Oletteko panneet merkille

tahtoo tietää

mitään yhdistäviä ulkoisia piirteitä vaaoissa?

29

5699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viehättäviä

      "viaton charmi" molemmissa sukupuolissa, jolla tosin ei mitään tekemistä ns. kauneuskriteerien kanssa. Kauneushan kylläkin on katsojassa, ei niinkään kohteessa.

      Myös tietty "lapsekkuus" käyttäytymisessä. Onko nämä nyt sitten kovin ulkoisia piirteitä?

      • lilla-70

        Olen myös ollut huomaavinani jotain sellaista lapsenomaista. Tunetemani vaakamiehet ovat myös vantteria, ei lihavia, sillei pyöreitä mukavalla tavalla, no sanoisiko melkein luontaisesti lihaksikkaita.


      • indeksi
        lilla-70 kirjoitti:

        Olen myös ollut huomaavinani jotain sellaista lapsenomaista. Tunetemani vaakamiehet ovat myös vantteria, ei lihavia, sillei pyöreitä mukavalla tavalla, no sanoisiko melkein luontaisesti lihaksikkaita.

        tuossa jotain? Viidestä vaakatuttavasta 4 on tosiaan ylipainoisia.


      • lievästi
        indeksi kirjoitti:

        tuossa jotain? Viidestä vaakatuttavasta 4 on tosiaan ylipainoisia.

        On vain tullut iän myötä jostain syystä. Makea kun maistuu niin hyvälle. Lihavat on lepposia.


      • waakatar
        indeksi kirjoitti:

        tuossa jotain? Viidestä vaakatuttavasta 4 on tosiaan ylipainoisia.

        taas on niin että kaikki vaaka ystävät on todella timmissä kunnossa vaikka ikääkin on.


      • ole lihonnut
        waakatar kirjoitti:

        taas on niin että kaikki vaaka ystävät on todella timmissä kunnossa vaikka ikääkin on.

        Vaikka herkuttelen tyyliin, ensin jälkiruoka ja sitten jos mahtuu niin syödään muutakin. No olen kuitenkin tälläinen viilee ja vaalee vaaka nainen ja tulen paremmin miesten kanssa juttuun, ehkä minu ikäiset (30 ) naiset on jo niin "aikuisia" ettei meillä jutut käy yksiin.


    • waakatar

      että useammalla on hymykuopat =) niinkuin mulla.

      • Terttu

        just!


      • kylläkin

        jäävi sanomaan.


      • Terttu
        kylläkin kirjoitti:

        jäävi sanomaan.

        niin?


      • vaaga

        Hymykuopat löytyy myös multa.
        Eikös useilla vaaoilla ole pyöreät, pehmeät piirteet?


      • kylläkin
        Terttu kirjoitti:

        niin?

        Lopputuloksen kannalta olisi parempi, jos muut sanoisivat arvionsa teistä. Itse toki voisitte sitten kommentoida. Ei näihin paljon viitsi vastailla, kun ette itse pääse yhtään eteenpäin.
        Mutta sanonpa nyt kun on tilaisuus, että vaaka on sellainen joka puhuu, mutta usein vasta kun vieraat on lähteny.


      • tuskin voi
        kylläkin kirjoitti:

        jäävi sanomaan.

        olla jäävi sanomaan, ei tarvitse kuin peiliin katsoa :) Minullakin hymykuopat ;)


    • löytyy ainakin ja omistamisen halua sillain positiivisessa mielessä.Vaakamies elää täysillä siinä suhteessa missä on ja tunnetta ilmassa on paljon.
      Myös erittäin lapsirakkaita ja "lapsenmielisiä"ihailtavaa tavallaan.....

    • aurinko

      ...on lapsekas ja häneltä löytyy hymykuopat....

    • lsslssa

      pölöttävät niin paljon ja kovalla äänellä.. argh! vaikka vähemmälläkin kuulisi.
      ja sitten on vähän semmosta juoruilijan vikaa, puhutaan vähän kaikkien kuulumiset, kun pitäisi kertoa vain ne omat.

      • vaaka =)

        Mulla ainakaan ei ole sitä juoruilijan vikaa, kaverit ovat kertoneet salaisuuksiaan ja ajatuksiaan ja ne tosiaankaan eivät kuulu muille
        jotain yleistä tulee puhuttua mutta en kaverin nimellä ja sit toiseksi sitä yleistä kaikki horoskooppimerkit puhuvat.
        Kavereideni luottamus on mulle tärkeä.


    • pilviV

      tarttunut jostain sellainen asia kuin että naisilla varsinkin on ns. venuksen renkaat kaulassa. tämä on pitänyt aika hyvin paikkaansa.

      • mitäne on

        kaksoisleukako...


    • vaakanen..+

      Aivan pakko sanoa tuosta pulskuudesta, että itse (vaaka) olen aina ollut luonnostani hieman alipainoinen. Tuon lapsekkuuden kyllä tunnistan itsestänikin. Ja pikkuiset hymykuopat on.

    • merkitön

      Itse vaakana olen suurinpiirtein tällainen: huumorintajuinen, pohtiva, päättämätön, "menevä", tarkkailija, auttavainen, kuuntelija, joskus turhamainen, flirttaileva, sitoutumiskammoinen ja helposti suuttuva (mutta ei hirveän pitkävihainen).

      Täytyy tosin muistaa, että ympäristö ja kokemukset muokkaa jokaista tavallaan. :)

      • Ké80

        Mä oon ollu kans huomaavinani kyseisiä piirteitä itsessäni. Ainoat, jotka ei tosta listasta muhun käyny, oli "menevä" ja flirttaileva...Toisaalta myös oon huomannu sellasen, että iän myötä mua ei enää saa suuttumaan niin helpolla kuin lapsena/nuorempana, mutta ikävä kyllä viha kaivelee mielessä sit pidempään...Ilmeisesti myös tietty lapsenmielisyys pitää paikkansa, ainaki kaikki tuttujen kakarat viihtyy tosi hyvin mun kans.


      • vakaavaaka
        Ké80 kirjoitti:

        Mä oon ollu kans huomaavinani kyseisiä piirteitä itsessäni. Ainoat, jotka ei tosta listasta muhun käyny, oli "menevä" ja flirttaileva...Toisaalta myös oon huomannu sellasen, että iän myötä mua ei enää saa suuttumaan niin helpolla kuin lapsena/nuorempana, mutta ikävä kyllä viha kaivelee mielessä sit pidempään...Ilmeisesti myös tietty lapsenmielisyys pitää paikkansa, ainaki kaikki tuttujen kakarat viihtyy tosi hyvin mun kans.

        tosiaan noita löydän itsestäni, olen myös menevä sillä tutustun helposti ihmisiin joten jatkuvasti tulee uusia ystäviä.
        Tykkään myös sanotaan ei varsinaisesti flirttailla mutta heittää herjaa helposti jos toinen vähänkään samansuuntainen.


    • astropirkko

      vaa'at ovat yleensä nättejä, elleivät peräti kauniita. Julkkiksista tulee mieleen Cathrine Deneuve, Brigitte Bardot, Alicia Silverstone ja Heather Locklear mieleen.

      Miehetkin ovat 'kauniita' omalla tavallaan, mieleen tulee suomalaisista Danny ja Neumann.

      Vaa'at ovat taipuvaisia lihomaan, joten jossain vaiheessa varteen voi tulla massaa. Mutta sekin voi olla "hyvännäköistä", kumma juttu.

      • vaaga

        Kauniita vaakoja ovat myös Catherine Zeta-Jones, Monica Bellucci, Naomi Watts, Gwen Stefani, Gwyneth Paltrow sekä Rita Hayworth.
        Miehistä Viggo Mortensen, Clive Owen ja Roger Moore. Hyvännäköisiä ollaan..


    • jokin muu kuin vaaka

      Sanotaanhan että rakkaus tekee naisesta kauniin. Siitäpä saitte muut, rakastakaa nii tulette kauniiksi

      • ulli

        rakastakaa ihan mitä vain rakkauden vuoksi, kunhan rakastatte!


      • jadevaaka
        ulli kirjoitti:

        rakastakaa ihan mitä vain rakkauden vuoksi, kunhan rakastatte!

        Olen itse vaaka ja minulla on pehmeät piirteet ja olen ennemminkin "söpö"...eli siis harvemmin sanotaan kauniiksi.Pidetään tyttömäisenä.Ruskeista isoista silmistäni saan kuulla usein positiivista palautetta.
        Ja ehkä pituuteni vaikuttaa myös että pidetään tyttömäisenä(156cm).

        Minuun ainakin sopii flirttailevuus ja hymykuopat.Olen myös joskus hyvin peräänantamaton ja päätöksien teko on vaikeaa.


    • tänään..

      Mitä nyt olen huomannut vaaoissa

      * hallitsevat tilanteet. Tavallaan ohjaavat keskustelun kulkua aivan kuin toinen tuntisi olevansa se kuningas. Siis erittäin flirttailivia henkilöitä ja hyvä hauskuuttamaan ;)

      * sitoutumis kammoisuutesta en tiedä mitään... Itse haluaisin sitoutua, mutta toinen ei anna (virallistaa).

      *toinen puoli tästä: jos olette seuranneet chattailijoita, niin suurimmaksi osaksi ovat sinkkuja (jos katselette heidän "vip-korttejaan")

      * halu kokea uutta ja jännittävää. Ollut läpi elämän. "Mikään ei tunnu liian vaikealta ylittää". Sitten jotakin järisyttävää: kinkkykulttuurissa vaakoja on paljon tarjolla ;)

      *vaa'at ovat kauniita. He ajattelevat itseään ja ulkonäköään paljon. Mutta he eivät vaati toiselta mitään ulkonäkön suhteen :) ainakin naisena minusta mies kuin mies on syötävän ihana.

      *osataan ratkoa riitoja. En pitä riitoista ja niitä on tullut soviteltua. Myös omia, sillä en kestä että riita jää murjotukseksi vaan sille on saatava loppu. Vaikka jäisi alakynteen. Huomannut olen muissakin vaaoissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      109
      2149
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1623
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1142
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1060
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      969
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      901
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      814
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      781
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      763
    10. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      171
      728
    Aihe