Uusi Kirpputori Herttoniemessä

111

Ainakin näytti ihan mukavalta, vaikka osa myyntipöydistä alkutekijöissä. Eli Ipa-kirppis.

14

8439

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaija kaarina

      Ipa kirppis on ihan mukava kirppis siellä käy aika paljon porukkaa sinne tehdään lisää pöytiä suosittelen

      • katuosoite,

        kiitos.


      • ostaja =)
        katuosoite, kirjoitti:

        kiitos.

        osoitetta en tarkalleen muista, mutta siinä metroaseman vieressä, isoa k-kauppaa vastapäätä. Hiihtomäentie jotakin..


      • Hiihtäjäntie 1
        katuosoite, kirjoitti:

        kiitos.

        siisti


      • ent.asiakas
        Hiihtäjäntie 1 kirjoitti:

        siisti

        hinnat korkeat tavaran laatuun nähden mutta kyllä siellä voi tehdä löytöjä hyvällä tuurilla.
        Tosin vastaan otto ovella tuntuu olevan töykeä sillä tummahipiäisellä miehellä on ilmeisesti jotain vikaa korvien välissä


      • tii
        ent.asiakas kirjoitti:

        hinnat korkeat tavaran laatuun nähden mutta kyllä siellä voi tehdä löytöjä hyvällä tuurilla.
        Tosin vastaan otto ovella tuntuu olevan töykeä sillä tummahipiäisellä miehellä on ilmeisesti jotain vikaa korvien välissä

        Olen käynyt Ipassa sekä ostajana että myyjänä. Kaikki on sujunut aina hyvin ja hienoja, edullisia löytöjäkin on mukaan lähtenyt. Paikka on minunkin mielestäni siisti ja omistaja on ystävällinen.

        Voin suositella ja iloita että tänne kulmillekkin saatiin vihdoin oma kirppis.


      • Eugen
        ent.asiakas kirjoitti:

        hinnat korkeat tavaran laatuun nähden mutta kyllä siellä voi tehdä löytöjä hyvällä tuurilla.
        Tosin vastaan otto ovella tuntuu olevan töykeä sillä tummahipiäisellä miehellä on ilmeisesti jotain vikaa korvien välissä

        Kaks kertaa olen ipassa käynyt ,ja molemmilla kerroilla se tumma poika on riidellyt asiakkaitten kanssa siitä, saako sisään mennä kassin kanssa.
        Törkeintä asiakaspalvelua mitä oon nähnyt,kun jo ovella käy selväks että epäillään värkaaksi.
        Äijä on väärällä alalla,mä en ainakaan enää siihen puotiin astu !


      • puotipuksu
        Eugen kirjoitti:

        Kaks kertaa olen ipassa käynyt ,ja molemmilla kerroilla se tumma poika on riidellyt asiakkaitten kanssa siitä, saako sisään mennä kassin kanssa.
        Törkeintä asiakaspalvelua mitä oon nähnyt,kun jo ovella käy selväks että epäillään värkaaksi.
        Äijä on väärällä alalla,mä en ainakaan enää siihen puotiin astu !

        Hyvä että pitää huolta tavaroista joita olemme sinne jättäneet myytäväksi. Ei siellä ketään epäillä vaan kaikille pätee samat säännöt ja ne lukee jo ovessa kun mennään sisään.


      • maassa maan tavalla
        puotipuksu kirjoitti:

        Hyvä että pitää huolta tavaroista joita olemme sinne jättäneet myytäväksi. Ei siellä ketään epäillä vaan kaikille pätee samat säännöt ja ne lukee jo ovessa kun mennään sisään.

        Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käyn ko. paikassa. Tumma mies vaati jättämään käsilaukun tiskin taakse, sillä aikaa kun kiertelee paikassa.En ole koskaan aikasemmin törmännyt moiseen, että joutuu luovuttamaan henkilökohtaiset tavarat myyjälle. Jos ei suostu luovuttamaan laukkua tiskin taakse vastaus on ulos.Töykeä,asiaton käytös vie todellakin asiakkaita muihin kirpputorehin. Suosittelen alan vaihtoa ko. kaverille.


