Olen seksihullu

vesimiesmimmi

Olen aurinkomerkiltäni vesimies ja nousevalta merkiltä neitsyt, eli siis ei kovin intohimoiselta kuulosta, mutta olen seksihullu. En harrasta yhden illan juttuja lukuunottamatta jos tunnen jonkun kanssa syvää intohimoa joka odottaa räjähtämistä.
Kun olen suhteessa, niin seksi on yksi tärkeimmistä asioista. Jos mies on onneton niin vähän aikaa voin kouluttaa, mutta jos muutosta ei tapahdu niin en pysty olemaan suhteessa mistä puuttuu seksi...tai molempien halujen täyttäminen. Tottakai suhteessa on muitakin todella tärkeitä asioita mutta jos seksi ei suju niin ei suju muutkaan asiat. Seksi kun voi tehdä minusta erittäin onnellisen typyn!
Rakastan rajuja otteita ja ajattelen seksiä päivittäin ja välillä huomaan että käyn kuumana jopa työpaikalla koneen äärellä.
Kun olen seurustellut, niin seksiä on harrastettu monena kertana päivänä... mutta ymmärrän jos toinen ei jaksa ja outoa tässä on, että pystyn silti olemaan ilman seksiä jos en seurustele, mutta täytän haluni sitten itse jollakin todella hyvällä tavalla. Omat kädet eivät riitä... ;)

ps. Kartallani ei ole skorpionia, paitsi pluto skorpparissa!!!

15

5755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskollinen 41

      Haluan kuitenkin vain omaa miestäni. Nyt ja aiemminkaan vapaana ollessani en vieraisiin/tuntemattomiin helposti syty.Yhden illan caset ei kiinnosta.Äijät olleet kuitenki enemmän tai vähemmän pihtareita. Olen ajatellut, et seuraava, jos sellainen joskus tulee, pitää kyllä sit testata etukäteen. Ei enää pihtareita mulle, kiitos.

    • Kat

      Onneksi olkoon! :) helpottaa tietää että en ole ainut hullu, joka rakastaa ja tarvitsee seksiä päivittäin.

    • Vesinainen

      Ajattelin jo että olenko jotenkin poikkeava kun tykkään seksistä yli kaiken, mutta ei siis hätää :)

    • olen ollut aina sellainen j...

      Kyllä meitä seksistä/rakastelusta pitäviä naisia löytyy! Ja miksei löytyis?
      Olen kauris-nainen ja hormoonit hyrrää..
      Ainut ongelma on, ettei tällä hetkellä ole vakituista kumppania. Yhden yön jutut ei kiinnosta.
      Seuraa kyllä löytyisi - mutta vaatimustaso/rima on korkealla. Ihmissuhteet on näitä hienosäätöjuttuja,
      eikä aina käy niin, kun itse haluaisi.. Mutta uskon vielä löytäväni sen "toisen niin ihanan hullun" :D

    • utelias

      Nouseva merkki pikemminkin hämää, mutta ei selitä tuota niin tuiki tarpeellista ominaisuutta. MUtta missä on mars ja venus, etteivät vaan trinissä. Anna tietoja.

      • vesimiesmimmi

        Venus kaloissa ja mars kaksosissa.
        Näiden väliset aspektit ovat ainoastaan:
        Mars avautuva neliö venus..

        Vaikka seksihullu olenkin, niin olen uskollinen. Jos tulee tarve edes haaveilla muista niin se on sitten bye bye...
        Kiva kuulla että on muitakin seksihulluja! :D


      • Seksinälkäinen...
        vesimiesmimmi kirjoitti:

        Venus kaloissa ja mars kaksosissa.
        Näiden väliset aspektit ovat ainoastaan:
        Mars avautuva neliö venus..

        Vaikka seksihullu olenkin, niin olen uskollinen. Jos tulee tarve edes haaveilla muista niin se on sitten bye bye...
        Kiva kuulla että on muitakin seksihulluja! :D

        Onpa lähellä omaa karttaani... Itsellänikin on aurinko veskarissa, nouseva neitsyessä, venus kaloissa, mutta mars kylläkin härässä. Itseänikään ei kiinnosta vapaana ollessani juosta satunnaisen iltaseuran perässä, sillä jotenkin sellaiseen tarvitaan jonkinlaista kipinää. Toisaalta tuntuisi feikiltä alkaa harrastelemaan yhdenillan juttuja, kun näistä on tullut niin muoti-ilmiöitä. Mutta kun tunnen jonkun, jonka kanssa voisi synkata (yleensä se kipinä lähtee katseesta ja muutamista sanoista), niin saatan hypätä sänkyykin. Seurustelen tällä hetkellä ja haluaisin rakastella hänen kanssaan koko ajan mitä erilaisimmissa paikoissa. Jos hän ei ole paikalla, käytän käsiäni.Pelottaa näyttää seksihaluni, jotten tulisi leimatuksi nymfomaaniksi.:(


      • seksinnälkäinen
        vesimiesmimmi kirjoitti:

        Venus kaloissa ja mars kaksosissa.
        Näiden väliset aspektit ovat ainoastaan:
        Mars avautuva neliö venus..

        Vaikka seksihullu olenkin, niin olen uskollinen. Jos tulee tarve edes haaveilla muista niin se on sitten bye bye...
        Kiva kuulla että on muitakin seksihulluja! :D

        Unohdin kysyä? Ihan uteliaisuutani...Koska olet syntynyt? Itse olen syntynyt 2.2.1972.


      • veskari -61

        Kerrotko myös minulle missä olen.Veskari olen ja nouseva merkki neitsyt.8.2.61.


    • Nimetön

      ja ei mitään one night..juttuja
      waterman

    • Paitsi,et oon nouseva skorppari.Muuten koko teksti oli kuin omista näpeistäni.

      Mulla on vielä kaiken tän lisäks sellainen ihmeellinen ajatusmaailma tätä seksin harrastamista kohtaan,et jos ei suurinpiirtein joka päivä harrasteta,lan jostain kumman syystä epäilemään oman mieheni rakkautta minuun.Elikä miellän seksin harrastamisen ja kuinka usein sitä saa siihen kuinka paljon mua rakastetaan.Tyhmää,tiedän kyllä.En itekkää aina jaksa työpäivän ja reenien jälkeen eväänikään liikauttaa,mut jos menee pari päivää ilman alan jo ihmettelemään,et missä vika.

      Ite voisin harrastaa seksiä ihan sen harrastamisen vuoksi,niin kuin olen yhdenillan tapausten kanssa tehny.Kivaa se on ollu,mut aika tyhjää.Nyt parisuhteessa olevana harrastan sitä sekä harrastamisen että jumalattoman nautinnon vuoksi.

      Olen sinut oman kroppani kanssa,enkä pelkää/torju mitään ehdotuksia,kuhan pysyvät hyvän maun rajoissa.Ihaninta kuitenkin on nähdä kuinka mieheni nauttii esim.blow jobista.....:DMikään ei ole seksikkäämpää kuin nähdä,että toinen nauttii!

      • Mike13

        Toiselle nautinnon antaminen on itseni tosi tärkeetä!!


    • martin

      -tosi kuin vesi. Olen itse rapu ja intohimoinen. Mutta nyt olen tavannut vesimiesnaisen ja aivan kuten kirjoitit:-seksiä ja Williä sellaista. Olemme molemmat seksuaalisia mutta kuten sanoit jos ei seksi suju niin naiseni mukaan ei muukaan...Toivottavasti jaksan!

    • panojoki

      soitteleppa mulle numeroni on 0405372709

    • minäsevaantässätaas

      :D mulla on sama onkelma aina ollut että miehet on kauheita pihtareita. Yleensä sain aina jossen muuten niin viimestään aamulla kun oon koko yön nyyhkyttänyt miehen vierellä. Jos meni kolmekin päivää ilman seksiä niin oli aina itkuinen ja levoton yö. Nyt kun vaihoin miestä niin mies pisti heti rajat että itkulla ei saa mitään ja naidaan aina kun se haluaa. Ihan kun eläis jotain Anais Nin tarinaa. Rakastan tätä kun se pistää mut kärsimään!
      mulla ei taida olla muuta sorppionia kuin marssissa..mutta kun molemmat on vesimiehiä niin on aika tavalla kutkuttavaa jännitystä elämässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe