Millä haukut koiraasi? ja lempinimet?

Ei tosikoille

Niin jos se karvaturri tekee ilkeyksiä niin millaisia sammakoita suustasi pääsee? ja mitkä ovat sitten "hellittely" nimet?
Itse huudan koiraani rakiksi,hirtän sut vielä,paska koira,jos karkaat vielä niin amputoin sun jalat jne.Ja hellittely nimiä ei oikeestaan ole kun se ei niitätajua sen enempää kun noita haukkumanimiä et jos haluan helliä niin rapsuttele ja silitän

44

4368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tottelematon

      kutsun sitä tyylittömäksi villakoiraksi, johan alkaa tottelemaan!

    • mamis

      paskakone, kävelevä puutarhaletku, vielä kerta niin kastroin sinut, nyt kyllä riittää mamman paskamakkara, argh nyt tapan sinut yms. hellittelynimiä on kyllä moninkertaisesti. Onneksi ei koiruus tiedä, etten tekisi kärpäsellekään pahaa, saatikka sitten paskamakkaralle ;D

      • Saisa

        Mulla tulee suusta semmosia ku jästipää, jölli, tonttu, ja aika yleinen on:"Teen susta kinttaat kohta!" :D
        Hellittelynimiä on sitten rakas, nuppero, kultsi(kultainennoutaja kun on), upero, reipas tyttö, kiltti tyttö jne..


    • määrätyn äänenpainnoin sana TYHMÄ riittää hyvin.

      • mutta miten

        koiralle sanot oli aiheena.


      • tässä ja nyt
        mutta miten kirjoitti:

        koiralle sanot oli aiheena.

        olen kyllästynyt kakaramaiseen käytökseesi kuten moni muukin palstalla. Mikäli haluat jatkaa samalla mallilla nälvimällä toisia kirjoittajia, laitan aloitteen ylläpitoon. Aloite koskee poistamistasi palstalta. Tarvitset aikaa, paljon aikaa kehittymiseesi ja kasvakseesi aikuisen mittoihin henkisellä puolella.
        Leena Kangas


      • tää...
        tässä ja nyt kirjoitti:

        olen kyllästynyt kakaramaiseen käytökseesi kuten moni muukin palstalla. Mikäli haluat jatkaa samalla mallilla nälvimällä toisia kirjoittajia, laitan aloitteen ylläpitoon. Aloite koskee poistamistasi palstalta. Tarvitset aikaa, paljon aikaa kehittymiseesi ja kasvakseesi aikuisen mittoihin henkisellä puolella.
        Leena Kangas

        ollu tosikoille....


    • ...

      En minä hauku koiraani koskaan. Jos se ei usko (yleensä luoksetuloa esim. kynsien leikkuuseen), käyn hakemassa sen pois piilosta, johon se meni. Ei sitä muuten tarvitse paljon komennella, kun se ei yleensä tee mitään pahaa (paitsi käy roskiskaapilla varkaissa, jos se sattuu jäämään auki. Se ei saa minua koskaan agressiiviseksi, mutta hyvälle tuulelle ja iloiseksi se saa minut joka päivä.

      Hellittelynimiä sillä on paljon ja sitä hellitään ja pussaillaan paljon ja se myös vastavuorosesti pussailee minua! Ei ihanampaa koiraa voisi olla.

      • ....

        Miettinyt mitä koirasi tuumaa kun pussailet sitä? niiden tavat on hiukan erinlaiset.Haliluki saattaa tehdä koiran olon ahdistavaksi.Äläkä sano et kyllä meidän koira tietää mitä meinaan kun pussailen.Ne on kuitenkin koiria ja ei ne ymmärrä meidän ihmisten tiettyjä tapoja..jotain kylläkin


      • opop

        uudelleen aloittajan viesti! ei siinä kysytty että haukutko vai et..vaan että millä nimillä haukut.Jos olet muka olevinasi niin ihana jahyvä ihminen niin ole mutta älä tänne tule esittään jotain pyhistä..sinun kaltaisesi on yleensä niitä agressiivisimpia kun pitää muka hyvyyttää mainostaa.ei koiran haukkumisessa ole mitään pahaa,ei se tajua


      • taas....
        opop kirjoitti:

        uudelleen aloittajan viesti! ei siinä kysytty että haukutko vai et..vaan että millä nimillä haukut.Jos olet muka olevinasi niin ihana jahyvä ihminen niin ole mutta älä tänne tule esittään jotain pyhistä..sinun kaltaisesi on yleensä niitä agressiivisimpia kun pitää muka hyvyyttää mainostaa.ei koiran haukkumisessa ole mitään pahaa,ei se tajua

        joku joka on ollut koulussa kun luetun ymmärtämistä on opetettu.


      • .... kirjoitti:

        Miettinyt mitä koirasi tuumaa kun pussailet sitä? niiden tavat on hiukan erinlaiset.Haliluki saattaa tehdä koiran olon ahdistavaksi.Äläkä sano et kyllä meidän koira tietää mitä meinaan kun pussailen.Ne on kuitenkin koiria ja ei ne ymmärrä meidän ihmisten tiettyjä tapoja..jotain kylläkin

        tulevat itse halattaviksi. Kovia pussailemaan ovat myös. Jakavat sitä hellyyttään yhtä auliisti kuin ottavat sitä vastaan.


      • opop kirjoitti:

        uudelleen aloittajan viesti! ei siinä kysytty että haukutko vai et..vaan että millä nimillä haukut.Jos olet muka olevinasi niin ihana jahyvä ihminen niin ole mutta älä tänne tule esittään jotain pyhistä..sinun kaltaisesi on yleensä niitä agressiivisimpia kun pitää muka hyvyyttää mainostaa.ei koiran haukkumisessa ole mitään pahaa,ei se tajua

        No kysysin kuitenkin, että mitä te saatte sitte itse siitä, kun kutsutte/nimittelette koirianne mitä törkeimmillä nimityksillä, sitä parasta kaverianne.....
        ja sanotte, ettei koiranne sitä ymmärrä kuitenkaan...jos ei kerran ymmärrä niin sillonhan te itse siitä saatte jotain...mitä..vai onko sekin jotain egonne pönkittämistä kun käytätte noita törkeitä nimityksiä omasta koirasta...?


      • aloita uus aihe ...
        Sikra kirjoitti:

        No kysysin kuitenkin, että mitä te saatte sitte itse siitä, kun kutsutte/nimittelette koirianne mitä törkeimmillä nimityksillä, sitä parasta kaverianne.....
        ja sanotte, ettei koiranne sitä ymmärrä kuitenkaan...jos ei kerran ymmärrä niin sillonhan te itse siitä saatte jotain...mitä..vai onko sekin jotain egonne pönkittämistä kun käytätte noita törkeitä nimityksiä omasta koirasta...?

        aläkä tuu sotkeen tätä


      • aloita uus aihe ... kirjoitti:

        aläkä tuu sotkeen tätä

        Et sitte pystynyt vastaamaan...tuon kyllä arvasin jo kysyessänikin, ethän pysty muuhun kun rääpimään päätäsi.

        Siis tämä on yleinen keskustelupalsta ja sinä et käske täältä ketään pois, menikö perille!


      • piirtää
        Sikra kirjoitti:

        Et sitte pystynyt vastaamaan...tuon kyllä arvasin jo kysyessänikin, ethän pysty muuhun kun rääpimään päätäsi.

        Siis tämä on yleinen keskustelupalsta ja sinä et käske täältä ketään pois, menikö perille!

        ku en tajua?ööö


      • ja vähä
        aloita uus aihe ... kirjoitti:

        aläkä tuu sotkeen tätä

        saatanan äkkii kaa taulapää riivinrauta


      • rullalle
        piirtää kirjoitti:

        ku en tajua?ööö

        ja rulla taskuun kyssä


      • -Demoni-
        ja vähä kirjoitti:

        saatanan äkkii kaa taulapää riivinrauta

        Eikö tuossa lue että ei tosikoille? Tuskin kukaan nyt omaa egoaan pönkittää jos suusta pääsee vähän hirviöitä kun koira on tehnyt jotain. Aika harva kuitenkaan varmaan ohimot pullistuneina näitä huutaa kurkku suorana.


      • olla...
        aloita uus aihe ... kirjoitti:

        aläkä tuu sotkeen tätä

        vaa huomioimatta. itse en edes avaa koskaan sikran ym. tekstejä. ei ala ärsyttämään.

        huomiota se hakee, ku ei muualta saa.


      • varmasti on
        olla... kirjoitti:

        vaa huomioimatta. itse en edes avaa koskaan sikran ym. tekstejä. ei ala ärsyttämään.

        huomiota se hakee, ku ei muualta saa.

        parempi.


      • ** ??? **
        Sikra kirjoitti:

        No kysysin kuitenkin, että mitä te saatte sitte itse siitä, kun kutsutte/nimittelette koirianne mitä törkeimmillä nimityksillä, sitä parasta kaverianne.....
        ja sanotte, ettei koiranne sitä ymmärrä kuitenkaan...jos ei kerran ymmärrä niin sillonhan te itse siitä saatte jotain...mitä..vai onko sekin jotain egonne pönkittämistä kun käytätte noita törkeitä nimityksiä omasta koirasta...?

