Lempiartistisi ja miksi?

Vanha herra

Kuka mahtaa olla? Älkää siis kommetoiko mitään negatiivisia kommetteja toisen suosikista! Siis vain asiallisia vastauksia. Kiitos!

58

4396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä kun ei saa kehua omaa suosikkia, niin jätän vastaamatta.

      • enkeli 55

        ...olen vain yhden artistin ihailija ja se Jari Sillanpää. Nais-idoleista edes mennyttä Garolaa 60-luvulta ei mikään voita.


    • piiku_

      Antti Raiski.
      Antti on ihana, söpö ja suloinen. Hänellä on upea ääni ja huomioi hyvin yleisönsä.

    • musiikin kuluttaja

      tapani kansa
      katri helena
      jari sillanpää
      anne mattila
      neljänsuora
      markku aro
      kari tapio
      saija tuupanen
      tommi soidinmäki
      anna erikson
      sakari kuosmanen
      popeda
      juicea


      aina kaikkia kuuntelen tilanteen ,mietymyksen ja innostuksen mukaan

      toki radioista sattumapaloina jotakin 80lukua,nostalgia kipaleita silloin tällöin...

    • mun suosikit tällä hetkellä

      Juha Metsäperä ja Anna Eriksson.

      • sandra77

        On vain niin ihana. Hyvä esiintyjä ja laulaja. Aina vauhdikas meno keikoilla.


    • Kassi- Alma

      On niin paljon hyviä laulajia, mutta Tuupasen Saijan äänestä ja musiikista pidän erityisesti, tumma, soiva ääni ja ihmisenä lämminhenkinen. Miehistä valitsen Kääriäisen Jorman, pehmeä, samettinen ääni ja tulkitsee kappaleet hienosti. Molemmilta odottelen uutta musiikkia...

    • Annu_

      -Superihana Mikko Mäkeläinen.Kertakaikkisen upea persoonallinen ääni,musiikki,ulkonäkö,tyyli...ihan kaikki siinä kaverissa.Mahtavaa.
      -Toinen mies-suosikeistani on Kari Tapio,upea ääni ja tosi hienoja biisejä ja paljon.
      -Naisista on ykkönen Tarja Lunnas.Tarjalla on kans upea ääni,sellainen kaunis,persoonallinen lämmin väri siinä äänessä ja paljon hyviä biisejä.On myös esiintynyt edukseen noin ihan ylipäänsä.
      -Muita naisartisteja ovat Anne ja Anneli Mattila,kummallakin kaunis persoonallinen ääni ja kivoja biisejä.Sympaattisen tuntuisia tyttöjä.
      -Arja Koriseva,kaunis ääni ja miellyttävän olinen ihminen.Myös hyviä biisejä isona plussana,levyttänyt paljon tangoja.
      -Tässä tuli nyt aika monta mutta kun tykkään niin monesta,mut ykköset siis Mikko ja Tarja.

    • QueenOfTheDawn

      Souvarit ne on aina, Hoikka laulelee niin komiasti jotta!

      • Hoikasta

        samaa mieltä, vielä kun Jukka siinä "lähdönhetken" vetäisee on siinä kyyneleille paikka, myös "kesäksi kotiin" on todella loistava, Lasse on tietty aina Lasse.


      • aaltopituudella

        ollaan. Jos Lasselle sattuu oikea biisi on tunnelataus mahtava. Aika osaava tulkitsija monenlaiseen musaan. Reippaammissa kappaleissa lauluaani hymyilee jota harvemmin muilta kuulee, ihan ilman nakemattakin. Turhaa kehumista ei ole ja me kuulijat varmaan joskus huomataan asioita joita monet ammattilaiset ei edes honaa:)
        Tallaiselta artistilta on kiva omistaa CD.


    • Taivaantuuli

      Saska Helmikallio, samettinen ja taipuisa ääni, sanoista saa selvän.

    • sykeröN

      Saija Tuupanen ja Saska Helmikallio. Kumpikin aivan upeita tulkitsijoita ja esiintyjiä.

    • Eini osaa olla livetilanteissa niin luonteva ja hänellä on upea, vahva ääni. Hän on kiltti faneilleen ja kuunetelee heitä!

    • Eka fani

      Miehistä: Juha Metsäperä. Hän on upea ääninen ja lavakarismaa löytyy. Persoonana iloinen ja välitön. Ei koskaan kiirettä minnekkään keikkansa jäkeen, vaan jää juttelemaan luokseen tulevien kanssa!

      Naisista: Anneli Mattila. Kiva ääni ja mukava jutustelija kaikin puolin!

    • listaa:

      Matti Eskonniemi
      Kirka
      Arja Koriseva
      Paula Koivuniemi
      Maarit Peltoniemi
      Johanna Pakonen
      Kaija Koo
      Laura Voutilainen
      Jonna Tervomaa
      Heidi Kyrö
      Jari Sillanpää
      Janne Tulkki
      Tarja Lunnas
      Kristiina Mäki
      Eija Kantola
      T.T.Purontaka
      Hannu Palo
      Tiina Ruuska
      Kaija Lustila
      Petri Hervanto
      Tiina Räsänen
      Johanna Debreczeni
      Tommi Soidinmäki
      Antti Raiski
      Antti Huovila
      Kati Fors
      Tony Montana
      Meiju Suvas
      Taina Kokkonen
      Tiina Pitkänen
      Veera Vikman
      Heli Ruotsalainen
      Eija Koriseva
      Berit
      Eini Pajumäki
      Seppo Tammilehto
      Reija Kortet
      Rami Välimäki
      Rami Rafael
      Johanna Piipponen
      Minna Sirkiä
      Mia Pihkala
      Virpi Piippo
      Saija Tuupanen
      Tauski Peltonen
      Matti & Teppo Ruohonen
      Kari Hirvonen
























































































































































































































































































































      Anna Eriksson
      Anne, Anneli & Anniina Mattila

      • Anonyymi

        Siinähän ne kaikki tulikin jotka esiintyy. 😂


    • suosikki...

      on Eija Kantola. Mahtava laulaja ja aina yhtä iloinen ja jaksaa jutella.

    • pojat....

      ovat mielestäni parhaita. Loistavaa tanssimusiikkia ja mukavia miehiä, erityisesti Tomi:)

      • FinlandersGirl

        Finlandersin pojat on parhaita mutta kaikkein paras on Kunu,ja hän vielä erittäin sulonen ja ihana mies ehdottomasti.Hänen kanssaan on kiva ja mukava jutella.Olen jutellut jo hänen kanssaan kaikkea:-)Ja Finlandersilla on erittäin hyvää musaa eli kaikki heidän biisit on yhtä parhaita.


    • Suski_

      Tapani Kansa.
      Upea lauluääni, taitava tulkitsija, viihdyttävä, mukaansatempaava ja karismaattinen esiintyjä. Hyvä ohjelmisto ja osaa ottaa yleisönsä hyvin huomioon.

      • Anonyymi

        Tapsa on tästä porukasta ihan ylivoimainen.


    • Aleksandra

      Lempiartistini on Jari Sillanpää - valloittava, monipuolinen, hauska, taitava esiintyjä, joka ottaa yleisön huomioon. Hänen keikoistaan saan paljon iloa ja hyvää mieltä, joka kantaa arjen murheiden yli.

    • suosikit

      taikakuu, Mikko Mäkeläinen ja yölintu miesten puolelta... Naisista Anne Mattila ja Anneli Mattila, todella upeita artisteja/bändejä livenä sekä levyllä, eikä parempia lyödy mistään, tämähän on tietenkin vain minun mielipide:)

      • suosikki on

        Eini. Hän on vaan niin paras...


    • Merita

      Pidän hyvin monista artisteista, mutta jos puhutaan siitä kenen levyn juuri viimeaikoina mieluimmin olen valinnut soittimeeni niin se on Juha Metsäperä. Muutamia muita mainitakseni, mm. Eija Kantola, Jari Sillanpää, Anne Mattila, Markku Aro, Arja Koriseva, Anna Ericsson, Annika Eklund, jne jne.

    • perusteella

      minusta Reijo Taipale on vaikuttavimpia laulajia, varsinkin tangot on upeita.
      Paula Koivuniemen laulua kuuntelen mieluusti, poikkeaa muista naislaulajista.

    • keikalla

      Lempparibändini on kotoisin pohjois-pohjanmaalta.Soittavat kivaa tanssimusiikkia ja mikä tärkeintä,heittävät huulta aina välissä..Rento meininki keikoilla..Arvatkaa ketä tarkoitan?Minä rakastan heidän huumoria..Muutenkin reiluja kavereita!Terkkuja vaan sinne Oulun suuntaan!!!!!

    • Gerd

      Upea ääninen,charmikas, lavakarismaa löytyy, sekä ihmisistä aidosti pitävä, hän on Tommi S.

    • ingalill

      soidinmäki on paras... hyvä ääni ja karisma! naisista eija kantola on ykkönen!

    • jewel0084

      mun suosikit ehdottomasti ovat:
      TOMMI SOIDINMÄKI, hyvä artisti ja ääni, jolla hyviä biisejä
      ANNA ERIKSSON, upea laulaja, joka tehnyt hienoa uraa
      ANNE MATTILA, ihan hyvä laulaja

      TAPANI KANSA, legendaarinen taiteilij
      a
      MARKKU ARO, sama vastaus kuin edelliseen
      ARJA KORISEVA, myöskin hieno taiteilija, ja ehdottomasti hänen näyttelijätaitonsa vakuuttavat

      • Kamomilla1

        Minun ykkössuosikkini ovat Tapani Kansa ja Tommi Soidinmäki.

        Tykkään heidän äänestään ja biiseistään. Myös lavakarismallaan ovat tehneet vaikutuksen minuuun. Ihania ja hurmaavia laulajia!


    • leidi iisalmesta

      muutamia suosikkeja tulee heti mieleeni... naisista olen aina ihallut katri helenaa ja eija kantolaa... ovat jotenkin "tavallisia" ja mahtavia esiintyjiä! katrilta tää uus onnenonkija on aivan onnistunut kappale ja kertoo omasta elämästäni samoin eijalta kappale "kuka?" on mielestäni häneltä kaunis kappale! ja näin naisena pidän komeista mieslaulajista, joita ovat mm. tapani kansa, mikko mäkeläien, tommi soidinmäki ja jorma kääriäinen! upeita laulajia kaikki, heidän äänensä ja karismansa on purrut minuun jo kauan... ja heidän kappaleensa ovat hyviä esim. tommilta kappale "kesäyö" on koskettava!!!

    • ikipetäjä

      Vuosikaudet on Kari Tapio valloittanut lauluillaan, esiintymisellään ja äänellään sydämeni mennen tullen. Olen yhden miehen nainen tässäkin suhteessa. Alun viidettäkymmenettä kertaa olen livenäkin hänet nähnyt, jutellut, halannut, kiittänyt. Naisartisteista kuuntelen mielelläni Kantolan Eijaa tai Pietiäisen Sannaa, ehkä Mattilan Anneaki - siis KUUNTELEN, en välttämättä katsele.