      • rehellisyys maan perii
        maassa maan tavalla kirjoitti:

        Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käyn ko. paikassa. Tumma mies vaati jättämään käsilaukun tiskin taakse, sillä aikaa kun kiertelee paikassa.En ole koskaan aikasemmin törmännyt moiseen, että joutuu luovuttamaan henkilökohtaiset tavarat myyjälle. Jos ei suostu luovuttamaan laukkua tiskin taakse vastaus on ulos.Töykeä,asiaton käytös vie todellakin asiakkaita muihin kirpputorehin. Suosittelen alan vaihtoa ko. kaverille.

        Onhan se miesmyyjä hiukan temperamenttinen ja tylykin, vaan totuus on se että jos pöydistä kovasti varastetaan niin eihän sieltä kukaan toiste vuokraa pöytää ja sana kulkee.
        Sitäpaitsi siellä on lukolliset kaapit joihin voi kassinsa laittaa.
        Itselläni oli siellä paikka ja aion varata uudestaankin koska sieltä ei varastettu mitään pöydästäni, kiitos ärhäkän kirppiksen pitäjän:)
        Olen joskus ollut valtterissa myymässä ja minulta varastettiin aika monta lastenvaatetta ja ihmettelen kuka kehtaa pukea lapsensa varastettuihin tavaroihin?


    • mä vaan

      Kuka ihmeessä tahtoo varastaa vanhoja likaisia vaatteita. Se, että liikkeessä käy varkoita ei oikeuta myyjää käyttäytymään miten sattuu. Aika asennevammaiselta tuo ,mies kyllä vaikuttaa.

    • Myy omiaan

      Joo tämä itseään "Kalleksi" tituleeraava kirpparin pitäjällä on monta rautaa tulessa Ky joka omistaa tämän omistaa myös muita toreja
      Jätkällä on epäasiallisin käytös jonka tiedän

      Lisäksi kaveri ostaa röyhkeästi kaiken muiden myyntiin tuoman halvan ja hänen mielestään arvokkaan jälleenmyytävän tavaran ja myy ne omiin nimiinnsä eteenpäin.
      Olisiko niin että myy muissa kirppareilla

      Äijällä pyörii hyvin oma veroton bisnes suuri osa pöydistä on hänen omille tavaroileen ja romuilleen ja paljon muiden torille jättämää tavaraa myydään näiden pöytänumeroiden piikkiin
      Kuten myös herran huonekalubisnes

      Ettää sille mukava siisti paikka

      • Vakkariasiakas

        Kertokaa, jos tiedätte, missä mies jatkaa kirpputoritoimintaa. IPA:han lakkautettiin 2007 lopussa ja uudesta en tiedä mitään. Olen asioinut ostajana ja myyjänä IPA:ssa ja olen ollut hirveän tyytyväinen. Samoin muut tuntemani asiakkaat ja myyjät. Iso aukko jäi elämään, kun kirppis joutui sulkemaan ovensa. Kommenttina edelliseen, jos joku myy tavaroitaan halvalla ja omistaja laittaa ne eteenpäin kalliilla, missä se rikos on? Ostaja ne hinnat lopulta määrittää...


      • kerran käynyt
        Vakkariasiakas kirjoitti:

        Kertokaa, jos tiedätte, missä mies jatkaa kirpputoritoimintaa. IPA:han lakkautettiin 2007 lopussa ja uudesta en tiedä mitään. Olen asioinut ostajana ja myyjänä IPA:ssa ja olen ollut hirveän tyytyväinen. Samoin muut tuntemani asiakkaat ja myyjät. Iso aukko jäi elämään, kun kirppis joutui sulkemaan ovensa. Kommenttina edelliseen, jos joku myy tavaroitaan halvalla ja omistaja laittaa ne eteenpäin kalliilla, missä se rikos on? Ostaja ne hinnat lopulta määrittää...

        kerran käyneenä ja asiakkailta kommentteja jälkikäteen saaneena, on todettava, että suurin osa on saanut hyvin huonoa palvelua pitäjältä sekä "katseita".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4813
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4583
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4194
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3167
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2701
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2172
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe