oikein koskaan...skorpparista saa hyvän vastuksen: miehen särmikkyys ja juuri se, että tiesi mitä halusi sai mut pauloihinsa. Härät joihin olen tutustunut ovat olleet liian nahjusmaisia (lue tylsiä), mut kalat tuntuu sopivan perfect..siis mikäli horoskooppeihin uskoo ;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992