kuullostaako tutulta?
Katselin netistä lääkkeen sivuoireita ja niinhän siellä mainittiin vitiligo, eli jos oikein ymmärsin niin valkoisia länttejä iholla.
Mulla ne on niskassa ja näyttää oudolta kun ei ole koskaan ennen ollut.
Kummallista että kasvoissa on maksaläiskiä ja niskasta lähtee sen sijaan väri.... ääk...
Katselin netistä lääkkeen sivuoireita ja niinhän siellä mainittiin vitiligo, eli jos oikein ymmärsin niin valkoisia länttejä iholla.
Mulla ne on niskassa ja näyttää oudolta kun ei ole koskaan ennen ollut.
Kummallista että kasvoissa on maksaläiskiä ja niskasta lähtee sen sijaan väri.... ääk...
Vastaukset 3
Vanhimmat
helkkari..Mäkin olen syönyt oxiklorinia vajaan vuoden,ja huomasin jokin aika sitten rintakehässäni ja käsivarressani muutaman valkean täplän.En kyllä osannut yhdistää niitä ks.lääkkeeseen, mut kiitti kun kerroit.täytyy ruveta tarkkailemaan tuleeko niitä lisää,koska en kyllä halua kokonaan laikukkaaksi muuttua..
Olen syönnyt kyseistä lääkettä jo monta vuotta eikä ole tullut näitä läiskiä.Voisiko johtua auringon ja lääkkeen yhteisvaikutuksesta?Pidän kesällä taikoa aina kesä-heinä kuussa reilun kuukauden.Olen saanut sellaisen ohjeen joskus lääkäriltä.
..kun tälläinen läiskä tulee hiuspohjaan, siitä lähtee tukka. vitiligo ja alopecia kun ovat samoja tauteja....!