On ihan okoo,jos miesystävä arvostaa naiskauneutta,ei siinä ole ongelmaa.Sitten kun se sen sanoo toiselle,niin vi****skäyrä nousee aika huipuunsa.Olen kahden vaiheilla pistänkö koko suhteen jäihin,vaikka rakastankin miesystävääni.Tuntuu vain siltä ettei hän kunnioita tunteitani eikä arvosta minua. Miten on?
Miten miehiä tulisi ymmärtää?
13
706
Vastaukset
- jokunainen
anna mennä toisesta korvasta ulos...tai jätä mies.
Osoittaa että miehellä ei ole sosiaalista silmää tai empatiankykyä sinua kohtaan. Jos toinen vaikuttaa loukkaantuvan niin pitäisi se nyt nähdä..
No, mikä minä olen kertomaan toisaalta kun omat pullat ovat kanssa vähän raakoja =) - MMies
Joo, miehen pitää olla kohtelias ja huomaavainen ja kehua kanssaihmisiään ja antaa positiivista palautetta tarpeen mukaan. Ja sitten kun mies on tätä, niin mitä se saa aikaan? Pelkkää vitutusta. Siis miehen pitää olla kaikkea edellämainittua ainoastaan omalla kullalleen ja muille naisille täysmulkku. Oookei.
*ei ymmärrä naisia*- nanalii
Palautteen antaminen on toki muille ihan ok,mutta asia kiukutti,koska sitä saa itse niin harvoin.Olishan se mukava kuulla että oma mies antais palautetta...
- MMies
nanalii kirjoitti:
Palautteen antaminen on toki muille ihan ok,mutta asia kiukutti,koska sitä saa itse niin harvoin.Olishan se mukava kuulla että oma mies antais palautetta...
Kyllähän se positiivinen palaute on kohdillaan tietenkin. Mutta sillä ei liene mitää tekemistä miehen ymmärtämisen kanssa? Jos mies pitää sinua itsestäänselvyytenä jne jne.
- nanalii
MMies kirjoitti:
Kyllähän se positiivinen palaute on kohdillaan tietenkin. Mutta sillä ei liene mitää tekemistä miehen ymmärtämisen kanssa? Jos mies pitää sinua itsestäänselvyytenä jne jne.
Aivan...nyt luulen,että taisit osua oikeaan...täytyykin vielä pohtia tuota ymmärtämisseikkaa uudestaan =)
- scale
onko miehesi erehtynyt kehumaan jotakin vierasta naista sulle?
- ymmärtää????????????????
"Sitten kun se sen sanoo toiselle"??????????
Siis:
Mikä sanoo?
Minkä?
Kenelle toiselle?
Mten on?
Kysytkö, arvostaako mies sinua, kunnioittaako tunteitasi?
Eikö olisi parempi kysyä häneltä itseltään... - rusalka
tietenkin saa tehdä, kunhan kehuu kaksinkerroin omaansa kultaa kanssa. Sitten vielä, ei tartte oman kullan kuullen kehua toisia.
Jos toiset kertoo, että nyt sun ukkos kehu mua/sitä yhtä, sanot että
'se sanoo vaan, kun yrittää olla mukava'
'se kehuu muakin aina paljon...eiks oo ihQ!!'...
'se kehuu, kun oot mukava(siis esim. naisen tyttökaweria kehuu)'
'miltäs sinusta tuntui, kun se sinua huomasi?'
'kuvitteletkos ittestäs jotain, se on MUN ukko'
'hyvä, kun kerroit...tästä vielä puhutaan...prkle!'
'jum....ta!!¤#/X§X*\ \ >:( SÄ et mee enää lähellekään mun miestä tai saat selkääs!' Kirjoituksestasi päätellen et rakasta miestäsi tai sinulla ei ole aavistustakaan, mitä sillä tarkoitetaan. Miehesi on ehkä tahditon törppö, mutta se ei muuta tätä tosiasiaa.
Ps. Miten tämä asia liittyy (monikossa) miesten ymmärtämiseen?- nanalii
Noh ehkä hän on tahditon törppö =) ja kyllä rakastan,mutta olisi se ihan mukavaa saada itsekin palautetta,vaikka siitä että olen taas tehnyt hyvää sapuskaa jne...en tietenkää kokoajan ,mutta positiivinen palaute kerran viikossa pitäisi mielen pirteenä =) Eikös vaan se ole vähän jokaisella niin. Ja totta kai naisille se ulkonäkö on tärkeää,erityisesti nykyaikana,koska elämme niin ulkonäkökeskeisessä yhteiskunnassa.Voisin pistää sulle ison litanian siitä,miten itse käsitän rakkauden,mutta jos en nyt kuitenkaan,kun siitä tulisi niin pitkä lista...=)
Onko se niin vaikeaa hyväksyä ne tosiasia, että kukaan ei ole täydellinen, kauneus on katsojan silmässä ja jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.
Ja hyviin käytöstapoihin kuuluu valita oman mielipiteen esiintuomiselle oikea paikka, aika ja ennen kaikkea oikeat sanat.
- nanalii
Totta kai,mutta kyllä se palaute itsellekin olis tärkeää...sitä kun saa niin harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337807- 434533
- 314295
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893559- 132723
- 302605
- 442313
- 302301
- 1642023
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise431581