Jos luotat niin miksi?
Jos et luota niin miksi?
Luotatko suomalaisnaiseen?
11
725
Vastaukset
- scale
kyllä luotan, yleisellä tasolla en voi vastata, koska ihmiset ovat yksilöitä.
Omaani luotan, koska.... no perkele onhan tätä nyt vaikea perustella. Jos sanon vaan, että luotan, koska luotan. - Kofeinisti
Eiköhän jokaisen täydy se luottamus ansaita omalta kohdaltaan. Ei siinä ole merkitystä kansalaisuudella tai sukupuolella.
- "suomalais"naiseen?
Haetko jotain vertailua eri kansalaisuuksien välille?
Kokemusta on ainoastaan suomalaisesta, joten ihan sama...
Tottapuhuen luotan vain ihmiseen, jonka tunnen riittävän hyvin, että tiedän hänen olevan luottamuksen arvoinen. - Rankaisija II
Ihan sokeasti, luotettava ja rehellinen, ainakin niin ovat minulle aina kertoneet olevansa kun sellaisen kanssa olen jutellut, yksikään ei ole kertonut olevansa epäluotettava.
- puhELINvastaaja
Luotan vain itseeni.
- Xamon
Ei ihmisiin voi luottaa.
On olemassa luotettavia yksilöitä, mutta lajina ihminen on epäluotettava. - SimStim
riippuu ihmisestä.
Koska ihmiset ovat erilaisia. Suhtaudun aina kaikkiin ihmisiin aluksi hieman varauksellisesti (toisiin enemmän, toisiin vähemmän). Ajan myötä ihminen voi ansaita luottamukseni, mikäli hän on sen arvoinen. Mikäli luottamukseni petettään on sitä vaikea enää takaisin saada. Tosin pari ihmistä siinäkin on onnistunut.
- Entinen ja tuleva ulkosuoma...
Suomalainen nainen tottuu antamaan seksiä miehille puhtaasta mielijohteesta, kun täällä Suomessa sellaiseen käytökseen melkein kannustetaan. Nainen, joka oppii noille tavoille, ei todellakaan helposti tule oppimaan niistä pois. On aina helpompi oppia jokin tapa, kuin oppia siitä pois.
Vakioperusteluna täällä netissä näillä naisilla on, että kun tietää mitä on tarjolla, niin ei tule kokeiltua vihreämpää ruohoa niin helposti suhteessa. Minä en usko tuohon pätkääkään. Aivan järjettömän tyhmää bullshittia, ihme ettei tuollaisen kirjoittajia hävetä tuottaa tuollaista kakkelia. Kuten sanottu, tavoista on vaikea oppia pois, hyvin vaikea. Vain harvoissa kulttuureissa naiset totutetaan antamaan seksiä mielijohteesta, Suomi valitettavasti yksi näistä.- Jonkunen*
Suomalaisia naisia kyllä haukutaan huoriksi, mutta harva niistä rahasta antaa.. Toista en sanoisi noista naapurimaan naisista, heillä usein miten on lapsikin valmiina, mutta hehän ovatkin kauniita ja kauniille voi aina antaa kaiken anteeksi
- .PISTE
Ei ole tullut syytä miksi en luottaisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326737- 394182
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843410- 173356
- 122417
- 302415
- 251952
- 1621946
- 301803
- 1051402