      • Mielipiteeseen

        onhan Kari aivan omaa luokkaansa (kunhan ei vaan laula jenkkaa:))
        Kappalevalinta jokaisen artistin kohdalla on se avainsana. En ole aina Kari Tapion ns. "Fani" jos laulu ei osu kohdalleen. Esim. "olen suomalainen" on kappale joka ei anna minulle aihetta sanoa Kari Tapiosta negatiivista ja roikuttaa minua Karin ihailijana ja fanina jo vuosia. Jotkut laulut ei oikein kolahda, mutta jotkut ovat takaamassa kuitenkin sen ihailun eli
        odotellaan uusia kommelluksia. Kari Tapiolle olisi nyt korkein aika laulaa ihan sita milta itsesta tuntuu ja tekee mieli, ilman levyfirmojen painostusta ja ihan omasta takaa, tottakai levyfirmojen avustamana. Olisipa mielenkiintoinen juttu ja toivottavasti toteutuu...kuulla Karia ihan niinkuin Han on, pilkuilla:)


    • minä se oon

      On Janne Tulkki ehdottomasti hän osaa olla niin oma itsensä tosi ihana ihminen muutenkin kun laulajana hyvä meininki aina keikoilla

    • soidinmäki ja

      anna eriksson ovat hyviä laulajia... annan lintu ja tommin lemmenjuomaa ovat ihan loistavia biisejä!!!!!

      • Vanha herra

        onpa tänne tullut paljon upeita viestejä! Kivaa!!!


    • iskelmää kuunteleva

      "kokeneemmista" artisteista ehdottomasti mm. kari tapio, katri helena, jari sillanpää, paula koivuniemi, markku aro, tapani kansa, arja koriseva, eija kantola... ovat kaikki loistavia taiteilijoita ja he ovat saavuttaneet jo oman asemansa suomen musiikkikentällä... tulevaisuuden lupauksia on monta... nuoria hyviä laulajia on monta mm. mattiloiden klaani, mikko mäkeläinen, saija tuupanen, tommi soidinmäki, annika eklund jne... heilläkin on jo monia hittejä ja keikkatahti näyttää kaikilla olevan suht hyvä. nämä edellä mainitut laulajat ovat siis omia suosikkejani!

    • ihanteeni

      Anna Erksson ja Juha Metsäperä.
      Anna eloisalla esiintymisellään ja hyvällä lauluäänellään ja Juha uutena tuttavauutena, jonka levyyn olen aivan hulluna. Erittäin iloinen ja ja positiivinen esiintyjä ja se tärkein: hyvä laulaja.

    • pelho

      Eini on numero yksi! Upea, kirkas ja kantava ääni, joka on vain vuosien saatossa vahvistunut. Loistava esiintyjä, ei pelkää ihmisiä, karismaattinen, nöyrä ja aina niin ystävällinen, sympaattinen! Tehnyt monipuolista musiikkia, eikä pelkästään yhden sortin iskelmiä.

    • Köhöh

      Taitaa miesartisteista tällä erää voiton viedä Janne Tulkki, joka on upea lavaesiintyjä ja persoonana hauska. Toisena on Juha Metsäperä, jota satuin livenä kuulemaan viime viikolla. Upea lauluääni ja miellyttävä käytös. Naisista Mttilan Anneli on paras ja heti muassaan on Saija Tuupanen. Molemmilla hyvä, iloinen katsanto ja mukavasti laulavatkin!

    • minun suosikit,

      EHDOTTOMASTI: 1, naisista ANNE MATTILA ja miehistä 1, on MIKKO MÄKELÄINEN. Ihanat äänet ja suloisia!

      • tässäpä näin

        Mä tykkään Matti Nykäsestä ja Jasmin Mäntylästä, molemmat niiiin suloisia, eikä niilläkään ääntä nimeksikään. Mutta se lavakarisma, vou-uuu.


    • NÄMÄ

      MATTILAT kaikki, kun ovat niin suosittuja täälläkin...........?

      • kukkii

        toi huumorinkukka upeasti, sillä tosissas ET voi olla.


    • H-M =

      jari sillanpää
      mattilat
      saija tuupanen
      tommi soidinmäki
      markku aro
      tapani kansa

    • Mindes

      Monia hyviä on mut pahaita kaikista Janne HURME ja Juha Metsäperä!

      • ovat,

        Anne Mattila ja Kari Tapio......


    • Varjokuva & Tuupanen ne on ehdottomasti parhaat!

    • Anonyymi

      Kikka. Oli niin valloittava, energinen, kaunis ääni, ja toki seksikäs ja kaunis muutenkin. Hyvä meno biiseissä, diskomeininkia iskelmäotteella. Sai hyvät ja oikeat laulunkirjoittajat alkuaikoina. Kikka oli mulle tärkeä henkilö 90-luvulla. Kikkaa on ikävä yhä. 🧡

    • Anonyymi

      Rauli Somerjoki, rokista humppaan ja kaikenlaista siltä väliltäkin.

    • Anonyymi

      Kaikkien aikojen tangokuningatar ja suosikki-iskelmäartistini on Merja Raski. Muista erottuva nätti, erityisen kaunis ääni. Tätä kysyttiin minulta jo 90-luvulla, ja vastasin silloin samoin kuin nyt. Hänen eka levynsä on edelleen yksi kaikkien aikojen suosikkilevyistäni, ellei jopa se kaikkein läheisin ja paras äänitteeni. Siihen levyyn ei ikinä kyllästy, ja hän sai loistavat lauluntekijät silloin. Merja oli myös kaunis naapurintyttömäinen kimma.

    • Suomalaisista esim. Kari Tapio ja Kirka . Mutta Tommi Läntinenkin on hyvä ja myös vaikka Marko Maunuksela, Pepe Willberg ja sellainen kuin Kalle Jussila (oli taannoin tangokisassa sekä nyt kesän alussa Suomen Voice seniorissa). Naisista vaikka esim. Virve Rosti, Arja Koriseva, Laura Voutilainen, Jannika B, Laila Kinnunen, Taiska, Diandra ja Saara Aalto.

      Mulla on monta suosikkia. Suomalaisista eniten ensin mainitut Kari Tapio ja Kirka. Muun maalaisista esim. Paul Rodgers, Chris Norman, Boy George, David Coverdale, Chris Rea, Rory Gallagher, Neil Diamond, Steve Winwood, Rob Halford, Charles Aznavour, Adam Lambert, Nana Mouskouri, Shirley Bassey, Dusty Springfield, Bonnie Tyler, K.D Lang, LeeAnn Rimes, Mariah Carrey, Vera Lynn.

    • Tykkään jostain artistista, jos esim. ääni nappaa tai sen lisäksi myös esiintymistyyli. Jos artisti on bändin laulaja, niin sitten bändin saundi ja esittämä musiikki kokonaisuudessaan voi myös ratkaista.

    • Anonyymi

      Luotan tangokuninkaallisiin, suosikkini siis löytyy sieltä. Risto Nevala, Kaija Pohjola, Jaska Mäkynen, Kari Piironen, Kauko Simonen, Arja Sipola, Jouni Rautio, Jaana Lammi, oioi. Lisäksi esim Eero Aven, Eija Sinikka. Merja Rantamäki, Tiina Ruuska, Kaija Lustila, Tarja Lunnas jne. Meillä on Suomessa niin hienoja laulajia, että! Löytyy levyjä kaikilta mainituilta.

    • Anonyymi

      Eila Pienimäki
      Arja Havakka
      Eija Sinikka
      Kaija Pohjola
      Eija Koriseva
      Mona Carita
      Eero Magga
      Jaska Mäkynen!

    • Anonyymi

      Mahdoton kysymys vastata ainakin itselleni, samoin kuin mikä on Elämäsi biisi. Niitä kun on niin monta etten pysty itse valitsemaan vain yhtä.

      Katson Vain Elämäätä. Aijaijaijaijai, ja kyllähän Meiju Suvas on Suomen Disco-Kuningatar mielestäni. Myös Eini tai Mona Carita voisi sitä myös olla, tosin viimeksi mainittu lopetti jo ajat sitten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe