Olin baarissa tyttöjen iltaa viettämässä, ja illan loputtua takaani käveli n. 190 cm iso mies, joka löi täysillä minuap peppuun niin, että sattui todella kovasti. No minä reagoin tilanteeseen potkaisemalla miestä pohkeeseen, jolloin hän potkaisi minua takaisin. Hänen kaverinsa tuli myös takaa ja löi minua pyllylle, joten tönäisin hänet kauemmas. Ensimmäinen mies alkoi jotain uhkailemaan jolloin sanoin että mee muualle siitä ja lähdin tilanteesta pois.
Jos olisitte oma mieheni, ja kertoisin teille asian noin, mikä olisi kommenttinne sanasta sanaan.
Olen pieni ja hoikka tyttö, joten minua ärsytti että minuun kajotaan voimalla johon minä en voi vastata samalla mitalla. Naisena en voi nostaa ketään rinnuksista ylös eikä karjuntani vastaa kuin hiiren íninää. Ja jos olisin jättänyt tekemästä mitään, olisin hyväksynyt tapahtuneen enkä kunnioittanut itseäni.
Kymysys:
13
891
Vastaukset
- Kofeinisti
"Kaikenlaisia kusipäitä sitä onkin liikkeellä.", tai jotain vastaavaa muminaa. Eikun hetkinen, tämähän on suomi24, muutan vastaukseni muotoon: "olisit lortto ymmärtänyt antaa ku kerran annoit ymmärtää". ;)
- scale
Miehinen ego vaatisi vetään jätkää kuonoon. Järki sanoisi älä ala ittees 10 cm isommalle kaverille haastaan riitaa. mua se tuskin taputtelis perseelle.
Nainen voi aina käyttää sanan säilää, sillä voi satuttaa pahemmin kuin nyrkeillä ikinä.
Opettele pikkuisen verbaaliakrobatiaa, niin voit ensi kerralla hakata mokoman ääliön 10-0.- .......
teräaseilla hakkaa kyllä 10cm isommankin miehen.
- scale
....... kirjoitti:
ja sen jälkeen pääsee Kylmäkoskelle muutamaksi vuodeksi lepäileen täydellä ylöspidolla?
Paskalla tuurilla saa sitten kämppikseksi parimetrisen 120 kg painavan takatuupparin :( Nou hyvä. ....... kirjoitti:
Taitavalla sanailulla, asiallisella käyttäytymisella, pelottomalla asenteella ja sopivalla kunniotuksella isojen puukkomiestenkin kanssa pärjää...
- hossi
Kyllä herneen nenään ja tuumaisin et * ei kai sulle käynyt mitenkään? Kaikkia tanan taulapäitä sitä kylillä liikkuu, kerpule ku olisin ollut lähettyvillä! *
- räyhis
Olisin huolissani sun aggressiivisesta käyttäytymisestä. Sanominen/huutaminen ja tilanteesta poistuminen olisi riittänyt. Ei pidä ruveta tappelemaan, varsinkaan ylivoimaista vastustajaa vastaan. Voi saada pahastikin kuonoon. Mistään raiskauksesta tai edes törkeästä pahoinpitelystähän ei ollut kysymys.
- pitelyä vai?
Tämä on taas tätä! Miehet päivittelee naisen agressiivisuutta. Mitä hiton vapaata riistaa naiset muka on, että saa vapaasti lyödä takapuolelle jos siltä tuntuu?! Kai siinä tilanteessa naisella on täysi oikeus antaa takaisin samalla mitalla. Vaikka potkaista kuten alkuperäinen kirjoittaja.
Sitä paitsi jos tarkkoja ollaan, tämän ääliön teko täyttää kyllä pahoinpitelyn tunnusmerkistön... - räyhis
pitelyä vai? kirjoitti:
Tämä on taas tätä! Miehet päivittelee naisen agressiivisuutta. Mitä hiton vapaata riistaa naiset muka on, että saa vapaasti lyödä takapuolelle jos siltä tuntuu?! Kai siinä tilanteessa naisella on täysi oikeus antaa takaisin samalla mitalla. Vaikka potkaista kuten alkuperäinen kirjoittaja.
Sitä paitsi jos tarkkoja ollaan, tämän ääliön teko täyttää kyllä pahoinpitelyn tunnusmerkistön...En ole väittänyt, että naisia sen paremmin kuin miehiäkään saisi lyödä! Ääliön teko oli pahoinpitely, mutta ei varmasti törkeä. Se potkukin on muuten pahoinpitelyä, eikä kelpaa itsepuolustukseksi, jos tilanne oli jo muuten ohi.
Saa antaa takaisin samalla mitalla, jos pystyy, mutta sitten pitää myös olla valmis hoitamaan homma loppuun ja kantamaan kaikki mahdolliset seuraukset. Mä en ainakaan mene väliin tappeluun, jossa molemmat osapuolet on olleet aktiivisia, riippumatta tappelijoiden sukupuolesta.
Mitäpä sitä tilanteelle jälkikäteen voi kuin osoittaa myötätuntonsa.
Asiasta noin yleisemmin: Jos minun naiseni ei osaisi itseään suojella, pärjäisi verbaalisesti tai fyysisen uhan kohdatessa ymmärtäisi poistua paikalta tai huutaa apua, olisi tilanne ennen kaikkea hänen kannaltaan hankala.
Nainenhan olisi sitten kuin holhottava ja suojeltava pieni lapsi, jota ei uskaltaisi yksin laskea mihinkään. Vähän niinkuin eteläisimmissä kulttuureissa.
Mierkillistä muuten, että vuoroin esitetään niin riippumatonta ja toisaalta vaaditaan suojelevaa prinssiä. Eipä siinä mitään, leikitään vain roolileikkejä, kun vain tietää etukäteen, kumpi rooli on kyseessä. Joskus se jää meille miehille epäselväksi.- Pieni mutta pippurinen
Minulle on kerran sattunut melkein samalla tavalla. Olin silloin 14 vuotias (pieni ja hento, painoa hyvä kuin 47kg ja pituutta alle 160cm).
Oltiin kavereitten kanssa kaupungilla kun eräs puoli tuttu tyyppi, (ikää n.22-23v. norm. painoinen ja pituutta n.185cm, vielä sininen vyö karatessa) kaappas minut "isän polvelle" ja alkoi paukuttaan persuuksille tosi lujaa.
Siitähän minä suivaannuin kunnolla, yritin lyödä sitä käsilaukulla päähän onnistumatta, jätkä vaan nauroi ja ilkkui mulle.
Kun se jossain vaiheessa kumartui eteenpäin, hyppäsin sivulle ja vetäsin kunnon kiertopotkun sille keskelle pataa.
Koko kortteli jotka seuras tapahtumaa nauroi sille jätkälle, myös kaikki sen kaverit jotka jonottivat siinä vieressä baariin. Nolona se sitte häippäs siitä johonki nenä punaisena.
Siitä tapauksesta tää jätkä oli saanu kuulla vielä vuosia myöhemmin että saa pikku tytöiltäkin turpaan ym.
Täytyy myöntää että oli hyvä olo kun sai antaa takas vaikka persaus oliki mustelmilla, ja mun mielestä se oli sille ihan oikein, mitä käy ilman syytä toisen päälle. - MMies
"Jos olisitte oma mieheni, ja kertoisin teille asian noin, mikä olisi kommenttinne sanasta sanaan."
Jaahas, missäs sitä on taas oltu ja kuka antoi luvan....?
Eimutvakavasti. Suomessa pitäisi laillistaa kannabis, niin väkivalta vähenisi baareissa ja turuilla ja toreilla. Kenenkään mieleen ei edes juolahtaisi lähteä lätkimään neitoja perseelle. Tai saattais juolahtaa, mutta homma jäisi suunnitteluasteelle. Niin kuin kaikki muukin. Vastaisin, että: "Olipa yllätys, ehkä sinä nyt ymmärrät miksi minua eivät tämän paikkakunnan baarit kiinnosta."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326737- 394182
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843410- 173356
- 122417
- 302415
- 251952
- 1621946
- 301803
- 1051402