Osaisiko joku jonkun tosihyvän, saa olla vähän pikkutuhmakin, sketsin joka sopii pidettäväksi esim. laivan neukkarissa ennen ruokailua? Tai löytyykö jotain muuta "pientä ja kivaa" ohjelmaa esitettäväksi, kertokaa kokemuksista.
Ohjelmaa firman pikkujouluun
5
13366
Vastaukset
- Ota yhteyttä
Vuosien kokemus yksityistilaisuuksien viihdyttämisestä.
[email protected] - Viihde-Oka
Todella hauska musiikilla höystetty stand-up-show:http://www.viihdeoka.net/juissi.htm
Sopii pikkujoulujuhliinne, kuin nyrkki silmään.
Kysy et pety! - ottolyyli
mulla on sama ongelma, pitäis kehitellä jotain ohjelmaa ihan ite, ei siis kenenkään ulkopuolisen järjestämänä... typerältä tuntuu aikuisia ihmisiä leikittää jollain tonttujen piirileikillä, pitäis olla jotain aikuisten hauskaa. meilläkin töissä vain naisia, niin ei voi edes tehdä perinteisesti hyväksi osoittautunutta juttua, eli pukea miehiä naisiksi (jostain syystä naurattaa aina).
- Knihti
Tiernapojista saa helposti hauskan jopa aikuiseen makuun. Tarvitset yhteensä neljä tyyppiä. Etua jos osaa laulaa.
Voit myös värkätä hauskoja anagrammeja työkavereistasi ja pitää "tietokilpailun". Kuka keksii oman tai kaverin nimen. Netissä hyviä anagrammikoneita.
- Katso tänne
MULKUNPYÖRITYSTÄ POMON HUONEESSA !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396619
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495709- 1234871
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434470Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523872- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522946Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242352- 352228
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187