        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


      • asian
        olla... kirjoitti:

        vaa huomioimatta. itse en edes avaa koskaan sikran ym. tekstejä. ei ala ärsyttämään.

        huomiota se hakee, ku ei muualta saa.

        nää eräät rekatut on vissiin yksinäisiä,alkoholisoituneita,kaiken vihaajia joita livena ei kukaan kuuntele niin pitää kiukutella täällä.Muta annetaan niiden kiukutella...ei se meiltä ole pois:)


      • -Demoni- kirjoitti:

        Eikö tuossa lue että ei tosikoille? Tuskin kukaan nyt omaa egoaan pönkittää jos suusta pääsee vähän hirviöitä kun koira on tehnyt jotain. Aika harva kuitenkaan varmaan ohimot pullistuneina näitä huutaa kurkku suorana.

        Paljon on tuolla kentänlaidalla ja jopa koulutuksessa kuultu ja nähty..että se siitä "Aika harva jne......"


      • olla... kirjoitti:

        vaa huomioimatta. itse en edes avaa koskaan sikran ym. tekstejä. ei ala ärsyttämään.

        huomiota se hakee, ku ei muualta saa.

        sä luulet olevasi sitte toooosi vitsikäskin vielä,
        ei minun tarvi hakea täältä huomiota, eikä mistään muualtakaan, saan sitä kyllä hakemattakin omiksi tarpeikseni, toisinkuin....

        Viisas päätös olla avaamatta sellaisten viestejä,
        jotka aiheuttaa vaan ärsytystä, hyvä.


      • Cinnabar
        Sikra kirjoitti:

        sä luulet olevasi sitte toooosi vitsikäskin vielä,
        ei minun tarvi hakea täältä huomiota, eikä mistään muualtakaan, saan sitä kyllä hakemattakin omiksi tarpeikseni, toisinkuin....

        Viisas päätös olla avaamatta sellaisten viestejä,
        jotka aiheuttaa vaan ärsytystä, hyvä.

        haluaa aina viimeisen sanan, vaikka se kuinka pötyä ja turhaa onkin... Mihin olet elämäsi jättänyt? Onko katkera menneisyys sinut kuihduttanut, että haet ilmiselvää huomiota täältä. Vai oletko niin kamalan riidanhaluinen?


      • Cinnabar kirjoitti:

        haluaa aina viimeisen sanan, vaikka se kuinka pötyä ja turhaa onkin... Mihin olet elämäsi jättänyt? Onko katkera menneisyys sinut kuihduttanut, että haet ilmiselvää huomiota täältä. Vai oletko niin kamalan riidanhaluinen?

        miettii nyt sitte sitä, siinäpä sulla pulmaa kerrakseen,
        älä nyt kuitenkaan menetä yöuniasi tuon takia...


      • Cinnabar
        Sikra kirjoitti:

        miettii nyt sitte sitä, siinäpä sulla pulmaa kerrakseen,
        älä nyt kuitenkaan menetä yöuniasi tuon takia...

        Olet ajatuksissani. Toivottavasti löydät rauhan, ettei tarvitsisi täällä riehua.


      • ja vähä kirjoitti:

        saatanan äkkii kaa taulapää riivinrauta

        etkö omaa edes alkeellisia käytöstapoja???????
        Vanhempasi ovat pahoin epäonnistuneet kasvatuksesi kanssa. Säälin heitä.



      • naikkonen...
        umalehtinen kirjoitti:

        etkö omaa edes alkeellisia käytöstapoja???????
        Vanhempasi ovat pahoin epäonnistuneet kasvatuksesi kanssa. Säälin heitä.

        omaa kieltäs. laskdjf mc oiercoie lierjcie clie irejwaep. Just niin!


    • mutta jos se sattuu olemaan "mahdottomalla" päällä, niin alan mittailla sen turkkia ja jutella: Joo, noista kyljistä saa komeat rukkaset, hännästä tulee mahdottoman hieno kauluri... Korvista suunnittelin pitkään korviksia, kunnes joku vihjaisi, että ne kävisivät bikinien yläosiksi. :)

      Loputtoman ahneutensa tähden sen nimestä on muokattu versio "Kjeksu" (kjeks = keksi). Samaan sarjaan kuuluvat Neiti Ruokahalu ja Hänen Ylhäinen Ahneutensa. Kaksikielisessä kodissa sitä on myös hellästi kutsuttu nimellä Koirajävel. Minun käyttämäksi hellittelynimeksi on jostain syystä vakiintunut tuo Pikkulikka. Uusia tulee sitten tilanteiden mukaan.

      • Shiisaa

        Saa lempihaukkumanimekseen joko lepakko (naaman värityksen takia), nutipää tai hirviökoira :D

        Tosin aika harvoin näitä käytetään, joskus silloin kun tekee pikkuilkeyksiä.


    • pupuliini*

      Mä sanon maanvaivaksi ja kuulemma raivoissani huudan saatanan kusipää. Mut olen varma koiran tietävän, kuin paljon sitä rakastan vaikka sille huudankin. Hellittely nimiä on sitten paljon, kahdenkesken kutsun kulta pupuliiniksi. Siksi kutsun koiraa vain kahdenkesken, koska ihmiset varmaan nauraisivat, koirani ei todellakaan varmaankaan näytä muista kulta pupuliiniltä :)

    • SSE

      "saakelin rakki"
      jos ei jokin mene ihan mieleni mukaan =)

      Hellittelynimiä on lukemattomia, tilanteen ja päivän mukaan.

    • monestikkin

      tapana huudella "korvatonta koiraa"

    • nyt kun oikein mietin, en muista että olisin ikinä "suuttunut" koiralleni niin paljon että alkaisin nimittelemään.. noita hellyyttely nimiä on sitten todella paljon. :) nalle ja pumpuli ovat ne mistä koirani melkein tunnistaa itsensä. niin paljon sitä on hellitty. :)

    • majorica1961

      näitä: kylärakki, kirppusirkus(=Lucky). pölkky, pöllö(=Apollo).
      mutta nekin on enemmän semmosia lellittely-
      nimiä. en huuda koirilleni muuta kun silloin kun nään että ne tekee jotain kiellettyä. silloin korotan ääntä ja sanon:EI.

    • Hömelö

      Noh, ilkeyksiin ja kohkaamiseen yleensä tulee mutistua jotain tällaista: Kohta poistan pallit sulta korkeen omakätisesti, perkeleen rakki, kusiainen/paskiainen, no on se nyt jumalaaauta.., rietas piski (nuolee kusia maasta)... tilanteen mukaan! ;)

      Hellittelyyn ja muuhun soveltuu sitten melkeinpä kaikki mahdolliset sanat kunhan ne on lausuttu eritavalla.. "Perkeleen rakki" toimii sekä toruna että saa koiran vatkaamaan itteään jaloissa iloisena. :D Hauskin hellittelysana taitaa olla "pentu". Kasvattaja kutsui kaikkia 7 pentua aikoinaan vain pennuiksi :D ja siitä on jäänyt tuo että kun sanoo pari kertaa "pentu pentu.." niin koira tulee lentämällä kiehnäämään jalkoihin. :D

    • Joku vain..

      Monet kerrat sai nauraa ku luin noita viestejä. Meillä tai minulla yleensä on tapana lenkillä sanoa että vielä kerta nii hirtän sut munistat katulamppuun/puunoksaan. :D Ja hellittely nimiä on paljon mm. vauvveli, kulta, rakas jne..

    • Gizzmet

      haukkuja: riiviö, kauhis, saakelin söpöläinen (lähinnä silloin, kun yrittää suuttua, mutta joku on niin vastustamaton:)) Ja usein sanon, että "mitäs tuli tehtyä" "häpeä" "hyi".

      Hellittelyjä: kultsipupuli, hani, mamin pikkuinen, Elppuli, muru, kulta, poju, Elvu, Elppis,söpis, RAKAS, Nuunuu jne jne jne...

    • Petzi

      ....pahvipää...

    • Anonyymi

      Millä nimellä haukutaan koiraa

    • Anonyymi

      En huuda, en hauku, ei koirakaan.Jos tekee väärin, tylsyyttään rikkoo, ymmärtämättä että se ihmistä harmittaa.Ei koira ymmärrä tavaran arvoa, tai siisteyden sotkemista, ne on ihmisten ajatuksia.
      Herkuilla, ja kehuilla ohjataan oikeaan toimintaan.Ei koiralle saa huutaa.Kun haluaa koiran huomion, iloinen lepertely auttaa siihen.Tule,tule,tänne kimittäen, on tehokkainta.
      Meillä koira haukkuu, kun käsketään, ja palkitaan siitä.Ei ole haukkujatyyppiä, niin muutoin on yleensä hiljaa.Kun vieras ovelle käy, voi joinakin kertoina haukahdus tulla.Tai jos jonkun kissan löytää pihastamme, niin silloin tulee oikea kuuluva ajohaukku .

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe